סמנכ"ל המכירות של בטר פלייס: "היעד הוא למסור כ-4,000 מכוניות בשנה הראשונה"
מיזם הרכב החשמלי, בטר פלייס, השיק היום (א') את מודל התמחור החדש וכן מעלה לראשונה קמפיין פרסומי נרחב. הצעה הראשונה מצד החברה היא תוכנית הכוללת מחיר קבוע וחודשי של 65 אגורות לק"מ וההצעה השנייה היא תוכנית מחיר קבוע של 55 אגורות לק"מ, זאת בקנייה של בנק קילומטרים מראש.
זהר באלי, סמכנ"ל המכירות בחברה, תיאר בראיון ל-Bizprtal את החסמים שהעיבו על מכירת רכבים חשמליים בעבר כ"מחיר גבוה הכולל עלות כבדה של סלולה וטווח נסיעה מוגבל". הפתרונות של בטר פלייס הן שמחיר הרכב לא יכלול את הבטרייה שנשארת בבעלות של החברה ואת רשת החלפת הבטריות בפריסה הארצית.
באשר לשאלת המונופול של החברה אמר הסמנכ"ל "אנחנו ראשונים, אך לא מונופול; אין שום חסם רגולטורי על מתחרים". באלי אמר עוד כי "ישראל היא הוכחת ההיתכנות, נוכיח שהמודל עובד ונשכפל את עצמנו לכל מקום אחר בעולם". האם בהמשך נראה יצרני רכב נוספים שמצטרפים? "לכל יצרן תהיה מכונית חשמלית בתקופה המאוד קרובה".
- 18.ישראל 18/07/2012 11:19הגב לתגובה זובמנוע בנזין 80% מהאנרגיה מתבזבזת על המרת אנרגיה קווית לאנרגיה סיבובית. במנוע חשמלי האנרגיה היא מטבעה סיבובית. המחיר לק" מ חייב להיות הרבה יותר נמוך.
- 17.איזה שרלטנות מכונית בלי בטרייה 120 אלף!!!!!!! (ל"ת)קומבינטורים בגרוש 18/07/2012 11:18הגב לתגובה זו
- 16.הישראלי 18/07/2012 09:10הגב לתגובה זוכל הורדת מחיר מתקבלת בברכה
- 15.121 אלף שח - על מה ? 17/07/2012 16:23הגב לתגובה זואחלה עיסקה - גם רנו חשמלית שאין לה בעיות חשמל בכלל, וגם עגלה בלי בטריה. אם בטר פלייס עיצבנו אתכם אתם יכולים לחבר למכונית סוס שימשוך אתכם תמורת 34 אגורות חציר לקילומטר לא כולל חיסונים ווטרינר.
- 14.דניאל 16/07/2012 21:42הגב לתגובה זומעצבן השימוש הציני בחזון של אנרגיה ירוקה, כשבתכלס זה עוד מכונית שהפכה לסמל סטטוס ומשרתת אינטרס מסחרי. נטו כלכלי. אם היה באמת חזון ירוק המיזם הזה היה כבר מחובר לגז. אבל גז עכשיו עוד יקר...
- 13.אורי 16/07/2012 17:02הגב לתגובה זושתייצרו כאלו, אצטרף אליכם, עד אז אני מעדיף לקחת את הסיכון ולהתנייד על אופניים חשמליים ללא תקן שאפשר להעלות לרכבת. בוז למשרד התחבורה.
- 12.מודל הפלאפון שזה אך קרס חברה מקובעת ומיושנת (ל"ת)worse place by far 16/07/2012 13:11הגב לתגובה זו
- 11.פלואנס עדיפה 16/07/2012 12:09הגב לתגובה זוראשית, יש עוד חברות..הנה הלך הטיעון על מונופול. שנית, בהנתן העובדה שיש עוד חברות גם ההתחייבות היא לא באמת התחייבות. גם לא לק"מ לפי התמחור החדש.
- 10.דיסקט החוצה 16/07/2012 11:59הגב לתגובה זושבתכל'ס הכל כן קורה. אנשים לא שמים לב כמה קרנפים הם יוצאים?
- 9.מונופול 16/07/2012 10:07הגב לתגובה זולא אוהב את השיטה !!! מי שקונה מכונית כזו מתחתן עם בטר פלייס. למה אי אפשר להביא מכוניות חשמליות שאפשר להטעין אותן מכל שקע חשמלי? ברור, מישהו עושה קופה...
- אחד 16/07/2012 12:25הגב לתגובה זוהמודל שלהם לא מושלם אבל לא צריך להגזים ורק לבקר. תוריד את הכובע על היוזמה הברוכה. ועוד משהו - לא נראה לי שאתה עובד בחינם
- 8.דורון 16/07/2012 08:08הגב לתגובה זוהוא באופניים חשמליים ותחבורה ציבורית. המכונית, בין אם היא על גז\היברידית\מוצרי נפט - או חשמל של בטר פלייס עדיין מהווה פתרון מזהם שצורך יותר מידיי אנרגיה בשביל להעביר אדם אחד ממקום למקום, כי רוב האנרגיה הולך על העברת עצמה ממקום למקום. יחד עם זאת , זו התחלה טובה בדרך לכיוון הנכון ואני מסכים שאנרגיות מתחדשות באחריותה של הממשלה.
- 7.ליסינג 15/07/2012 20:21הגב לתגובה זועשרים חברות רכשו מהם כבר נכון? אז איך זה שיש רק 250 מכוניות? מוזר
- 6.ירוק 15/07/2012 20:11הגב לתגובה זונראה פיתרון הוגן. אם הייתי צריך רכב אז הייתי קונה חשמלי ומעבר לכך - חברות שמשתמשות בליסינג חייבות לעבור לחשמלי. גם ככה הם קונים רכבים חדשים וזה מוביל עלויות דלק. ראיון מעולה
- 5.ץץ 15/07/2012 18:55הגב לתגובה זולא כלכלי
- 4.קליפ 15/07/2012 18:42הגב לתגובה זוסחרניי פח יעשו הכל כדי שהצפיפות בכבישים תעלה!נגד תחבורה ציבורית.נגד רכבות.סתם רע לב
- 3.טניה 15/07/2012 18:21הגב לתגובה זוובאמת שאי אפשר לנשום בערים הגדולות במרכז מרוב זיהום אוויר. הלוואי הלוואי שיצליחו
- 2.היכנסו 15/07/2012 18:04הגב לתגובה זו2,000 קילומטרים בחודש זה 1,300 שקל או 1,100 בתוכנית המוזלת וזה ממש דומה למה שאני משלם.
- 1.משה 15/07/2012 18:02הגב לתגובה זויעד בשמיים, מנותק מהמציאות. הישראלית לא יקנו את זה