סמנכ"ל המכירות של בטר פלייס: "היעד הוא למסור כ-4,000 מכוניות בשנה הראשונה"

זהר באלי, סמנכ"ל המכירות של מיזם הרכב החשמלי של שי אגסי וחברה לישראל מציג את מודל התמחור החדש. "אנחנו ראשונים, אך לא מונופול; אין שום חסם רגולטורי על מתחרים"
רקפת סלע | (19)

מיזם הרכב החשמלי, בטר פלייס, השיק היום (א') את מודל התמחור החדש וכן מעלה לראשונה קמפיין פרסומי נרחב. הצעה הראשונה מצד החברה היא תוכנית הכוללת מחיר קבוע וחודשי של 65 אגורות לק"מ וההצעה השנייה היא תוכנית מחיר קבוע של 55 אגורות לק"מ, זאת בקנייה של בנק קילומטרים מראש.

זהר באלי, סמכנ"ל המכירות בחברה, תיאר בראיון ל-Bizprtal את החסמים שהעיבו על מכירת רכבים חשמליים בעבר כ"מחיר גבוה הכולל עלות כבדה של סלולה וטווח נסיעה מוגבל". הפתרונות של בטר פלייס הן שמחיר הרכב לא יכלול את הבטרייה שנשארת בבעלות של החברה ואת רשת החלפת הבטריות בפריסה הארצית.

באשר לשאלת המונופול של החברה אמר הסמנכ"ל "אנחנו ראשונים, אך לא מונופול; אין שום חסם רגולטורי על מתחרים". באלי אמר עוד כי "ישראל היא הוכחת ההיתכנות, נוכיח שהמודל עובד ונשכפל את עצמנו לכל מקום אחר בעולם". האם בהמשך נראה יצרני רכב נוספים שמצטרפים? "לכל יצרן תהיה מכונית חשמלית בתקופה המאוד קרובה".

תגובות לכתבה(19):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 18.
    ישראל 18/07/2012 11:19
    הגב לתגובה זו
    במנוע בנזין 80% מהאנרגיה מתבזבזת על המרת אנרגיה קווית לאנרגיה סיבובית. במנוע חשמלי האנרגיה היא מטבעה סיבובית. המחיר לק" מ חייב להיות הרבה יותר נמוך.
  • 17.
    איזה שרלטנות מכונית בלי בטרייה 120 אלף!!!!!!! (ל"ת)
    קומבינטורים בגרוש 18/07/2012 11:18
    הגב לתגובה זו
  • 16.
    הישראלי 18/07/2012 09:10
    הגב לתגובה זו
    כל הורדת מחיר מתקבלת בברכה
  • 15.
    121 אלף שח - על מה ? 17/07/2012 16:23
    הגב לתגובה זו
    אחלה עיסקה - גם רנו חשמלית שאין לה בעיות חשמל בכלל, וגם עגלה בלי בטריה. אם בטר פלייס עיצבנו אתכם אתם יכולים לחבר למכונית סוס שימשוך אתכם תמורת 34 אגורות חציר לקילומטר לא כולל חיסונים ווטרינר.
  • 14.
    דניאל 16/07/2012 21:42
    הגב לתגובה זו
    מעצבן השימוש הציני בחזון של אנרגיה ירוקה, כשבתכלס זה עוד מכונית שהפכה לסמל סטטוס ומשרתת אינטרס מסחרי. נטו כלכלי. אם היה באמת חזון ירוק המיזם הזה היה כבר מחובר לגז. אבל גז עכשיו עוד יקר...
  • 13.
    אורי 16/07/2012 17:02
    הגב לתגובה זו
    שתייצרו כאלו, אצטרף אליכם, עד אז אני מעדיף לקחת את הסיכון ולהתנייד על אופניים חשמליים ללא תקן שאפשר להעלות לרכבת. בוז למשרד התחבורה.
  • 12.
    מודל הפלאפון שזה אך קרס חברה מקובעת ומיושנת (ל"ת)
    worse place by far 16/07/2012 13:11
    הגב לתגובה זו
  • 11.
    פלואנס עדיפה 16/07/2012 12:09
    הגב לתגובה זו
    ראשית, יש עוד חברות..הנה הלך הטיעון על מונופול. שנית, בהנתן העובדה שיש עוד חברות גם ההתחייבות היא לא באמת התחייבות. גם לא לק"מ לפי התמחור החדש.
  • 10.
    דיסקט החוצה 16/07/2012 11:59
    הגב לתגובה זו
    שבתכל'ס הכל כן קורה. אנשים לא שמים לב כמה קרנפים הם יוצאים?
  • 9.
    מונופול 16/07/2012 10:07
    הגב לתגובה זו
    לא אוהב את השיטה !!! מי שקונה מכונית כזו מתחתן עם בטר פלייס. למה אי אפשר להביא מכוניות חשמליות שאפשר להטעין אותן מכל שקע חשמלי? ברור, מישהו עושה קופה...
  • אחד 16/07/2012 12:25
    הגב לתגובה זו
    המודל שלהם לא מושלם אבל לא צריך להגזים ורק לבקר. תוריד את הכובע על היוזמה הברוכה. ועוד משהו - לא נראה לי שאתה עובד בחינם
  • 8.
    דורון 16/07/2012 08:08
    הגב לתגובה זו
    הוא באופניים חשמליים ותחבורה ציבורית. המכונית, בין אם היא על גז\היברידית\מוצרי נפט - או חשמל של בטר פלייס עדיין מהווה פתרון מזהם שצורך יותר מידיי אנרגיה בשביל להעביר אדם אחד ממקום למקום, כי רוב האנרגיה הולך על העברת עצמה ממקום למקום. יחד עם זאת , זו התחלה טובה בדרך לכיוון הנכון ואני מסכים שאנרגיות מתחדשות באחריותה של הממשלה.
  • 7.
    ליסינג 15/07/2012 20:21
    הגב לתגובה זו
    עשרים חברות רכשו מהם כבר נכון? אז איך זה שיש רק 250 מכוניות? מוזר
  • 6.
    ירוק 15/07/2012 20:11
    הגב לתגובה זו
    נראה פיתרון הוגן. אם הייתי צריך רכב אז הייתי קונה חשמלי ומעבר לכך - חברות שמשתמשות בליסינג חייבות לעבור לחשמלי. גם ככה הם קונים רכבים חדשים וזה מוביל עלויות דלק. ראיון מעולה
  • 5.
    ץץ 15/07/2012 18:55
    הגב לתגובה זו
    לא כלכלי
  • 4.
    קליפ 15/07/2012 18:42
    הגב לתגובה זו
    סחרניי פח יעשו הכל כדי שהצפיפות בכבישים תעלה!נגד תחבורה ציבורית.נגד רכבות.סתם רע לב
  • 3.
    טניה 15/07/2012 18:21
    הגב לתגובה זו
    ובאמת שאי אפשר לנשום בערים הגדולות במרכז מרוב זיהום אוויר. הלוואי הלוואי שיצליחו
  • 2.
    היכנסו 15/07/2012 18:04
    הגב לתגובה זו
    2,000 קילומטרים בחודש זה 1,300 שקל או 1,100 בתוכנית המוזלת וזה ממש דומה למה שאני משלם.
  • 1.
    משה 15/07/2012 18:02
    הגב לתגובה זו
    יעד בשמיים, מנותק מהמציאות. הישראלית לא יקנו את זה