אדריכל
צילום: שטארסטוק

מעצב / אדריכל – מחפש עבור הלקוח שלך דלת מעוצבת?

אם כך - אתה מחפש את "בסט דורז דלתות כניסה מעוצבות"

תוכן בחסות |

מעצבי פנים, אדריכלים? אתכם אנחנו מחפשים! כן, כן, ידוע שכל פרט ופרט חשוב לכם. זה המקצוע שלכם. עליכם לשים דגש על כל הפרטים הקטנים, על החיבורים, הגוונים, שילובים בין האלמנטים השונים, בתוך הבית ומחוצה לו. מי כמוכם יודע שהרושם הראשוני קובע... ואיפה מתחילים? מה הלקוח שלכם פוגש לראשונה? את דלת הכניסה - כמובן. הכניסה שצריכה להתחבר עם עיצוב הבית, הן בסגנון העיצוב הקיים שקבעתם והן מבחינת הצבע המתאים.

 

אתם, מעצבים יקרים, תוכלו לשלב בין סגנונות שונים או לבחור את האלמנטים בהם הוא מעוניין ולעצב דלת כניסה בהתאם לעיצוב החללים שלו.

 

אנו ב"בסט דורז – דלתות כניסה" מציעים לכם עיצוב דלת מותאמת אישית עבור לקוחותיכם. נלווה אתכם ואת הלקוח שלכם משלב התכנון ועד הרכבת הדלת בסיום הפרוייקט.

 

מחפשים דלת כניסה בסגנון מסוים?

מבין מגוון רחב של דלתות, צבעים, סורגים, זכוכיות וידיות תוכלו לעצב עבור הלקוח שלכם את הדלת המושלמת – והמתאימה ביותר לעיצוב הבית שבחרתם עבור הלקוח שלכם. ב"בסט דורז" תוכלו למצוא את סגנונות העיצוב העדכניים ביותר לצד קווי עיצוב מיוחדים מבין סדרות רבות: דלתות כניסה בסגנון הייט-טק לבית בעיצוב היי-טק, דלתות מסדרת יהלום הבנויות מזכוכית צבועה המשלבות אלמנטים עיצוביים עדינים שיתאימו לבית מעוצב בסגנון אלגנטי ויוקרתי, דלתות מסדרת יווני בעזרתם תרגישו שאתם ביוון... וסדרות רבות נוספות עם אלמנטים עדינים, ססגוניים, מבחר גדול של פירזולים ושילובים של חלונות וסורגים.

 

חברתנו "בסט דורז" הינה בעלת ניסיון רב שנים בייצור דלתות כניסה ופנים מעוצבות בהתאמה אישית ללקוח. אנו משתמשים בטכנולוגיות מתקדמות ביותר לייצור הדלתות והתוצאה המתקבלת היא דלת איכותית ובטוחה אשר שומרת על עמידותה לעוד שנים רבות.

 

היישר ממפעל הייצור - דלתות כניסה מעוצבות ללא משווקים

"בסט דורז דלתות כניסה" איננה משווק! זהו מפעל הייצור, כאן מתכננים, מייצרים, משווקים ללקוחות פרטיים ולמשווקים מורשים. על כן המחירים נמוכים ביחס לשוק וללא תחרות.

כי כשאתם בוחרים "בסט דורז" אתם מבטיחים ללקוחות שלכם מוצר איכותי ואמין, אסתטי ומדוייק ולא פחות חשוב עמידה בלוח זמנים ללא עיכובים.

ואם נחזור להתחלה – איתנו תקבלו דלת המתאימה לקו העיצובי שלכם, בעלת איכות שמחזיקה לאורך שנים והכי חשוב – לקוחות מרוצים.

 

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
צילום: יח"צצילום: יח"צ

מה משקיעים בשוק ההון יכולים ללמוד מהמפרסמים בגוגל אדס ואיך עקרונות השקעות הערך חזרו לעולם השיווק הדיגיטלי

בעולם שבו כל קליק שווה כסף, מומלץ להסתכל על עולם השיווק כהשקעה, לא כהוצאה

נושאים בכתבה שיווק דיגיטלי

בעולם שבו כל קליק שווה כסף וכל שנייה של תשומת לב מתומחרת, יש טשטוש גבולות בין פרסום להשקעה. גיא אברמוב, מומחה לשיווק דיגיטלי עם ניסיון של למעלה מ-17 שנה בניהול קמפיינים בגוגל אדס, מציע דרך אחרת להסתכל על עולם השיווק - לא כהוצאה, אלא כהשקעה. בעידן של חוסר יציבות כלכלית, עליות ריבית ואי ודאות בשווקים, ייתכן שדווקא מפרסמים בפלטפורמה של גוגל אדס יכולים ללמד את המשקיעים שיעור חשוב על ניהול הון, משמעת וסבלנות.

שיווק דיגיטלי כהשקעה, לא כהוצאה

הגישה של אברמוב נולדה מתוך חיבור אינטואיטיבי בין שני עולמות שנראים במבט ראשון זרים זה לזה. מצד אחד  ניהול תקציבי פרסום בגוגל, עולם של ניסוי וטעייה, מדדים משתנים בזמן אמת ותחרות אינסופית על תשומת לב. מצד שני עולם ההשקעות הקלאסי, שבו ערך נבנה לאורך שנים דרך החלטות שקולות ומבוססות נתונים.

לדבריו, “הטעות הנפוצה ביותר של בעלי עסקים היא שהם מתייחסים לפרסום כהוצאה מיידית, במקום לראות בו השקעה לטווח ארוך. כל שקל שמושקע נכון בקמפיין אפקטיבי פועל בדיוק כמו הון שמושקע במניה טובה והוא מייצר תשואה לאורך זמן”.

גיא אברמוב מסביר, כי ממש כפי שמשקיע בוחן את ביצועי התיק שלו בפרספקטיבה של שנים ולא של ימים, כך גם משווק חכם צריך לבחון את יעילות הקמפיינים שלו בפרקי זמן רחבים יותר. “מי שמסתכל על נתוני קליקים יומיים ומקבל החלטות רגשיות יגלה מהר מאוד שהכסף בורח לו בין האצבעות” הוא אומר. “אבל מי שמתייחס לגוגל אדס כמו משקיע שמתכנן קדימה יוצר מערכת יציבה וצומחת”.

המכירה הפומבית של גוגל הינה מראה לשוק ההון

במרכז מערכת גוגל אדס עומדת מכירה פומבית בזמן אמת. מפרסמים מתחרים על מילות מפתח כאשר מחירי הקליקים והבידינג עצמו משתנים מדי רגע, והאלגוריתם מחליט מי יופיע ואיפה. זהו מנגנון שמזכיר באופן מפתיע את שוק המניות שהיא תחרות על נכסים בעלי ערך נתפס, מבוססת ביקוש, היצע וציפיות.