החברה שתחסוך לכם המון בירוקרטיה בתהליך הבנייה - מיגונים ומפוחים

תוכן בחסות |

החברה שתחסוך לכם המון בירוקרטיה בתהליך הבנייה - מיגונים ומפוחים

תהליך של בניה טומן בחובו לא מעט בירוקרטיה, דרישות בטיחות ואישורים הנדרשים על תהליכים שונים במהלך הבניה, כמו גם עמידה בסטנדרטים מחמירים של ביטחון באמצעות יצירת מערכות מיגון המותאמות לסיכונים הביטחוניים במדינת ישראל.

לאחר מלחמת המפרץ הראשונה בשנת 1992 נולד חוק הממ"דים, המחייב כל קבלן להעמיד מרחב מוגן דירתי (להלן ממ"ד) בכל מבנה חדש לצרכי מגורים. ההבנה כי חלק מהאיומים על מדינת ישראל הם דווקא איומים בלתי קונבנציונאליים הולידה תיקון לחוק שנכנס לתוקפו בשנת 2010, וקובע כי בכל מרחב מוגן תותקן מערכת סינון לממ"ד שתספק הגנה מרחבית מפני נשק בלתי קונבנציונאלי.

צרכים אלו, לצד צרכים נוספים בניהם מיגון מאש ועמידה בתקנות הג"א לצורך קבלת טופס 4 הנכסף, הפכו את חברת מיגונים ומפוחים לחברה מובילה בשוק הבניה הישראלי, המשמשת כיד ימינו של הקבלן הן ביישום ההנחיות ופתרונות המיגון והן בליווי מקצועי בתהליך הבירוקרטי.

[

מיגונים ומפוחים- לשם מה?

עבודת החברה באה לידי ביטוי בשילוב המקצועי שהיא מספקת לקבלנים ויזמים בעולם הבניה בין ייעוץ, ליווי ופירוט ההנחיות ותהליכי העבודה הנדרשים ממנו על מנת להקים מבנים עמידים ואיכותיים על פי כל דרישות התקן, לבין יישום ההנחיות בפועל: אספקה והתקנה של מערכות המיגון, ביצוע עבודות קידוח מורכבות בבטון, בדיקות אטימות לממ"ד ולמרחבים מוגנים מסוגים שונים, ביצוע עבודות איטום, אספקה והתקנת אביזרים למרחב המוגן ועוד.

השילוב בין התיאוריה למעשה יוצר חיבור מקצועי המכיר היטב את השטח לצד המוסדות הרשמיים ודרישותיהם, תכנון ובצוע של התקנות חללי ומערכות מיגון המקצועיות, במהירות וביעילות.

מיגון וכיבוי אש- פתרונות ושירותים

בתהליך הבניה קיימת חשיבות גדולה לתכנון מערכות מיגון מפני אש. סכנת השריפה ותוצאותיה שעשויות להיות הרות אסון ברכוש ובחיי אדם מחייבות תכנון מוקפד של שלל אלמנטים בהתאמה ייעודית למבנה ולמאפייניו, הכנת תיק שטח ו/או תכנית בטיחות אש על פי תכנית אדריכלית, ביצוע בקרות מחמירות בתנאי מעבדה שונים ועד להתקנה ויישום בפועל ולקבלת האישור הנכסף ממוסדות הג"א בישראל.

מערך מיגון מפני אש ללא ליווי מקצועי מתאים חושף את הקבלן לבירוקרטיה מסועפת שעשויה לעלות בזמן ובעלויות כספיות מיותרות, ביצוע מקצה תיקונים ושיפורים, ביקורות חוזרות ועין קפדנית ומחמרה יתר על המידה כנגד טעויות וליקויים בתכנון ובהתקנת פתרונות הכיבוי והמיגון מפני אש.

היתרי בניה- הקשר בין היתרי בניה לאישור הג"א

על פי חוק כל בקשה לבניה או לתוספת בניה למבנה העולה על 12 מ"ר מחייבת באישור הג"א, או לחילופין בפטור מאישור כזה. מדובר בהליך בירוקרטי בו נבחנת התוספת המתוכננת ביחס למבנה, לרבות אמצעי מיגון, פתחי מילוט, השפעה על מערכת מיגון אש הקיימת ופרמטרים נוספים הנוגעים לבטיחות השוהים במבנה.

חברת מיגונים ומפוחים מביאה ניסיון מעשי רב בהתנהלות מול רשויות ומוסדות וידע מעשי בניהול ויישום פתרונות בניה בהתאם לדרישות המיגון והתקינה, ובזכות זאת ברת סמכא ויכולת לנהל תהליכי בניה מוקדמים לרבות גיוס וקבלת אישורים שיבטיחו עבודה ויישום בראש שקט, ללא איום בהתראות, קנסות או צווי הריסה בהמשך.

חברת מיגונים ומפוחים מביאה לצד יתרונות מעשיים רבים היכרות מעמיקה עם צרכי הביטחון והמיגון של מבנים במדינת ישראל, לרבות היכרות עם לשון החוק, המוסדות השונים, תקנים מוקפדים ומחמירים ולפני הכל: ביטחון מעשי העומד במבחן התוצאה כנגד כל סיכון קיומי. בזכות ניסיון רב שנים, ידע, מחקר ופיתוח וצוות עובדים מקצועי המכיר היטב את תנאי השטח, הדרישות והמוצרים, מספקת חברת מיגונים ומפוחים שקט נפשי וזרוע ביצועית העומדים לרשות כל קבלן ויזם בתחום הבניה בישראל, במקצועיות, בשרותיות ובאמינות.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
צילום: יח"צצילום: יח"צ

מה משקיעים בשוק ההון יכולים ללמוד מהמפרסמים בגוגל אדס ואיך עקרונות השקעות הערך חזרו לעולם השיווק הדיגיטלי

בעולם שבו כל קליק שווה כסף, מומלץ להסתכל על עולם השיווק כהשקעה, לא כהוצאה

נושאים בכתבה שיווק דיגיטלי

בעולם שבו כל קליק שווה כסף וכל שנייה של תשומת לב מתומחרת, יש טשטוש גבולות בין פרסום להשקעה. גיא אברמוב, מומחה לשיווק דיגיטלי עם ניסיון של למעלה מ-17 שנה בניהול קמפיינים בגוגל אדס, מציע דרך אחרת להסתכל על עולם השיווק - לא כהוצאה, אלא כהשקעה. בעידן של חוסר יציבות כלכלית, עליות ריבית ואי ודאות בשווקים, ייתכן שדווקא מפרסמים בפלטפורמה של גוגל אדס יכולים ללמד את המשקיעים שיעור חשוב על ניהול הון, משמעת וסבלנות.

שיווק דיגיטלי כהשקעה, לא כהוצאה

הגישה של אברמוב נולדה מתוך חיבור אינטואיטיבי בין שני עולמות שנראים במבט ראשון זרים זה לזה. מצד אחד  ניהול תקציבי פרסום בגוגל, עולם של ניסוי וטעייה, מדדים משתנים בזמן אמת ותחרות אינסופית על תשומת לב. מצד שני עולם ההשקעות הקלאסי, שבו ערך נבנה לאורך שנים דרך החלטות שקולות ומבוססות נתונים.

לדבריו, “הטעות הנפוצה ביותר של בעלי עסקים היא שהם מתייחסים לפרסום כהוצאה מיידית, במקום לראות בו השקעה לטווח ארוך. כל שקל שמושקע נכון בקמפיין אפקטיבי פועל בדיוק כמו הון שמושקע במניה טובה והוא מייצר תשואה לאורך זמן”.

גיא אברמוב מסביר, כי ממש כפי שמשקיע בוחן את ביצועי התיק שלו בפרספקטיבה של שנים ולא של ימים, כך גם משווק חכם צריך לבחון את יעילות הקמפיינים שלו בפרקי זמן רחבים יותר. “מי שמסתכל על נתוני קליקים יומיים ומקבל החלטות רגשיות יגלה מהר מאוד שהכסף בורח לו בין האצבעות” הוא אומר. “אבל מי שמתייחס לגוגל אדס כמו משקיע שמתכנן קדימה יוצר מערכת יציבה וצומחת”.

המכירה הפומבית של גוגל הינה מראה לשוק ההון

במרכז מערכת גוגל אדס עומדת מכירה פומבית בזמן אמת. מפרסמים מתחרים על מילות מפתח כאשר מחירי הקליקים והבידינג עצמו משתנים מדי רגע, והאלגוריתם מחליט מי יופיע ואיפה. זהו מנגנון שמזכיר באופן מפתיע את שוק המניות שהיא תחרות על נכסים בעלי ערך נתפס, מבוססת ביקוש, היצע וציפיות.