קרפור Carrefour
צילום: יחצ

נערכת להשקת קרפור: אלקטרה צריכה מקימה מועדון לקוחות בשיתוף כאל

אלקטרה צריכה עושה עוד צעד בדרך להפוך לאחת מקבוצת הקמעונאות הגדולות בישראל. כאל תפעיל את המועדון החדש, השתיים תתחלקנה ברווחים, והלקוחות עשויים לקבל הצעות אטרקטיביות מהגוף החדש
אלכסנדר כץ |

סניף של קרפור בחו"ל (צילום יח"צ)

שוק מועדוני הלקוחות יקבל בקרוב חבר חדש - ולא מן הנמנע שהלקוח עשוי לצאת מכך מורווח. אלקטרה צריכה 0.43% ממשיכה ביישום תכניתה האסטרטגית. היום היא מדווחת על חתימת הסכם עקרונות עם חברת כאל להקמת מועדון לקוחות חוץ בנקאי לרשתות הקמעונאיות של הקבוצה, כשבועיים לאחר שדיווחה כי חתמה על מזכר הבנות עם ענקית הקמעונאות הצרפתית קרפור, שתגיע לארץ לקראת סוף השנה.

מועדון הלקוחות יפעל על בסיס כרטיס אשראי וייהנה מהניסיון הגדול של כאל בתחום מועדוני הלקוחות. מועדון הלקוחות יהיה בבעלותה המלאה של אלקטרה צריכה, אך יתופעל על-ידי חברת כאל.  

הקמת המועדון כחלק מהתוכנית האסטרטגית של אלקטרה צריכה, שמחזיקה כיום ברשתות מחסני חשמל, שקם אלקטריק, יינות ביתן, מגה, קולומביה, אאוטסיידרס ושבילים. המועדון יעניק לחבריו הצעות ערך ברכישה בכל רשתות קבוצת אלקטרה צריכה וברשתות הקואליציה שתקום בעתיד, כמו גם בקרפור ורשת חנויות הנוחות האמריקאית סבן אילבן שיושקו לקראת סוף השנה בישראל.

הצעת הערך תהיה במודל של צבירה ומימוש חוזר ברשתות המועדון. הדאטה של הרכישות במועדון תסייע לאלקטרה צריכה להתאים את תמהיל המוצרים והשירותים ללקוחות  ותאפשר להציע הצעות ערך מיוחדות לכל לקוחה ולקוח. בנוסף, המועדון יעמיד לחבריו וללקוחות נוספים של הקבוצה אשראי חוץ בנקאי באמצעות כאל. ההסכם בין הצדדים הוא לתקופה של 10 שנים.

 

בהתאם למנגנון שנקבע בהסכם העקרונות בין אלקטרה צריכה לכאל, רווחי המועדון כולל גם ממתן אשראי ללקוחות, יחולקו באופן שווה בין שתי החברות. כמו כן כאל תעמיד לרשות אלקטרה צריכה רשת ביטחון לשנתיים הראשונות לשיתוף הפעולה לצורך תמיכה בהקמת המועדון. כאל גם תשלם לאלקטרה צריכה בונוסים בגין עמידה ביעדים. השלמת העסקה כפופה להגעה להסכם מפורט ולאישורו על-ידי הדירקטוריונים של שתי החברות.

.

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

מנכ"ל אלקטרה צריכה צביקה שווימר (צילום יח"צ)

.

"הקמת מועדון הלקוחות היא שלב נוסף ביישום האסטרטגיה של אלקטרה צריכה והתבססותה כקבוצת צריכה מובילה בישראל", אומר מנכ"ל החברה צביקה שווימר. "המועדון יאפשר לנו ליצור סינרגיה בין הפעילויות השונות של הקבוצה ולמנף את הפעילות.  כניסתן של קרפור ושל סבן אילבן לישראל הן מכפיל כוח למועדון שיהיה היחיד בישראל עם רשתות בינלאומיות בתחום המזון. בנוסף, פעילותה המגוונת של קרפור שסוללת את הדרך להתרחבותה של אלקטרה צריכה לתחומים  נוספים, תסייע אף היא ליצירת בידול ועדיפות למועדון הלקוחות של הקבוצה. אין ספק שמדובר ביתרון אדיר לצרכן. אני מאמין שסמוך לאחר השלמת ההסכם עם כאל, נציג קואליציה של רשתות נוספות שיהיו חלק מהמועדון וישלימו את הצעת הערך ללקוחות הקבוצה".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקו

בראש הפריים טיים: ריאליטי ואירוויזיון זה שילוב מנצח

מבחינת מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות כאן11 ורשת ממשיכות להיחלש, קשת וערוץ 14 מובילות; בפריים טיים המתכון המנצח אכן ניצח והריאליטי-מוזיקה-אירוויזיון היה בראש

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

הרייטינג של מהדורות החדשות המרכזיות נשאר בסטטוס קוו, למרות שחדשות 13 נחלשו שוב, אחרי תקופה שבה הראו התאוששות מסוימת. גם אמש, נתוני המהדורה המרכזית של ערוץ 12 היו במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדו על 13.5% רייטינג ו-353 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 6.6% ו-197 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 4.3% רייטינג ו-106 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הפגינה יציבות מבחינת המיקום, אבל המשך היחלשות מבחינת הרייטינג וכמות הצופים, עם 2.7% רייטינג בלבד ו-69 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התוכן המקורי היחידי שעלה בפריים טיים היה "זהו זה" של כאן11, אבל מבלי להיכנס להשוואות לגבי הגירסה העדכנית של התכנית המיתולוגית, היא היתה במקום האחרון, בפער רב, עם 3.6% רייטינג ו-79 אלף צופים בלבד. במקום הראשון, איך לא, היה ריאליטי מוזיקה ואירווזיון, "הכוכב הבא" של קשת, שהיה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים, עם 15.6% רייטינג ו-406 אלף צופים. אחרי מבחינת רייטינג היה "ווארט" של רשת עם 8%, אך יחסית מעט צופים (181 אלף) לעומת הפטריוטים של ערוץ 14, שהיתה עם 224 אלף צופים, אבל איכשהו, בשיטת הרייטינג הנוכחי, עמדה על פחות רייטינג, 7.9%, ליתר דיוק. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.3% ו-80 אלף צופים. אחריה המשיכה המטוטלת של חילופי המקום, כשהפעם תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר, היתה במקום השלישי, עם 1.7% רייטינג ו-31 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13, היתה במקום השני עם 2.3% רייטינג ו-67 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור היה במקום הראשון עם 3.5% ו-73 אלף צופים, "פותחים יום" של רשת היה במקום השני, עם 2% ו-44 אלף צופים בסך הכל ואילו "על הבוקר" של 14 היה אחרון, עם 1.4% ו-25 אלף צופים. 

במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-209 אלף צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.6% רייטינג ו-127 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שהיו עקביים הן מבחינת המקום האחרון והן מבחינת הנתונים, עם 3.5% רייטינג ו-93 אלף צופים בלבד. 

לאחר מכן, המהדורה המוקדמת בהנחיית קרן מרציאנו הובילה עם 8.7% ברייטינג ו-251 אלף צופים, כשאחריה אזור בחירה של 13, עם 5.3% רייטינג ו-121 אלף צופים. שלזינגר וברדוגו בערוץ 14 היו במקום האחרון, עם 5% ו-145 אלף צופים.


הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקו

בראש הפריים טיים: ריאליטי ואירוויזיון זה שילוב מנצח

מבחינת מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות כאן11 ורשת ממשיכות להיחלש, קשת וערוץ 14 מובילות; בפריים טיים המתכון המנצח אכן ניצח והריאליטי-מוזיקה-אירוויזיון היה בראש

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

הרייטינג של מהדורות החדשות המרכזיות נשאר בסטטוס קוו, למרות שחדשות 13 נחלשו שוב, אחרי תקופה שבה הראו התאוששות מסוימת. גם אמש, נתוני המהדורה המרכזית של ערוץ 12 היו במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדו על 13.5% רייטינג ו-353 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 6.6% ו-197 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 4.3% רייטינג ו-106 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הפגינה יציבות מבחינת המיקום, אבל המשך היחלשות מבחינת הרייטינג וכמות הצופים, עם 2.7% רייטינג בלבד ו-69 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התוכן המקורי היחידי שעלה בפריים טיים היה "זהו זה" של כאן11, אבל מבלי להיכנס להשוואות לגבי הגירסה העדכנית של התכנית המיתולוגית, היא היתה במקום האחרון, בפער רב, עם 3.6% רייטינג ו-79 אלף צופים בלבד. במקום הראשון, איך לא, היה ריאליטי מוזיקה ואירווזיון, "הכוכב הבא" של קשת, שהיה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים, עם 15.6% רייטינג ו-406 אלף צופים. אחרי מבחינת רייטינג היה "ווארט" של רשת עם 8%, אך יחסית מעט צופים (181 אלף) לעומת הפטריוטים של ערוץ 14, שהיתה עם 224 אלף צופים, אבל איכשהו, בשיטת הרייטינג הנוכחי, עמדה על פחות רייטינג, 7.9%, ליתר דיוק. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.3% ו-80 אלף צופים. אחריה המשיכה המטוטלת של חילופי המקום, כשהפעם תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר, היתה במקום השלישי, עם 1.7% רייטינג ו-31 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13, היתה במקום השני עם 2.3% רייטינג ו-67 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור היה במקום הראשון עם 3.5% ו-73 אלף צופים, "פותחים יום" של רשת היה במקום השני, עם 2% ו-44 אלף צופים בסך הכל ואילו "על הבוקר" של 14 היה אחרון, עם 1.4% ו-25 אלף צופים. 

במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-209 אלף צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.6% רייטינג ו-127 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שהיו עקביים הן מבחינת המקום האחרון והן מבחינת הנתונים, עם 3.5% רייטינג ו-93 אלף צופים בלבד. 

לאחר מכן, המהדורה המוקדמת בהנחיית קרן מרציאנו הובילה עם 8.7% ברייטינג ו-251 אלף צופים, כשאחריה אזור בחירה של 13, עם 5.3% רייטינג ו-121 אלף צופים. שלזינגר וברדוגו בערוץ 14 היו במקום האחרון, עם 5% ו-145 אלף צופים.