נערכת להשקת קרפור: אלקטרה צריכה מקימה מועדון לקוחות בשיתוף כאל
סניף של קרפור בחו"ל (צילום יח"צ)
שוק מועדוני הלקוחות יקבל בקרוב חבר חדש - ולא מן הנמנע שהלקוח עשוי לצאת מכך מורווח. אלקטרה צריכה -3.81% ממשיכה ביישום תכניתה האסטרטגית. היום היא מדווחת על חתימת הסכם עקרונות עם חברת כאל להקמת מועדון לקוחות חוץ בנקאי לרשתות הקמעונאיות של הקבוצה, כשבועיים לאחר שדיווחה כי חתמה על מזכר הבנות עם ענקית הקמעונאות הצרפתית קרפור, שתגיע לארץ לקראת סוף השנה.
מועדון הלקוחות יפעל על בסיס כרטיס אשראי וייהנה מהניסיון הגדול של כאל בתחום מועדוני הלקוחות. מועדון הלקוחות יהיה בבעלותה המלאה של אלקטרה צריכה, אך יתופעל על-ידי חברת כאל.
הקמת המועדון כחלק מהתוכנית האסטרטגית של אלקטרה צריכה, שמחזיקה כיום ברשתות מחסני חשמל, שקם אלקטריק, יינות ביתן, מגה, קולומביה, אאוטסיידרס ושבילים. המועדון יעניק לחבריו הצעות ערך ברכישה בכל רשתות קבוצת אלקטרה צריכה וברשתות הקואליציה שתקום בעתיד, כמו גם בקרפור ורשת חנויות הנוחות האמריקאית סבן אילבן שיושקו לקראת סוף השנה בישראל.
- אלקטרה צריכה: השיפור בקרפור ממשיך להוביל את החברה
- קרפור נערכת להנפקה בתחילת שנה הבאה לפי שווי של כ-3 מיליארד שקל
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
הצעת הערך תהיה במודל של צבירה ומימוש חוזר ברשתות המועדון. הדאטה של הרכישות במועדון תסייע לאלקטרה צריכה להתאים את תמהיל המוצרים והשירותים ללקוחות ותאפשר להציע הצעות ערך מיוחדות לכל לקוחה ולקוח. בנוסף, המועדון יעמיד לחבריו וללקוחות נוספים של הקבוצה אשראי חוץ בנקאי באמצעות כאל. ההסכם בין הצדדים הוא לתקופה של 10 שנים.
בהתאם למנגנון שנקבע בהסכם העקרונות בין אלקטרה צריכה לכאל, רווחי המועדון כולל גם ממתן אשראי ללקוחות, יחולקו באופן שווה בין שתי החברות. כמו כן כאל תעמיד לרשות אלקטרה צריכה רשת ביטחון לשנתיים הראשונות לשיתוף הפעולה לצורך תמיכה בהקמת המועדון. כאל גם תשלם לאלקטרה צריכה בונוסים בגין עמידה ביעדים. השלמת העסקה כפופה להגעה להסכם מפורט ולאישורו על-ידי הדירקטוריונים של שתי החברות.
.
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- רייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- ממיליונר גדול להומלס - איך איבד קווין ספייסי 70 מיליון דולר
מנכ"ל אלקטרה צריכה צביקה שווימר (צילום יח"צ)
.
"הקמת מועדון הלקוחות היא שלב נוסף ביישום האסטרטגיה של אלקטרה צריכה והתבססותה כקבוצת צריכה מובילה בישראל", אומר מנכ"ל החברה צביקה שווימר. "המועדון יאפשר לנו ליצור סינרגיה בין הפעילויות השונות של הקבוצה ולמנף את הפעילות. כניסתן של קרפור ושל סבן אילבן לישראל הן מכפיל כוח למועדון שיהיה היחיד בישראל עם רשתות בינלאומיות בתחום המזון. בנוסף, פעילותה המגוונת של קרפור שסוללת את הדרך להתרחבותה של אלקטרה צריכה לתחומים נוספים, תסייע אף היא ליצירת בידול ועדיפות למועדון הלקוחות של הקבוצה. אין ספק שמדובר ביתרון אדיר לצרכן. אני מאמין שסמוך לאחר השלמת ההסכם עם כאל, נציג קואליציה של רשתות נוספות שיהיו חלק מהמועדון וישלימו את הצעת הערך ללקוחות הקבוצה".
מתוך הכוכב הבא לאירוויזיון של קשת 12, מתוך אתר מאקורייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב
במהדורות 12 נשארת בטופ אבל למהדורת החדשות של ערוץ 14 נרשמת עלייה קלה ברייטינג
מהדורת החדשות של 12 עדיין מונופול. ובכלל, קשת, למרות ניסיונה להתחמק מכך - היא מונופול. ערוץ 13 בגסיסה, 14 די נעצר, אך פחות מביא מפרסמים. קשת מקבלת את כל הקופה וכל הקצפת. סוד ידוע בשוק הפרסום והתקשורת הוא שקשת "שולחת" לקוחות לרשת רק כדי שתהיה לה תחרות ושהרגולטור לא יטיל עלייה סנקציות.
המהדורה המובילה היא כאמור של קשת 12 עם 17.6% ברייטינג ו-443 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעה המדורה של ערוץ 14 עם רייטינג של 9.3% ו-257 אלף צופים. אחרונות הן רשת 13 עם 6.7% ו-153 אלף צופים וכאן 1 עם 3.2% ו-38 אלף צופים.
פריים טיים
הכוכב הבא לאירווזיון ממשיך להוביל את טבלת הרייטינג עם 16.2% רייטינג ו-429 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעים הפטריוטים, תכנית הדגל של ערוץ 14 שרושמים 9.2% ו-262 אלף צופים. מעט אחריה מגיעה ווראט של רשת 13 עם 8.9% רייטינג ו-229 אלף צופים ותכנית הדרמה המקורית מקום שמח בכיכובה של נועה קולר של כאן 11 עם 6% ו-127 אלף צופים.

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 4.1% ו-101 אלף צופים. אחריה חדשות היום עם אלי ראכלין בערוץ 13 ו-75 אלף צופים. הרבה מאחור היא תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-26 אלף צופים. התכנית על הבוקר עם עודד מנשה בערץ 14 בשעה תשע עם רייטינג של 1.2% ו-28 אלף צופים בלבד. באותה השעה ב-13 משודרת פותחים יום עם רייטינג של 1.3% ו-29 אלף צופים והמובילה היא נסלי ברדה במשדר הבוקר של 12 ורייטינג של 2.6% ו-56 אלף צופים.

בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
טבלת רייטינג מעודכנת, המספרים, השינויים וכמה אנשים צופים בגיא פינס?
הנתונים מראים שליטה כמעט אבסולוטית, לכל הפחות במה שנוגע למקום הראשון ברצועות המשמעותיות ביותר בטלוויזיה, מהדורת החדשות המרכזיות והפריים טיים, כולן, בשליטת קשת. ובכלל - קשת היא מונופול לא מוצהר. מונופול מול המפרסמים שאת השאריות מעבירים לערוצים אחרים.
המהדורה המובילה היא של קשת 12 עם 15.9% ברייטינג ו-394 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעה המדורה של ערוץ 14 עם רייטינג של 7.9% ו-218 אלף צופים. אחרונות הן רשת 13 עם 5.2% ו-121 אלף צופים וכאן 11, שחזרה למימדים "רגילים", עם 2.6% ו-68 אלף צופים. חדשות 12 היא התוכנית הכי נצפית בכלל - בקרב כל הסגמנטים, גם מול תוכניות הבידור והפריים טיים.
פריים טיים
גם בפריים טיים קשת הובילה, עם "נוטוק" המקורית שעמדה על 14.8% רייטינג ו-338 אלף צופים. אחריה היה, איך לא, ריאליטי אוכל, כש-"משחקי השף" הגיעו למקום השני עם 10.4% ו-237 אלף צופים, ובמקום השלישי היו הפטריוטים, תכנית הדגל של ערוץ 14 שרושמים 8.9% ויותר צופים מהמקום השני, עם 241 אלף צופים. את הרשימה סגרה "זמן אמת" התיעודית של כאן 11, עם 4.4% רייטינג ו-106 אלף צופים.
תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב
תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.5% ו-73 אלף צופים. אחריה היתה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים ואילו רשת סגרה את הרשימה עם 1.7% ו-34 אלף צופים.
- רייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב
- הכוכב הבא לאירוויזיון בראש לוח השידורים
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
במהדורות המוקדמות לאורך אחר
הצוהריים ושעות הערב המוקדמות מובילה עדיין קשת 12 כאשר המהדורה המוקדמת בהנחיית קרן מרציאנו מובילה עם 10.2% ברייטינג ו-236 אלף צופים. אחריה שש עם עודד בן עמי עם 7.1% רייטינג ו-173 אלף צופים. המהדורות הנוספות של שעה שבע בערב הן שבע עם שלזינגר וברדוגו ב-14 עם
6.2% ו-160 אלף צופים ואזור בחירה של רביב דרוקר וברוך קרא בפער משמעותי עם 4.5% ו-115 אלף צופים. רפי רשף בחמש אחר הצוהריים מוביל עם 6.6% ו-156 אלף צופים בעוד שמעון ריקלין בשעה שש בערוץ 14 עם 5.3% ו-133 אלף צופים ומוריה וברקו ב-13 עם רייטינג של 3.6% ו-84 אלף
צופים.
