נערכת להשקת קרפור: אלקטרה צריכה מקימה מועדון לקוחות בשיתוף כאל
סניף של קרפור בחו"ל (צילום יח"צ)
שוק מועדוני הלקוחות יקבל בקרוב חבר חדש - ולא מן הנמנע שהלקוח עשוי לצאת מכך מורווח. אלקטרה צריכה 1.93% ממשיכה ביישום תכניתה האסטרטגית. היום היא מדווחת על חתימת הסכם עקרונות עם חברת כאל להקמת מועדון לקוחות חוץ בנקאי לרשתות הקמעונאיות של הקבוצה, כשבועיים לאחר שדיווחה כי חתמה על מזכר הבנות עם ענקית הקמעונאות הצרפתית קרפור, שתגיע לארץ לקראת סוף השנה.
מועדון הלקוחות יפעל על בסיס כרטיס אשראי וייהנה מהניסיון הגדול של כאל בתחום מועדוני הלקוחות. מועדון הלקוחות יהיה בבעלותה המלאה של אלקטרה צריכה, אך יתופעל על-ידי חברת כאל.
הקמת המועדון כחלק מהתוכנית האסטרטגית של אלקטרה צריכה, שמחזיקה כיום ברשתות מחסני חשמל, שקם אלקטריק, יינות ביתן, מגה, קולומביה, אאוטסיידרס ושבילים. המועדון יעניק לחבריו הצעות ערך ברכישה בכל רשתות קבוצת אלקטרה צריכה וברשתות הקואליציה שתקום בעתיד, כמו גם בקרפור ורשת חנויות הנוחות האמריקאית סבן אילבן שיושקו לקראת סוף השנה בישראל.
- אלקטרה צריכה: עלייה קלה בהכנסות, שיפור בשורה התחתונה
- אלקטרה צריכה: השיפור בקרפור ממשיך להוביל את החברה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
הצעת הערך תהיה במודל של צבירה ומימוש חוזר ברשתות המועדון. הדאטה של הרכישות במועדון תסייע לאלקטרה צריכה להתאים את תמהיל המוצרים והשירותים ללקוחות ותאפשר להציע הצעות ערך מיוחדות לכל לקוחה ולקוח. בנוסף, המועדון יעמיד לחבריו וללקוחות נוספים של הקבוצה אשראי חוץ בנקאי באמצעות כאל. ההסכם בין הצדדים הוא לתקופה של 10 שנים.
בהתאם למנגנון שנקבע בהסכם העקרונות בין אלקטרה צריכה לכאל, רווחי המועדון כולל גם ממתן אשראי ללקוחות, יחולקו באופן שווה בין שתי החברות. כמו כן כאל תעמיד לרשות אלקטרה צריכה רשת ביטחון לשנתיים הראשונות לשיתוף הפעולה לצורך תמיכה בהקמת המועדון. כאל גם תשלם לאלקטרה צריכה בונוסים בגין עמידה ביעדים. השלמת העסקה כפופה להגעה להסכם מפורט ולאישורו על-ידי הדירקטוריונים של שתי החברות.
.
- טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
מנכ"ל אלקטרה צריכה צביקה שווימר (צילום יח"צ)
.
"הקמת מועדון הלקוחות היא שלב נוסף ביישום האסטרטגיה של אלקטרה צריכה והתבססותה כקבוצת צריכה מובילה בישראל", אומר מנכ"ל החברה צביקה שווימר. "המועדון יאפשר לנו ליצור סינרגיה בין הפעילויות השונות של הקבוצה ולמנף את הפעילות. כניסתן של קרפור ושל סבן אילבן לישראל הן מכפיל כוח למועדון שיהיה היחיד בישראל עם רשתות בינלאומיות בתחום המזון. בנוסף, פעילותה המגוונת של קרפור שסוללת את הדרך להתרחבותה של אלקטרה צריכה לתחומים נוספים, תסייע אף היא ליצירת בידול ועדיפות למועדון הלקוחות של הקבוצה. אין ספק שמדובר ביתרון אדיר לצרכן. אני מאמין שסמוך לאחר השלמת ההסכם עם כאל, נציג קואליציה של רשתות נוספות שיהיו חלק מהמועדון וישלימו את הצעת הערך ללקוחות הקבוצה".
הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהאירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
בראש הרייטינג עמדה קשת, עם המהדורה המרכזית והכוכב הבא לאירוויזיון, ואילו המהדורה המרכזית של חדשות 13 היתה במקום האחרון בהשוואה למתחרות
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.3% רייטינג ו-399 אלף צופים, במקום הראשון, וכמעט כמו מדי מוצ"ש, בפער עצום מהמתחרים, ובעיקר ערוץ 14, שמתחיל את לוח השידורים מאוחר לאור זמני יציאת השבת. ועדיין, חדשות 14 היו במקום השני עם 5.3% ו-162 אלף צופים.
המהדורה של כאן11, עמדה על 112 אלף צופים ו-4.9% רייטינג ואילו גם במוצאי שבת, כש-14 נמצא בירידה, חדשות 13 לא רק שלא הרוויחה צופים נוספים, אלא אף עמדה במקום האחרון עם 4.1% רייטינג ו-106 אלף צופים.
פריים טיים
השילוב של ריאליטי ואירוויזיון הוא שילוב מנצח, וכך היה אמש, כש-"הכוכב הבא לאירוויזיון" עמדה בראש לוח השידורים, עם רייטינג של 17.1% רייטינג ו-477 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 9.8% רייטינג ו-247 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 7.6%, עם 222 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 והפרק הראשון של פגישה עם רוני קובן שאירח את ערן זהבי עם רייטינג מכובד של 5.7% ו-148 אלף צופים ואחריו הסרט התיעודי "מלאכי" שהיה עם 3.8% רייטינג ו-108 אלף צופים.
תוכניות אחה"צ וערב מוקדם
בשעות הצהריים המאוחרות, חדשות 12 עמדו בראש, עם מהדורה של ערד ניר שהחלה ב15:00 עם 2.4% רייטינג ו-55 אלף צופים ועלתה ב-16:00 ל-3.1% רייטינג ו-81 אלף צופים. היא שודרה מול שידורים חוזרים של רשת, עם "כלוב הזהב", שעמד על 1.3% רייטינג ו-36 אלף צופים בשעתיים הללו. לאחר מכן, ב-17:00, המספרים עלו דרמטית והמהדורה עם גדעון אוקו, ששודרה ב-17:00 עלתה ל-5.3% רייטינג ו-141 אלף צופים. השידור החוזר של רשת, עם משחקי השף, עמד על 3.1% ו-81 אלף צופים.
בהמשך הערב, ולקראת צאת שבת, המספרים המשיכו לעלות, כש-"פגוש את העיתונות" עמד על 8.8% רייטינג ו-225
במהדורה המוקדמת וברצועה שלאחר מכן עם 10% ו-262 אלף צופים. מולו, המהדורה המוקדמת של "מוריה וברקו" היתה על 3.8% רייטיג ו-109 אלף צופים ועלתה לאחר מכן ל4.5% ו-125 אלף צופים. ברצועה של 19:00 הצטרף ערוץ 14, עם המהדורה המוקדמת עם עידו טאובר, שעמד על 3.8% ו-100 אלף
צופים.
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- רייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
לייט נייט
ברצועת הלייט נייט, שיחה עם עודד הרוש, שעמד על 3.9% רייטינג ו-106 אלף צופים ולאחריו היה שידור חוזר של רשת, עם "שנות ה-90" של עם 2.8% ו-61 אלף צופים.
הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהאירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
בראש הרייטינג עמדה קשת, עם המהדורה המרכזית והכוכב הבא לאירוויזיון, ואילו המהדורה המרכזית של חדשות 13 היתה במקום האחרון בהשוואה למתחרות
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.3% רייטינג ו-399 אלף צופים, במקום הראשון, וכמעט כמו מדי מוצ"ש, בפער עצום מהמתחרים, ובעיקר ערוץ 14, שמתחיל את לוח השידורים מאוחר לאור זמני יציאת השבת. ועדיין, חדשות 14 היו במקום השני עם 5.3% ו-162 אלף צופים.
המהדורה של כאן11, עמדה על 112 אלף צופים ו-4.9% רייטינג ואילו גם במוצאי שבת, כש-14 נמצא בירידה, חדשות 13 לא רק שלא הרוויחה צופים נוספים, אלא אף עמדה במקום האחרון עם 4.1% רייטינג ו-106 אלף צופים.
פריים טיים
השילוב של ריאליטי ואירוויזיון הוא שילוב מנצח, וכך היה אמש, כש-"הכוכב הבא לאירוויזיון" עמדה בראש לוח השידורים, עם רייטינג של 17.1% רייטינג ו-477 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 9.8% רייטינג ו-247 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 7.6%, עם 222 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 והפרק הראשון של פגישה עם רוני קובן שאירח את ערן זהבי עם רייטינג מכובד של 5.7% ו-148 אלף צופים ואחריו הסרט התיעודי "מלאכי" שהיה עם 3.8% רייטינג ו-108 אלף צופים.
תוכניות אחה"צ וערב מוקדם
בשעות הצהריים המאוחרות, חדשות 12 עמדו בראש, עם מהדורה של ערד ניר שהחלה ב15:00 עם 2.4% רייטינג ו-55 אלף צופים ועלתה ב-16:00 ל-3.1% רייטינג ו-81 אלף צופים. היא שודרה מול שידורים חוזרים של רשת, עם "כלוב הזהב", שעמד על 1.3% רייטינג ו-36 אלף צופים בשעתיים הללו. לאחר מכן, ב-17:00, המספרים עלו דרמטית והמהדורה עם גדעון אוקו, ששודרה ב-17:00 עלתה ל-5.3% רייטינג ו-141 אלף צופים. השידור החוזר של רשת, עם משחקי השף, עמד על 3.1% ו-81 אלף צופים.
בהמשך הערב, ולקראת צאת שבת, המספרים המשיכו לעלות, כש-"פגוש את העיתונות" עמד על 8.8% רייטינג ו-225
במהדורה המוקדמת וברצועה שלאחר מכן עם 10% ו-262 אלף צופים. מולו, המהדורה המוקדמת של "מוריה וברקו" היתה על 3.8% רייטיג ו-109 אלף צופים ועלתה לאחר מכן ל4.5% ו-125 אלף צופים. ברצועה של 19:00 הצטרף ערוץ 14, עם המהדורה המוקדמת עם עידו טאובר, שעמד על 3.8% ו-100 אלף
צופים.
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- רייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
לייט נייט
ברצועת הלייט נייט, שיחה עם עודד הרוש, שעמד על 3.9% רייטינג ו-106 אלף צופים ולאחריו היה שידור חוזר של רשת, עם "שנות ה-90" של עם 2.8% ו-61 אלף צופים.
