ג'וב החלומות עומד להתפנות? עורך 7 ימים גדי בלום צפוי לפרוש
עורך מוסף '7 ימים' גדי בלום החליט לסיים את תפקידו במוסף - כך אומרים גורמים בעיתון לאייס. בלום משמש כעורך מוסף הדגל של ידיעות אחרונות מזה כעשור. בשל זה לא ברור האם הוא יישאר בעיתון בתפקיד אחר או לאו. כמו כן טרם מונה מחליף לאיוש התפקיד.
בלום עורך את '7 ימים' מאז 2009, לאחר שהחליף את ניר חפץ כשזה מונה לראש מערך התקשורת במשרד ראש הממשלה, עם כניסתו של בנימין נתניהו לתפקיד ראש הממשלה ב-2009. הקשרים עם חפץ הלכו שנים אחורה, כשחפץ היה עורך רשת המקומונים של ידיעות – ידיעות תקשורת, ובלום רכז הכתבים ברשת. ב-2006 מינה חפץ את בלום למשנה לעורך '7 ימים'.
לאורך השנים כתב בלום גם מספר ספרים, בין היתר את 'הרועה: סיפור חייו של אריאל שרון' ו-'ישראל לאן: 18 שיחות עם האישים שמעצבים את פני המדינה' – שניהם עם ניר חפץ; ואת 'החייל מספר 2' עם פזית בן נון בלום.
גדי בלום אמר לאייס: "אני בישיבה", ואז ניתק. מאז לא הגיב למרות פניות חוזרות ונשנות אליו. את תגובתו של עורך ידיעות אחרונות, נטע ליבנה, לא ניתן היה להשיג.
- 8.לולי 19/08/2019 09:57הגב לתגובה זושום ג'וב בידיעות הוא לא חלום. מקסימום סיוט.
- 7.מורי ורבי 12/08/2019 14:50הגב לתגובה זוכדי לתקוע לביבי אצבע בעין
- 6.שריד מימי חפץ (ל"ת)ראובן 06/08/2019 23:11הגב לתגובה זו
- 5.הבעיה שקודם הוא צריך לחלץ את הראש שלו מהישבן של נוני (ל"ת)יקח זמן 06/08/2019 20:30הגב לתגובה זו
- 4.מי קורא את גלילי הנייר האלה? גללי נייר (ל"ת)אחד המשפיעים 06/08/2019 20:24הגב לתגובה זו
- 3.ג'וב בלהות 06/08/2019 18:57הגב לתגובה זוידיעות בעריכת נטע ליבנה שוקע כמו שבעה ימים
- נטבע לבנה הוא הקש האחרון בשרשרת חסרי הכישרון של נוני (ל"ת)עליבות 06/08/2019 20:31הגב לתגובה זו
- 2.הגיע הזמן (ל"ת)מרדכי 06/08/2019 16:09הגב לתגובה זו
- 1.מחכה כל שבוע למוסף של שישי, מקווה שישאר מעניין (ל"ת)אייל 06/08/2019 15:00הגב לתגובה זו

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.25% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.25% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
