דניאל הרוש
צילום: מתוך הפייסבוק של דניאל הרוש

הדובר לשעבר של מפלגת העבודה נערך לבחירות המקומיות

פרסום ראשון: דניאל הרוש יהיה מנהל מערך התקשורת של תנועת מקומי – שמריצה מועמדים בבחירות לרשויות המקומיות שייערכו בעוד כ-4 חודשים
אלכסנדר כץ | (7)

דובר מפלגת העבודה לשעבר דניאל הרוש, מונה למנהל מערך התקשורת של תנועת 'מקומי' - כך נודע לאייס. מקומי היא תנועה חדשה שמריצה מועמדים ברשויות מקומיות שונות בארץ.

 

הרוש היה עד 2015 דובר מפלגת העבודה עד לסיום קמפיין הבחירות, בסופו הפסידה לליכוד ולבנימין נתניהו, אבל רשמה הישג עם 24 מנדטים. בתפקידו האחרון היה יועץ התקשורת של קמפיין אבי בוסקילה בבחירות לראשות מרצ, בסיומן ניצחה ח"כ תמר זנדברג.  

 

תגובות לכתבה(7):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 6.
    אין אתר? (ל"ת)
    יש אתר למקומי? 12/07/2018 18:49
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    איש עבודה 12/06/2018 13:32
    הגב לתגובה זו
    כאיש מפלגת עבודה אני יכול להגיד שלא היה לנו דובר טוב מהרוש. הוציא 24 מנדטים מבוז'י! תראו מה קורה מאז שהוא לא שם ותבינו
  • 4.
    קלוגהאפט 12/06/2018 13:15
    הגב לתגובה זו
    לא חברים אבל מכיר את הרוש שנים והוא אחד המוכשרים והרהוטים שיש. שיחקו אותה מקומי
  • 3.
    איש מקצוע 12/06/2018 12:55
    הגב לתגובה זו
    עוקב אחרי הרוש כבר כמה שנים, מדובר באחד האנשים המבריקים והחדים בתחום. חוץ מזה שהוא לא נפוח כמו הרבה מחבריו למקצוע. בהצלחה לו ולמקומי
  • 2.
    ירדנה 11/06/2018 18:49
    הגב לתגובה זו
    לא מצליח להחזיק באותו תפקיד יותר משנה וחצי. בושה.
  • הוא אדם מוערך ואתה כותב טוקבקים. מי הלוזר פה? (ל"ת)
    ווינר 12/06/2018 12:57
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    יועץ אמיתי 11/06/2018 16:46
    הגב לתגובה זו
    יועצים משועממים מצטרפים לארגונים לא מובנים , הכותרת כתבה הנ"ל לא מעידה בכלל על תוכנה קצת נאותות
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.