לאחר 13 שנים עם זרמון: תקציב 'ביג' עובר ל-OPEN
לאחר רומן ארוך של כ-13 שנים, משרד הפרסום זרמון DDB בבעלותו של אילון זרמון מסיים את ההתקשרות עם חברת מרכזי הקניות ביג - כך נודע לאייס.
הקשר בין ביג למשרד הפרסום החל עוד בימי זרמון גולדמן, אז בבעלותם המשותפת של אילון זרמון ושותפו הדר גולדמן. לאורך השנים ניהל משרד הפרסום את כל פעילות הפרסום של החברה לרבות, מהלך תוכן שיווקי ייחודי עם שלישיית מה קשור בשנת 2009, בהשקעה של כ-5 מיליון שקלים.
אחת מהסיבות לרענון במערך הפרסום, היא הכניסה של ביג לזירה חדשה ומאתגרת עבורה עם הקמת קניון אונליין ממותג ביג המסתמך על המותגים הפועלים במתחמי הקניות של הרשת. לפני כחצי שנה פורסם כי הרשת השקיעה 15 מיליון שקל בהקמת אתר מכירות שיכלול חנויות מקוונות של כלל המותגים הפועלים במתחמיה, במודל שלפיו היא תגבה כ־25% מהפדיון שיתקבל באתר, כשהיא מספקת שירותי ניהול, שיווק ושילוח.
לפי המתוכנן החברה תקים מרכזי שירות לאיסוף המוצרים שנרכשו דרך האתר בכל מתחמי הקניות. בנוסף יוכלו הלקוחות לאסוף את הההזמנות בחלונות שירות בלי לצאת מהרכב; איסוף מלוקרים זמינים 24 שעות ביממה; ואפשרות לקבל את המשלוח הביתה באמצעות שליח.
- שופרסל משביחה נדל"ן בראשון לציון - זאת רק ההתחלה
- ההימור של ביג השתלם: 100% תפוסה בישראל, 99% באירופה והכנסות של 1.29 מיליארד שקל במחצית
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מימין: אייל כ"ץ וסהר פרידמן. OPEN
OPEN הוקמה על ידי סהר פרידמן ואייל כ"ץ, שעברם המשותף הולך רחוק לאחור, לימי המועדון המיתולוגי האומן 17 בירושלים. כ"ץ היה ממקימי המועדון ופרידמן רשם במועדון את ימיו הראשונים כמעצב כשהיה אחראי על המיתוג הקריאייטיבי. בשנת 2000 עם סיום לימודי העיצוב פתחו השניים את המשרד שהחל את דרכו כחברת מיתוג ובין השאר חתום על הנראות של רשת AM:PM. בשנים האחרונות הסוכנות התרחבה, הן בהיקף העובדים המועסקים בה והן בטריטוריות שאליה נכנסה, לרבות אמצעי מדיה שבהן לא פעלו בעבר כגון טלוויזיה.
מרשת ביג ו-OPEN לא נמסרה תגובה לידיעה.
- 4.אחת שיודעת 27/12/2016 05:59הגב לתגובה זואחרי כל השנים גם הם הבינו שזרמון בלי הגולדמן לא שווה כלום!!!!
- 3.אחד שלא יודע כלום 26/12/2016 16:20הגב לתגובה זוהמיתוג הישן והמיושן היה של OPEN
- 2.מסכנים. תתכוננו (ל"ת)הילה 26/12/2016 16:07הגב לתגובה זו
- 1.אחת שיודעת 26/12/2016 14:02הגב לתגובה זואחד המשרדים המקצועיים בניצוחם של סער ואייל התותחים
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- השמועות על מותו של הפיפל-מטר היו מוגזמות
- האם תוכן מקורי ואיכותי יכבוש את הפריים טיים?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- השמועות על מותו של הפיפל-מטר היו מוגזמות
- האם תוכן מקורי ואיכותי יכבוש את הפריים טיים?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
