לאחר 13 שנים עם זרמון: תקציב 'ביג' עובר ל-OPEN
לאחר רומן ארוך של כ-13 שנים, משרד הפרסום זרמון DDB בבעלותו של אילון זרמון מסיים את ההתקשרות עם חברת מרכזי הקניות ביג - כך נודע לאייס.
הקשר בין ביג למשרד הפרסום החל עוד בימי זרמון גולדמן, אז בבעלותם המשותפת של אילון זרמון ושותפו הדר גולדמן. לאורך השנים ניהל משרד הפרסום את כל פעילות הפרסום של החברה לרבות, מהלך תוכן שיווקי ייחודי עם שלישיית מה קשור בשנת 2009, בהשקעה של כ-5 מיליון שקלים.
אחת מהסיבות לרענון במערך הפרסום, היא הכניסה של ביג לזירה חדשה ומאתגרת עבורה עם הקמת קניון אונליין ממותג ביג המסתמך על המותגים הפועלים במתחמי הקניות של הרשת. לפני כחצי שנה פורסם כי הרשת השקיעה 15 מיליון שקל בהקמת אתר מכירות שיכלול חנויות מקוונות של כלל המותגים הפועלים במתחמיה, במודל שלפיו היא תגבה כ־25% מהפדיון שיתקבל באתר, כשהיא מספקת שירותי ניהול, שיווק ושילוח.
לפי המתוכנן החברה תקים מרכזי שירות לאיסוף המוצרים שנרכשו דרך האתר בכל מתחמי הקניות. בנוסף יוכלו הלקוחות לאסוף את הההזמנות בחלונות שירות בלי לצאת מהרכב; איסוף מלוקרים זמינים 24 שעות ביממה; ואפשרות לקבל את המשלוח הביתה באמצעות שליח.
- שופרסל משביחה נדל"ן בראשון לציון - זאת רק ההתחלה
- ההימור של ביג השתלם: 100% תפוסה בישראל, 99% באירופה והכנסות של 1.29 מיליארד שקל במחצית
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מימין: אייל כ"ץ וסהר פרידמן. OPEN
OPEN הוקמה על ידי סהר פרידמן ואייל כ"ץ, שעברם המשותף הולך רחוק לאחור, לימי המועדון המיתולוגי האומן 17 בירושלים. כ"ץ היה ממקימי המועדון ופרידמן רשם במועדון את ימיו הראשונים כמעצב כשהיה אחראי על המיתוג הקריאייטיבי. בשנת 2000 עם סיום לימודי העיצוב פתחו השניים את המשרד שהחל את דרכו כחברת מיתוג ובין השאר חתום על הנראות של רשת AM:PM. בשנים האחרונות הסוכנות התרחבה, הן בהיקף העובדים המועסקים בה והן בטריטוריות שאליה נכנסה, לרבות אמצעי מדיה שבהן לא פעלו בעבר כגון טלוויזיה.
מרשת ביג ו-OPEN לא נמסרה תגובה לידיעה.
- 4.אחת שיודעת 27/12/2016 05:59הגב לתגובה זואחרי כל השנים גם הם הבינו שזרמון בלי הגולדמן לא שווה כלום!!!!
- 3.אחד שלא יודע כלום 26/12/2016 16:20הגב לתגובה זוהמיתוג הישן והמיושן היה של OPEN
- 2.מסכנים. תתכוננו (ל"ת)הילה 26/12/2016 16:07הגב לתגובה זו
- 1.אחת שיודעת 26/12/2016 14:02הגב לתגובה זואחד המשרדים המקצועיים בניצוחם של סער ואייל התותחים

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.