שי סידי. מהלך ה-Hooligans למכבי תל אביב
צילום: יח"צ/ צילום מסך

סידי וה-Hooligans מטריפים את הצהובים לפני הדרבי - עם שאגות עידוד אישיות

במטרה לשלהב את הקהל הצהוב לקראת הדרבי, ועל הדרך להעלות את מכירות החולצות ה-Hooligans ניצלו את יכולותיו הווקאליות של סידי להקלטת שאגות עידוד אישיות לכל רוכש חולצה. גם טילטיל, רז שכניק ואורי חזקיה זכו לסרטון אישי
משה בנימין | (3)
חלומו של כל חובב/ת כדורגל שגדלו על המשחק, ושיחקו עם החברים למטה בשכונה היא הפנטזיה על כיבוש שער במשחק גורלי מול עשרות אלפי צופים שזועקים בשמך. בישראל, בשנים האחרונות, נוספה למלאכת העידוד תרומתו החשובה של הכרוז, שבזעקותיו מזכיר בדרך כלל שילוב בין מטיף לרוכל בשוק.  מי שבדמותו נתפרו מידותיו של המוסד הזה, לפחות בישראל, הוא ללא ספק הכרוז ה"משוגע" של מכבי תל אביב - בכדורגל ובכדורסל - שי סידי. האיש שעבודת היום שלה נחשבת לאפרורית למדי - מנהל חשבונות ראשי במשרד ארכיטקטים - הופך את עורו ומשמן את גרונו במשחקי הכדורגל והכדורסל, ומקבע את עצמו בשנים האחרונות כתופעה מקדמת מכירות. מכיוון שכך לא מפתיעה העובדה שהוא עומד במרכזו של קמפיין חדש שמובילה סוכנות הפרסום Hooligans עבור מועדון הכדורגל של מכבי תל אביב לקראת משחק הדרבי במחזור הבא של ליגת העל. במטרה לשלהב את הקהל הצהוב לקראת המשחק, ועל הדרך להעלות את קצב מכירות החולצות של הקבוצה, ה-Hooligans ניצלו את יכולותיו הווקאליות והטקסטואליות של סידי להקלטת שאגות עידוד אישיות לכל רוכש חולצה של הקבוצה. והנה לכם הדבר הכי קרוב להגשמת חלום הילדות של כל מי שרצה להרגיש לרגע מה זה להיות ערן זהבי. המהלך של ה-Hooligans כולל זירת תוכן באתר האינטרנט של קבוצת הכדורגל שאליה מועלים הסרטים שמופקים באופן אישי לכל רוכש. בעמוד ניתן למצוא סרטונים אישיים שהקליטו ה-Hooligans וסידי מראש לפרסונות מוכרות וסלבס שידועים כאוהדי הקבוצה. בין השאר ניתן למצוא שם את הסטנדאפיסט אורי חזקיה, העיתונאי רז שכניק, טילטיל מהישרדות, מגיש הרדיו דידי הררי והפרסומאים איתן כליף, טל שוויגר, אסף אפלבוים ואפילו החתום על כתבה זו.   

אמנם אני כבר בקושי הולך לבלומפילד, אבל עכשיו אני יודע איך זה מרגיש כשאתה מבקיע שם גול.ערן זהבי, מאחוריך (ברצינות, אף אח...

Posted by Tal Schweiger on Tuesday, February 2, 2016
הסרטון של טל שוויגר האם זה יעודד את קצב מכירות החולצות? שווה בדיקה ביום שאחרי הדרבי. שאלה מעניינת נוספת היא האם סידי עושה גם את זה בהתנדבות, שכן הוא כבר אמר בעבר שעבור תפקיד הכרוז הוא אינו מקבל כסף מהמועדון.  
    

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    אלופי עולם! תהיו בקשר. (ל"ת)
    שרון. 03/02/2016 14:15
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    סידית 03/02/2016 10:21
    הגב לתגובה זו
    מצחיק מאד
  • 1.
    נעמי 03/02/2016 10:07
    הגב לתגובה זו
    חיכיתי לשמוע עליכם שוב
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים

בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
בערב דרמטי עם חדשות מרעישות, שהשתנו והתפתחו במהלך הערב, כמות הצופים התקרבה למיליון צופים, עם 922 אלף צופים שצפו בכל מהדורות החדשות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 שברה שיא של כל הזמנים, עם כמות צופים שהתקרבה למדורת השבט המסורתית, חדשות 12. 

אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא. 

מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג. 


פריים טיים

גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים. 

רצועות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.