והרי החדשות ועיקרן תחילה: גיא סודרי מונה לסמנכ"ל התוכן של חדשות ערוץ 2
גיא סודרי מונה לסמנכ"ל התוכן של חברת החדשות של ערוץ 2, והוא יחליף בתפקיד את חיליק שריר,
סודרי הצטרף לחברת החדשות לפני 7 שנים, כעורך ראשי של המהדורה המרכזית, לאחר שעבד לפני כן בחדשות 10, שם שימש מ-2004 ועד עזיבתו - כעורך הראשי של המהדורה המרכזית עם יעקב אילון ומיקי חיימוביץ'. את דרכו העיתונאית החל בגל"צ, שם שימש עורך תכניות, בין היתר של רזי ברקאי. סודרי (37) הוא בעל תואר ראשון במשפטים.
במכתב שהפיץ היום (יום א') מנכ"ל 'חדשות 2' אבי וייס, נכתב כי "גיא עובד בחברה כבר 7 שנים וכישוריו העיתונאיים והעריכתיים, מוכחים מידי יום על המסך. אין ספק שבשנותיו כעורך הראשי של המהדורה המרכזית הוא הוביל אותה להישגים חסרי תקדים גם בתוכן וגם בשיעורי הצפייה שעלו מידי שנה בהתמדה כשבשנת 2013 נשבר שיא כל הזמנים ומסתמן שהשנה ישבר אף השיא הזה".
וייס הוסיף עוד כי "גם את יכולות הניהול שלו מוכיח גיא מידי יום בניהול צוות ענק של אנשים שעושים יחד את המהדורה המרכזית", ולכן "בזכות כל זאת ולא פחות מאלה - בזכות אישיותו החלטתי למנותו לסמנכ"ל התוכן".
- 1.דרור קליר 20/10/2014 15:28הגב לתגובה זוכה לחיי....
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- הראל: הרווח הנקי עלה ל-840 מיליון שקל, התשואה להון 30%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- הראל: הרווח הנקי עלה ל-840 מיליון שקל, התשואה להון 30%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
