בזוקה נונסנס: מהלך אינסטגרם של באומן מתפרע עם מותג המסטיקים
פעילות חדשה של משרד הפרסום באומן בר ריבנאי למותג המסטיקים הוותיק בזוקה (עלית), מבית שטראוס, מנסה להחזיר עטרה ליושנה למותג שבעבר שלט בשוק, ובעידן המודרני נאלץ "לעשות מקום" ללא מעט מותגים בינלאומיים. המהלך האינטראקטיבי החדש קורא לגולשים להשתתף בתחרות סרטונים באינסטגרם, שתחילתה בסדרת סרטי נונסנס שעלו לאחרונה לאוויר, ואמורים לסמן לגולשים את הקו המנחה.
כאשר צופים בסרטונים ההזויים והמצחיקים של באומן בר ריבנאי, בעמוד
במסגרת תחרות נושאת פרסים (אופני Rainbow חשמליות ואזניות 'ביטס') מוזמנים הגולשים להעלות לאינסטגרם סרטוני וידאו בהם הם מראים מה קורה כשלועסים ג'ולים וקוביות של בזוקה יחד (אגב, דרך מצוינת לקדם מכירות עבור 2 המותגים). את הסרטונים יש לתייג בהאשטג #בזוקה וכך הסרטונים משויכים לעמוד בזוקה באינסטגרם ומשתתפים בתחרות.
הפנייה לפלטפורמת האינסטגרם לא מחייבת שום הצדקה או הסבר. הדור הבא של לועסי בזוקה כבר שם, ובשנה החולפת, הוידאו של אינסטגרם (ולפניו VINE שפחות נפוץ בישראל) תפס תאוצה והפך לכלי פעיל בידיהם של רבים ממשתמשי האינסטגרם. באינסטגרם ניתן לצלם סרטון של 15 שניות כשגולת הכותרת היא עריכה קלה ופשוטה שמאפשרת השהייה של מהלך הצילום והמשך לפי בחירה - מה שמקנה למשתמש חופש יצירתי.
צילום מעמוד הפייסבוק של הפעילות
יצוין כי מאחורי המהלך המשעשע עומדים ערן (שושו) ספאנייר, תומר גדרון ואיה בכור, שמרכיבים את צוות הקריאייטיב של אמיר אריאלי.
זאת לא הפעם הראשונה שמותג המסטיקים מזמין את גולשיו לשלוח אליו סרטונים. ב-2008 התמקד הקמפיין באיתור דמות החדשה שתצטרף לבדיחות המופיעות על אריזות המסטיק. הצרכנים הוזמנו לצלם סרטון כשבלון מסטיק בפיהם בסיטואציה מעניינת וצבעונית. ב-2011 דהרה עלית על טרנד הטיסות לירח ויצאה במבצע שהבטיח לצרכניה הזדמנות של פעם בחיים לקחת חלק בנסיעה ברכב חלל.
סקיטל'ס, מכאן ההשראה הפרועה?
- 9.יוסף 12/11/2013 16:29הגב לתגובה זוסה"כ מאד יפה.
- 8.אחלה קמפיין! מעניין לאן יקחו את זה. אני אהבתי (ל"ת)אוה 06/11/2013 18:40הגב לתגובה זו
- 7.cuc 06/11/2013 09:56הגב לתגובה זונסיון יפה אבל לא מוצלח. זה לא סקיטלס ולא קרוב אפילו להומור של סקיטלס. האמת, שמה שהכי מפריע זה שזה מתאמץ להיות סקיטל, אבל ממש ממש בכוח. ומילה טובה בכל זאת - אחל'ה סט ואחל'ה עבודת ארט.
- 6.יופי בזוקה, עשיתם סקיטלס (ל"ת)נתי 05/11/2013 13:58הגב לתגובה זו
- 5.טל 05/11/2013 13:01הגב לתגובה זוזה הזמן להודות ענף הפרסום פשוט נהיה גרועעעע....
- 4.rubi 05/11/2013 11:34הגב לתגובה זוחה
- 3.skittles figurines 05/11/2013 10:20הגב לתגובה זומילא לקבל 'השראה' מקמפיין מפורסם מחו"ל אבל לפחות שלא ייראה בדיוק אותו הדבר... http://www.youtube.com/watch?v=ywTgLeb4458
- 2.משעמם לא מחדש וחלאס להתלהב מכל דבר באינסטגרם (ל"ת)נו באמת 05/11/2013 09:47הגב לתגובה זו
- 1.ריקרדו אורבך 04/11/2013 18:37הגב לתגובה זוזה יצא חלבי.