3 תקציבים חדשים ל'מומה פרסום': קוסט 365, רשת אורכידאה וצים סנטר

לאחר שקמפיין ההשקה לרשת הסופרמרקטים נעשה על ידי פוגל הוא עובר כעת לידי מומה. המנכ"לית זמירה ינקוביץ: "כבוד גדול והכרה ביכולות שלנו"
משה בנימין | (8)

לאחר קמפיין ההשקה שנעשה על ידי פוגל Ogilvy באוקטובר 2012, עובר תקציב הפרסום של רשת הסופרמרקטים קוסט 365 מקבוצת המשביר לצרכן, למשרד הפרסום הקטן יחסית מומה. כמו כן המשרד יחל לטפל בתקציבי הפרסום של רשת מלונות אורכידאה וצים סנטר.

על פי יפעת בקרת פרסום עמד תקציב רשת קוסט 365 בשנת 2013 (נכון לימים אלו) על כ-1.1 מיליון דולר במחירי מחירון. ממשרד הפרסום נמסר כי התקציב צפוי להכפיל את עצמו במהלך 2014 במקביל לפתיחת סניפים חדשים.

רשת מלונות אורכידאה של האחים נקש המונה 10 בתי מלון בישראל עתידה להרחיב את פעילותה בארץ. בנוסף למלונות הפעילים כיום צפויים להיפתח 3 מלונות נוספים של הרשת - אלו נמצאים כיום בתהליכי בנייה. עוד נמסר כי קבלת תקציבי קוסט 365 ,רשת מלונות אורכידאה וצים סנטר מצטרפים לתקציבים נוספים שגייס משרד הפרסום מומה פרסום בשנת 2013 וביניהם: כללית מחוז מרכז, קרקעות ישראל ועוד.

לדברי זמירה ינקוביץ מנכ"לית מומה פרסום: "זהו כבוד גדול עבורנו והכרה ביכולות שלנו. אנו מודים לגוף מכובד וגדול כמו קוסט 365, מלונות אורכידאה וצים סנטר על בחירתם בנו כשותף אסטרטגי שילווה את הפעילות בחשיבה יצירתית וחדשנית. אין לי ספק ששנת 2014 תהיה שנה מאתגרת. שנת 2013 מהווה אבן דרך למומה פרסום ואין ספק שזו קפיצת מדרגה ענקית עבורנו".

תגובות לכתבה(8):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 6.
    מסכנה. רמי שביט. אבי נקש וצים - שלושה אסונות. (ל"ת)
    מכיר אותם 12/09/2013 15:43
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    עובד במומה 12/09/2013 14:28
    הגב לתגובה זו
    בנא משקאות, ויסקי לאודרס,גולד מוטורס כללית, אייס ווץ, אספרסו קלאב, פריניב, שמיים פתוחים, ועוד 30 לקוחות כנראה לא טועים ונמצאים במשרד כל כך הרבה שנים, בגלל שאין אנשים מוכשרים...צודק "דני"...אנחנו מבינים שאתה לא מפרגן כי אצלך המשרד קצת בדעיכה השנה....אך בגלל שאנחנו בערה יום הכיפורים אנחנו לא כועסים, לא מתעצבנים, ואפילו סולחים ומוחלים לך ... שתהיה לך גמר חתימה טובה ושנה טובה.. אגב, אם תקפוץ לביקור ( ואתה יותר ממוזמן) תגלה שיש כאן משרד מ-ד-ה-י-ם!) עם אנשים מדהימים ( אגב כולם הגיעו מהמשרדים הגדולים בארץ ( באומן,jwt גיתם, מקאן וכו'..) משרד עם ערכים של יושרה, מקצועיות ועובדים עם הנשמה! אנחנו מאחלים לכל המשרדים בארץ
  • 4.
    אין מספיק אנשים מוכשרים במומה לכאלה לקוחות (ל"ת)
    דני 11/09/2013 21:04
    הגב לתגובה זו
  • ק (ל"ת)
    ברק 13/09/2013 10:06
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    מתושלח 11/09/2013 18:40
    הגב לתגובה זו
    כנראה כבר לא עובד. אל תדאג איש חביב... בשביל זה יש לך את פחמן. פוגל סוס מת
  • רז 12/09/2013 22:53
    הגב לתגובה זו
    היקף התקציב מזערי ביחס לצרכים השיווקיים של הרשת. שיהיה בהצלחה לפוגל ולמומה.
  • 2.
    אורן 11/09/2013 17:36
    הגב לתגובה זו
    ישרה אמינה ומקצועית יישר כח!
  • 1.
    ניקול 11/09/2013 17:01
    הגב לתגובה זו
    איזה אושר, היא פשוט תותחית על , כל הכבוד !! עם הניסיון שלה אני בטוחה שתרים כל מותג :)
הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקו
רייטינג

האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון

בראש הרייטינג עמדה קשת, עם המהדורה המרכזית והכוכב הבא לאירוויזיון, ואילו המהדורה המרכזית של חדשות 13 היתה במקום האחרון בהשוואה למתחרות

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.3% רייטינג ו-399 אלף צופים, במקום הראשון, וכמעט כמו מדי מוצ"ש, בפער עצום מהמתחרים, ובעיקר ערוץ 14, שמתחיל את לוח השידורים מאוחר לאור זמני יציאת השבת. ועדיין, חדשות 14 היו במקום השני עם 5.3% ו-162 אלף צופים. המהדורה של כאן11, עמדה על 112 אלף צופים ו-4.9% רייטינג ואילו גם במוצאי שבת, כש-14 נמצא בירידה, חדשות 13 לא רק שלא הרוויחה צופים נוספים, אלא אף עמדה במקום האחרון עם 4.1% רייטינג ו-106 אלף צופים.

פריים טיים

השילוב של ריאליטי ואירוויזיון הוא שילוב מנצח, וכך היה אמש, כש-"הכוכב הבא לאירוויזיון" עמדה בראש לוח השידורים, עם רייטינג של 17.1% רייטינג ו-477 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 9.8% רייטינג ו-247 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 7.6%, עם 222 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 והפרק הראשון של פגישה עם רוני קובן שאירח את ערן זהבי עם רייטינג מכובד של 5.7% ו-148 אלף צופים ואחריו הסרט התיעודי "מלאכי" שהיה עם 3.8% רייטינג ו-108 אלף צופים. 

תוכניות אחה"צ וערב מוקדם

בשעות הצהריים המאוחרות, חדשות 12 עמדו בראש, עם מהדורה של ערד ניר שהחלה ב15:00 עם 2.4% רייטינג ו-55 אלף צופים ועלתה ב-16:00 ל-3.1% רייטינג ו-81 אלף צופים. היא שודרה מול שידורים חוזרים של רשת, עם "כלוב הזהב", שעמד על 1.3% רייטינג ו-36 אלף צופים בשעתיים הללו. לאחר מכן, ב-17:00, המספרים עלו דרמטית והמהדורה עם גדעון אוקו, ששודרה ב-17:00 עלתה ל-5.3% רייטינג ו-141 אלף צופים. השידור החוזר של רשת, עם משחקי השף, עמד על 3.1% ו-81 אלף צופים. 

בהמשך הערב, ולקראת צאת שבת, המספרים המשיכו לעלות, כש-"פגוש את העיתונות" עמד על 8.8% רייטינג ו-225 במהדורה המוקדמת וברצועה שלאחר מכן עם 10% ו-262 אלף צופים. מולו, המהדורה המוקדמת של "מוריה וברקו" היתה על 3.8% רייטיג ו-109 אלף צופים ועלתה לאחר מכן ל4.5% ו-125 אלף צופים. ברצועה של 19:00 הצטרף ערוץ 14, עם המהדורה המוקדמת עם עידו טאובר, שעמד על 3.8% ו-100 אלף צופים.

לייט נייט

ברצועת הלייט נייט, שיחה עם עודד הרוש, שעמד על 3.9% רייטינג ו-106 אלף צופים ולאחריו היה שידור חוזר של רשת, עם "שנות ה-90" של עם 2.8% ו-61 אלף צופים.

הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |


טאבולה (נאסד"ק: TBLA) מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר Haaretz.com באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״