3 תקציבים חדשים ל'מומה פרסום': קוסט 365, רשת אורכידאה וצים סנטר
לאחר קמפיין ההשקה שנעשה על ידי פוגל Ogilvy באוקטובר 2012, עובר תקציב הפרסום של רשת הסופרמרקטים קוסט 365 מקבוצת המשביר לצרכן, למשרד הפרסום הקטן יחסית מומה. כמו כן המשרד יחל לטפל בתקציבי הפרסום של רשת מלונות אורכידאה וצים סנטר.
על פי יפעת בקרת פרסום עמד תקציב רשת קוסט 365 בשנת 2013 (נכון לימים אלו) על כ-1.1 מיליון דולר במחירי מחירון. ממשרד הפרסום נמסר כי התקציב צפוי להכפיל את עצמו במהלך 2014 במקביל לפתיחת סניפים חדשים.
רשת מלונות אורכידאה של האחים נקש המונה 10 בתי מלון בישראל עתידה להרחיב את פעילותה בארץ. בנוסף למלונות הפעילים כיום צפויים להיפתח 3 מלונות נוספים של הרשת - אלו נמצאים כיום בתהליכי בנייה. עוד נמסר כי קבלת תקציבי קוסט 365 ,רשת מלונות אורכידאה וצים סנטר מצטרפים לתקציבים נוספים שגייס משרד הפרסום מומה פרסום בשנת 2013 וביניהם: כללית מחוז מרכז, קרקעות ישראל ועוד.
לדברי זמירה ינקוביץ מנכ"לית מומה פרסום: "זהו כבוד גדול עבורנו והכרה ביכולות שלנו. אנו מודים לגוף מכובד וגדול כמו קוסט 365, מלונות אורכידאה וצים סנטר על בחירתם בנו כשותף אסטרטגי שילווה את הפעילות בחשיבה יצירתית וחדשנית. אין לי ספק ששנת 2014 תהיה שנה מאתגרת. שנת 2013 מהווה אבן דרך למומה פרסום ואין ספק שזו קפיצת מדרגה ענקית עבורנו".
- 6.מסכנה. רמי שביט. אבי נקש וצים - שלושה אסונות. (ל"ת)מכיר אותם 12/09/2013 15:43הגב לתגובה זו
- 5.עובד במומה 12/09/2013 14:28הגב לתגובה זובנא משקאות, ויסקי לאודרס,גולד מוטורס כללית, אייס ווץ, אספרסו קלאב, פריניב, שמיים פתוחים, ועוד 30 לקוחות כנראה לא טועים ונמצאים במשרד כל כך הרבה שנים, בגלל שאין אנשים מוכשרים...צודק "דני"...אנחנו מבינים שאתה לא מפרגן כי אצלך המשרד קצת בדעיכה השנה....אך בגלל שאנחנו בערה יום הכיפורים אנחנו לא כועסים, לא מתעצבנים, ואפילו סולחים ומוחלים לך ... שתהיה לך גמר חתימה טובה ושנה טובה.. אגב, אם תקפוץ לביקור ( ואתה יותר ממוזמן) תגלה שיש כאן משרד מ-ד-ה-י-ם!) עם אנשים מדהימים ( אגב כולם הגיעו מהמשרדים הגדולים בארץ ( באומן,jwt גיתם, מקאן וכו'..) משרד עם ערכים של יושרה, מקצועיות ועובדים עם הנשמה! אנחנו מאחלים לכל המשרדים בארץ
- 4.אין מספיק אנשים מוכשרים במומה לכאלה לקוחות (ל"ת)דני 11/09/2013 21:04הגב לתגובה זו
- ק (ל"ת)ברק 13/09/2013 10:06הגב לתגובה זו
- 3.מתושלח 11/09/2013 18:40הגב לתגובה זוכנראה כבר לא עובד. אל תדאג איש חביב... בשביל זה יש לך את פחמן. פוגל סוס מת
- רז 12/09/2013 22:53הגב לתגובה זוהיקף התקציב מזערי ביחס לצרכים השיווקיים של הרשת. שיהיה בהצלחה לפוגל ולמומה.
- 2.אורן 11/09/2013 17:36הגב לתגובה זוישרה אמינה ומקצועית יישר כח!
- 1.ניקול 11/09/2013 17:01הגב לתגובה זואיזה אושר, היא פשוט תותחית על , כל הכבוד !! עם הניסיון שלה אני בטוחה שתרים כל מותג :)
מגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיותמי הזיז את מדורת השבט שלי?
המהדורה המרכזית של חדשות 12 עדיין בראש, אבל ההתחזקות של ערוץ 14 היא כבר עובדה מוגמרת והמגמה ברורה; הפריים טיים עדיין בשליטת קשת אבל המגמה ניכרת לאורך כל לוח השידורים
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 12.4% רייטינג ו-305 אלף צופים, נתונים מעולים ששמו אותה בראש הדירוג של המהדורות המרכזיות בישראל, אבל אין בכך שום דבר חדש, מה שכן הולך ומשתנה זו התחרות, היות וגם אמש, חדשות 14 התקרבו מאד למקום הראשון והיוו תחרות של ממש למדורת השבט של העשורים האחרונים, ועמדה על 9.2% רייטינג ו-2424 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שעמדה על 5.2% רייטינג ו-135 אלף צופים ומצליחה להתייצב על מעל מאה אלף צופים בשיגרה, ואילו בסוף, היתה המהדורה של כאן11, שעצם קיומה נמצא במחלוקת, אבל כך או כך, היא אינה אלטרנטיבה אמיתית מבחינת רייטינג, ועומדת על 98 אלף צופים ו-3.8% רייטינג.
גם באייטם רייטינג פשוט, חשוב להזכיר שעם או בלי קשר למגמות הצפייה או למסע הדה-לגיטמציה, מספר עיתונאים בכירים בערוץ 14 אוימו לאחרונה והחשוד במעשים נעצר.
פריים טיים
לעמוד בראש הפריים עם תכנית דוברת ערבית זה הישג יוצא דופן, וכך עשתה "נוטוק" של רועי עידן, שעמדה על רייטינג של 12.7% רייטינג ו-302 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 10 % רייטינג ו-256 אלף צופים, ואילו במקום השלישי
היתה "הפטריוטים", ועם חזרתו של ינון מגל עמדה על 8.5%, אך עם יותר מספר צופים מאשר המקום השני, עם 260 אלף צופים. למרות שהעונה נפתחה בסערה, "בואו לאכול איתי" של כאן11 סגרה את הרשימה עם 4.7% רייטינג ו-106 אלף צופים.
תכניות הבוקר והצהריים
מבחינת
שאר הרצועות, רצועת הבוקר הולכת ותופסת תאוצה, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה את הרצועה, עם 3.7% ו-84 אלף צופים, במקום השני היה ערוץ 14, כשמהדורת "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, היתה במקום השני מבחינת רייטינג, עם 2.5% רייטינג ו-47 אלף צופים. "העולם הבוקר" של רשת
סגרה את הרשימה, עם 1.7% רייטינג ו-37 אלף צופים.
- הפריים טיים בשליטת קשת, והפעם עם "ארץ נהדרת"
- 5 עובדות על איך מודדים את הרייטינג וכמה הוא שווה לערוצי החדשות
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המספרים ירדו מעט, ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה היה בראש ועמד על רייטינג של 2.8% ו-67 אלף צופים, ואילו אחריו היתה "על הבוקר" של ערוץ 14 עם 2% רייטינג, ו-42 אלף צופים. את הרשימה
סגר "על הבוקר" ברשת, עם 1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
מגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיותמי הזיז את מדורת השבט שלי?
המהדורה המרכזית של חדשות 12 עדיין בראש, אבל ההתחזקות של ערוץ 14 היא כבר עובדה מוגמרת והמגמה ברורה; הפריים טיים עדיין בשליטת קשת אבל המגמה ניכרת לאורך כל לוח השידורים
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 12.4% רייטינג ו-305 אלף צופים, נתונים מעולים ששמו אותה בראש הדירוג של המהדורות המרכזיות בישראל, אבל אין בכך שום דבר חדש, מה שכן הולך ומשתנה זו התחרות, היות וגם אמש, חדשות 14 התקרבו מאד למקום הראשון והיוו תחרות של ממש למדורת השבט של העשורים האחרונים, ועמדה על 9.2% רייטינג ו-2424 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שעמדה על 5.2% רייטינג ו-135 אלף צופים ומצליחה להתייצב על מעל מאה אלף צופים בשיגרה, ואילו בסוף, היתה המהדורה של כאן11, שעצם קיומה נמצא במחלוקת, אבל כך או כך, היא אינה אלטרנטיבה אמיתית מבחינת רייטינג, ועומדת על 98 אלף צופים ו-3.8% רייטינג.
גם באייטם רייטינג פשוט, חשוב להזכיר שעם או בלי קשר למגמות הצפייה או למסע הדה-לגיטמציה, מספר עיתונאים בכירים בערוץ 14 אוימו לאחרונה והחשוד במעשים נעצר.
פריים טיים
לעמוד בראש הפריים עם תכנית דוברת ערבית זה הישג יוצא דופן, וכך עשתה "נוטוק" של רועי עידן, שעמדה על רייטינג של 12.7% רייטינג ו-302 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 10 % רייטינג ו-256 אלף צופים, ואילו במקום השלישי
היתה "הפטריוטים", ועם חזרתו של ינון מגל עמדה על 8.5%, אך עם יותר מספר צופים מאשר המקום השני, עם 260 אלף צופים. למרות שהעונה נפתחה בסערה, "בואו לאכול איתי" של כאן11 סגרה את הרשימה עם 4.7% רייטינג ו-106 אלף צופים.
תכניות הבוקר והצהריים
מבחינת
שאר הרצועות, רצועת הבוקר הולכת ותופסת תאוצה, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה את הרצועה, עם 3.7% ו-84 אלף צופים, במקום השני היה ערוץ 14, כשמהדורת "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, היתה במקום השני מבחינת רייטינג, עם 2.5% רייטינג ו-47 אלף צופים. "העולם הבוקר" של רשת
סגרה את הרשימה, עם 1.7% רייטינג ו-37 אלף צופים.
- הפריים טיים בשליטת קשת, והפעם עם "ארץ נהדרת"
- 5 עובדות על איך מודדים את הרייטינג וכמה הוא שווה לערוצי החדשות
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המספרים ירדו מעט, ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה היה בראש ועמד על רייטינג של 2.8% ו-67 אלף צופים, ואילו אחריו היתה "על הבוקר" של ערוץ 14 עם 2% רייטינג, ו-42 אלף צופים. את הרשימה
סגר "על הבוקר" ברשת, עם 1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
