3 תקציבים חדשים ל'מומה פרסום': קוסט 365, רשת אורכידאה וצים סנטר

לאחר שקמפיין ההשקה לרשת הסופרמרקטים נעשה על ידי פוגל הוא עובר כעת לידי מומה. המנכ"לית זמירה ינקוביץ: "כבוד גדול והכרה ביכולות שלנו"
משה בנימין | (8)

לאחר קמפיין ההשקה שנעשה על ידי פוגל Ogilvy באוקטובר 2012, עובר תקציב הפרסום של רשת הסופרמרקטים קוסט 365 מקבוצת המשביר לצרכן, למשרד הפרסום הקטן יחסית מומה. כמו כן המשרד יחל לטפל בתקציבי הפרסום של רשת מלונות אורכידאה וצים סנטר.

על פי יפעת בקרת פרסום עמד תקציב רשת קוסט 365 בשנת 2013 (נכון לימים אלו) על כ-1.1 מיליון דולר במחירי מחירון. ממשרד הפרסום נמסר כי התקציב צפוי להכפיל את עצמו במהלך 2014 במקביל לפתיחת סניפים חדשים.

רשת מלונות אורכידאה של האחים נקש המונה 10 בתי מלון בישראל עתידה להרחיב את פעילותה בארץ. בנוסף למלונות הפעילים כיום צפויים להיפתח 3 מלונות נוספים של הרשת - אלו נמצאים כיום בתהליכי בנייה. עוד נמסר כי קבלת תקציבי קוסט 365 ,רשת מלונות אורכידאה וצים סנטר מצטרפים לתקציבים נוספים שגייס משרד הפרסום מומה פרסום בשנת 2013 וביניהם: כללית מחוז מרכז, קרקעות ישראל ועוד.

לדברי זמירה ינקוביץ מנכ"לית מומה פרסום: "זהו כבוד גדול עבורנו והכרה ביכולות שלנו. אנו מודים לגוף מכובד וגדול כמו קוסט 365, מלונות אורכידאה וצים סנטר על בחירתם בנו כשותף אסטרטגי שילווה את הפעילות בחשיבה יצירתית וחדשנית. אין לי ספק ששנת 2014 תהיה שנה מאתגרת. שנת 2013 מהווה אבן דרך למומה פרסום ואין ספק שזו קפיצת מדרגה ענקית עבורנו".

תגובות לכתבה(8):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 6.
    מסכנה. רמי שביט. אבי נקש וצים - שלושה אסונות. (ל"ת)
    מכיר אותם 12/09/2013 15:43
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    עובד במומה 12/09/2013 14:28
    הגב לתגובה זו
    בנא משקאות, ויסקי לאודרס,גולד מוטורס כללית, אייס ווץ, אספרסו קלאב, פריניב, שמיים פתוחים, ועוד 30 לקוחות כנראה לא טועים ונמצאים במשרד כל כך הרבה שנים, בגלל שאין אנשים מוכשרים...צודק "דני"...אנחנו מבינים שאתה לא מפרגן כי אצלך המשרד קצת בדעיכה השנה....אך בגלל שאנחנו בערה יום הכיפורים אנחנו לא כועסים, לא מתעצבנים, ואפילו סולחים ומוחלים לך ... שתהיה לך גמר חתימה טובה ושנה טובה.. אגב, אם תקפוץ לביקור ( ואתה יותר ממוזמן) תגלה שיש כאן משרד מ-ד-ה-י-ם!) עם אנשים מדהימים ( אגב כולם הגיעו מהמשרדים הגדולים בארץ ( באומן,jwt גיתם, מקאן וכו'..) משרד עם ערכים של יושרה, מקצועיות ועובדים עם הנשמה! אנחנו מאחלים לכל המשרדים בארץ
  • 4.
    אין מספיק אנשים מוכשרים במומה לכאלה לקוחות (ל"ת)
    דני 11/09/2013 21:04
    הגב לתגובה זו
  • ק (ל"ת)
    ברק 13/09/2013 10:06
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    מתושלח 11/09/2013 18:40
    הגב לתגובה זו
    כנראה כבר לא עובד. אל תדאג איש חביב... בשביל זה יש לך את פחמן. פוגל סוס מת
  • רז 12/09/2013 22:53
    הגב לתגובה זו
    היקף התקציב מזערי ביחס לצרכים השיווקיים של הרשת. שיהיה בהצלחה לפוגל ולמומה.
  • 2.
    אורן 11/09/2013 17:36
    הגב לתגובה זו
    ישרה אמינה ומקצועית יישר כח!
  • 1.
    ניקול 11/09/2013 17:01
    הגב לתגובה זו
    איזה אושר, היא פשוט תותחית על , כל הכבוד !! עם הניסיון שלה אני בטוחה שתרים כל מותג :)
חיים כהן "מאסטר שף". קרדיט: רשתות חברתיותחיים כהן "מאסטר שף". קרדיט: רשתות חברתיות
רייטינג

אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

הרייטינג של מהדורות החדשות כמעט ואינו משתנה במהלך השבוע. חדשות 12 של קשת תמיד במקום הראשון ולרוב גם הרייטינג וגם כמות הצופים היא פי שתיים מהמתחרות שלה, אבל אתמול למעט השידור הציבורי, חדשות 14, עם 6.7% רייטינג ו-165 היו לבדם עם יותר ממחצית הצופים של קשת, וזו בשורה אמיתית. אחריהם, בהפרש לא גדול, היו חדשות 13 עם רייטינג של 5.6% ו-142 צופים. להבדיל, חדשות התאגיד הציבורי ממשיכות לאבד צופים והשאלה לגבי הנחיצות שלו רלבנטית מתמיד, לאור 2.1% ו-52 אלף צופים בלבד. אם עד כה מהדורת כאן11 נאבקה על להישאר במסגרת של מאה אלף צופים, אנחנו רואים ירידה דרמטית ובמסגרתה המספרים הולכים ומתקרבים לשידורי נישה, כמו ערוץ 9. 


בפריים טיים, גם השקת המותג האהוב של קשת, "מאסטר שף", לא מצליחה להדיח את הלהיט של רשת, "האח הגדול". "מאסטר שף" היתה עם 13.9% בלבד ו-353 אלף צופים, בעוד ש-"האח הגדול" נותר בראש, יהיו המתחרים אשר יהיו, ועמד על 17.3% רייטינג ו-416 אלף צופים. בערוץ 14, “הפטריוטים” יציבה וחזקה, עם קהל צופים נאמן ו-6.6% רייטינג ו-159 אלף צופים. לעומתם, טאבו של כאן11עם חנוך דאום עסקה בהתמודדות עם אנורקסיה, אך הרייטינג היה נמוך, עם 2.7% בלבד ו-64 אלף צופים. 

בוקר, אמצע היום ולייט נייט

חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.4% ו-87 אלף צופים, במקום השני היתה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-39 אלף צופים, ובמרחק לא רב היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 1.6% רייטינג ו-30 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה יואב לימור, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.4% ו-64 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-74 אלף צופים, ואחריהן מאחור נמצא המשדר של ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1% בלבד ו-25 אלף צופים בלבד.

כאמור, קשת מובילה במהלך היום כולו, ו-“חמש עם רפי רשף” רושמת 6.5% רייטינג ו-169 אלף צופים, הרבה מעל ערוץ 14, עם "17 עם דנה ורון" שעמד על 2.9% ו-59 אלף צופים. את הרשימה סגר "שיחת היום" של רשת עם 2.4% ו-52 אלף צופים. “שש עם” מטפסת ל-6.5% ו-179 אלף, "ריקלין ושות" של ערוץ 14 אחריו עם 3.8% ו-99 אלף צופים ואילו שוב רשת אחרונה במשדרי החדשות, עם "חדשות שש" שזכתה ל-2.5% רייטינג בלבד ו-50 אלף צופים.