משרד הפרסום 'בריקמן' יטפל בתקציב הפרסום של רשת הצעצועים 'עידן 2000'
תקציב הפרסום של רשת הצעצועים 'עידן 2000' המפעילה 19 סניפים בישראל יטופל במשרד הפרסום 'בריקמן'.
'עידן 2000' נחשבת לאחת מרשתות הצעצועים הגדולות בשוק המקומי. על פי החברה, תקציב הפרסום צפוי לעמוד על כ-3 מיליון שקלים. בשנים האחרונות הרשת טיפלה עצמאית בתקציב הפרסום, לרבות רכש המדיה. השנה, כחלק ממהלך התרחבות במסגרתו מתוכננים להיפתח 11 סניפים נוספים יעלה לראשונה קמפיין טלוויזיה של הרשת.
שי סבג, בעלים ומנכ"ל רשת 'עידן 2000': "לאחר בחינה של מספר משרדי פרסום התרשמנו מאוד מהקריאטיביות והאסטרטגיה שהציע משרד הפרסום 'בריקמן', שהבליטה יותר מכל את יתרונות הרשת וסבורים כי נוכל להגיע יחדיו להישגים חדשים".
טל בריקמן בעלים ומנכ"ל משרד הפרסום: "אנו מברכים על הבחירה ורואים בזה אתגר גדול לטפל ברשת בצמיחה גדולה כ'עידן 2000'. בטוחים כי נוכל לתרום רבות לרשת כחלק מהניסיון הרב של משרדנו בטיפול ברשתות בינוניות וגדולות וכן בחברות בינלאומיות מתחומי הריטייל".
- 7.רשע מרושע 18/02/2013 18:32הגב לתגובה זועוד משרדונצ'יק שמגרד את התחתית השרופה עם השאריות בסיר. עדיין מתקיים סתם בכח האינרציה ובכדי שלמישהו יהיו שירותי משרד.
- 6.מישהי 21/01/2013 13:32הגב לתגובה זומשהו במבט שלו משדר רוע - להחליף מהר!
- תומר 22/01/2013 14:56הגב לתגובה זוהנה פרופיל של בעלים של משרד פרסום: נוסע ברכב יקר, טס הרבה לחו"ל, מפלרטט עם עובדים ממין נקבה, לא מתגמל את העובדים שקורעים את התחת שלהם בשבילו, חושב שזכויות עובדים זה משהו שצריך לפחד ממנו, נוטה לעצבים ובאופן כללי טיפוס מגעיל. אולי זה מה שמוסיף לפנים שלו לשדר רוע?
- 5.מי משרד היח"צ שלהם? (ל"ת)יוסי 20/01/2013 18:36הגב לתגובה זו
- יח"צ דאדי דלאל (ל"ת)לירן 21/01/2013 10:01הגב לתגובה זו
- 4.בריקמן משרד מצויין חכם ונאמן (ל"ת)צומת ספרים 20/01/2013 14:42הגב לתגובה זו
- 3.soso 20/01/2013 13:46הגב לתגובה זוכמו כל לקוח חדש רצים לטלוזיה לגמור לו את הכסף לקחת עמלות מטורפות, פערי תיווך ולא בטוח שזה יתן משהו חבל, חבל, חבל עידן 2000 על הכסף שלכם
- 2.מברוכ! (ל"ת)20/01/2013 13:10הגב לתגובה זו
- 1.(ל"ת)מזל טוב! 20/01/2013 13:04הגב לתגובה זו

שובו של הפריים טיים
אחרי תקופה שבה מהדורות החדשות הציגו מספר צופים גבוה במיוחד, ישנה חזרה למספרים של טרום העסקה והפריים טיים שוב חוזר
אחרי שבועיים שבהם מהדורות החדשות היו במרכז שידורי הטלוויזיה, וסך הצופים בכלל המהדורות התקרב למיליון צופים, אמש נרשמה ירידה טבעית והמספרים חזרו למימדים "רגילים", עם כ-800 אלף איש. בראש המהדורות עמדה, כרגיל, המהדורה המרכזית של חדשות 12, עם 15.9% רייטינג ו-384 אלף צופים. אחריה, היתה מהדורות החדשות של ערוץ 14 שעמדה על יותר מחצי צופי קשת, עם 8% רייטינג ו-203 אלף צופים. במקום השלישי היתה המהדורה המרכזית של רשת, חדשות 13, שהיתה עם 5.9% רייטינג ו-131 אלף צופים ואילו במקום האחרון היתה המהדורה של כאן11, שעמדה על 3.6% וחזרה להיות מתחת לגבול ה-100 אלף צופים, עם 89 אלף צופים בלבד.
שובו של הפריים טיים
אמנם אצלנו גם הפריים טיים עוסק באקטואליה, או ליתר דיוק, בטראומה לאומית, ובכל זאת, מהדורות החדשות פינו את רצועת הפריים טיים. בראש הרצועה עמדה "אור ראשון" של קשת, סדרה שמבוססת על אירועי ה-7 באוקטובר ועמדה 15.2% רייטינג ו-350 אלף צופים. אחריה "הפטריוטים" היציבה שמראה שיש ביקוש לשיח אקטואלי שחורג ממהדורות החדשות, ועמדה על נתון מרשים של 9.3% רייטינג ו-261 אלף צופים (לצורך העניין, כמויות שעולות על צופי המהדורות של 13 ו-11 יחד). אחריהם היה השעשועון "כלוב הזהב" של רשת שעמד על 6.8% רייטינג ו-161 אלף צופים ואילו את הרשימה סגר השעשועון של כאן11, "המרדף", עם 5.2% ו-127 אלף צופים.
מבחינת שאר הרצועות, חדשות. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 4.4% ו-102 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.5% רייטינג ו-48 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.9% רייטינג ו-40 אלף צופים.
- עלייה של יותר מ-20% בצפייה בחדשות
- העסקה ממשיכה להעלות את הרייטינג בכל מהדורות החדשות
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 4.1% ו-86 אלף צופים, אחריו במקום השני היה ערוץ 14, עם "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 2.2% בלבד ו-44 אלף צופים ואת הרשימה סגר "פותחים יום" של רשת, עם 2.1% רייטינג ו-45 אלף צופים.