משרד הפרסום 'בריקמן' יטפל בתקציב הפרסום של רשת הצעצועים 'עידן 2000'
תקציב הפרסום של רשת הצעצועים 'עידן 2000' המפעילה 19 סניפים בישראל יטופל במשרד הפרסום 'בריקמן'.
'עידן 2000' נחשבת לאחת מרשתות הצעצועים הגדולות בשוק המקומי. על פי החברה, תקציב הפרסום צפוי לעמוד על כ-3 מיליון שקלים. בשנים האחרונות הרשת טיפלה עצמאית בתקציב הפרסום, לרבות רכש המדיה. השנה, כחלק ממהלך התרחבות במסגרתו מתוכננים להיפתח 11 סניפים נוספים יעלה לראשונה קמפיין טלוויזיה של הרשת.
שי סבג, בעלים ומנכ"ל רשת 'עידן 2000': "לאחר בחינה של מספר משרדי פרסום התרשמנו מאוד מהקריאטיביות והאסטרטגיה שהציע משרד הפרסום 'בריקמן', שהבליטה יותר מכל את יתרונות הרשת וסבורים כי נוכל להגיע יחדיו להישגים חדשים".
טל בריקמן בעלים ומנכ"ל משרד הפרסום: "אנו מברכים על הבחירה ורואים בזה אתגר גדול לטפל ברשת בצמיחה גדולה כ'עידן 2000'. בטוחים כי נוכל לתרום רבות לרשת כחלק מהניסיון הרב של משרדנו בטיפול ברשתות בינוניות וגדולות וכן בחברות בינלאומיות מתחומי הריטייל".
- 7.רשע מרושע 18/02/2013 18:32הגב לתגובה זועוד משרדונצ'יק שמגרד את התחתית השרופה עם השאריות בסיר. עדיין מתקיים סתם בכח האינרציה ובכדי שלמישהו יהיו שירותי משרד.
- 6.מישהי 21/01/2013 13:32הגב לתגובה זומשהו במבט שלו משדר רוע - להחליף מהר!
- תומר 22/01/2013 14:56הגב לתגובה זוהנה פרופיל של בעלים של משרד פרסום: נוסע ברכב יקר, טס הרבה לחו"ל, מפלרטט עם עובדים ממין נקבה, לא מתגמל את העובדים שקורעים את התחת שלהם בשבילו, חושב שזכויות עובדים זה משהו שצריך לפחד ממנו, נוטה לעצבים ובאופן כללי טיפוס מגעיל. אולי זה מה שמוסיף לפנים שלו לשדר רוע?
- 5.מי משרד היח"צ שלהם? (ל"ת)יוסי 20/01/2013 18:36הגב לתגובה זו
- יח"צ דאדי דלאל (ל"ת)לירן 21/01/2013 10:01הגב לתגובה זו
- 4.בריקמן משרד מצויין חכם ונאמן (ל"ת)צומת ספרים 20/01/2013 14:42הגב לתגובה זו
- 3.soso 20/01/2013 13:46הגב לתגובה זוכמו כל לקוח חדש רצים לטלוזיה לגמור לו את הכסף לקחת עמלות מטורפות, פערי תיווך ולא בטוח שזה יתן משהו חבל, חבל, חבל עידן 2000 על הכסף שלכם
- 2.מברוכ! (ל"ת)20/01/2013 13:10הגב לתגובה זו
- 1.(ל"ת)מזל טוב! 20/01/2013 13:04הגב לתגובה זו

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.12% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.12% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
