DELETE
צילום: יח"צ

ערוץ 10 נלחם עד הסוף: "הישרדות לא הולכת לשום מקום - היא תשודר אצלנו"

שעה קלה לאחר הודעת רשת על רכישת זכויות השידור של הריאליטי, אומרים בערוץ 10: "יש לנו חוזה מול CASTAWAY. עורכי הדין שלנו מטפלים בנושא"
משה בנימין | (9)

ערוץ 10 לא מוכן לוותר בקלות על 'הישרדות' - תוכנית הדגל שלו ב-6 השנים האחרונות. שעה קלה לאחר הפרסום בכלי התקשורת כי זכויות השידור של הריאליטי הועברו לידי זכיינית ערוץ 2 רשת - הגיבו בערוץ 10 לדיווחים שתפסו אותם בהפתעה גמורה ואמרו לאייס: "יש התנהלות חוזית ביננו לבין מחזיקת זכויות השידור CASTAWAY - לחברה יש זכות לגיטימית לעבור לערוץ אחר אך יש לכך מנגנונים ברורים. העניין יעבור כעת למישור המשפטי".

לדברי גורמים בערוץ 10, בשלב זה ייכנסו לתמונה עורכי הדין הבינלאומיים של בעלי המניות בערוץ. אלו ינהלו שיחות מול CASTAWAY כדי להשאיר את המותג הטלוויזיוני בידיהם. על פי ערוץ 10: "הישרדות תשודר אצלנו - היא לא הולכת לשום מקום. אין שום תסריט בו אנחנו מאבדים את זכויות השידור. ההתנהלות שלנו כעת היא היא מול CASTAWAY שמשמשת כספק שלנו".

* לעמוד הפייסבוק של אייס - לחצו כאן

ב-6 השנים האחרונות שודרה הישרדות בערוץ 10 על פי חוזה שבמסגרתו הוארכה ההתקשרות בין מחזיקת הזכויות והערוץ מידי שנה. בערוץ כבר החלו להיערך לקראת שידור העונה ה-7, זאת כאשר עונת ה-VIP שמשודרת בימים אלו זוכה להצלחה רבה במונחי רייטינג. בערוץ טוענים כי על פי החוזה יש להם (ערוץ 10) אופציה מוקדמת על שידור התוכנית והם זכאים להודעה מוקדמת על שיחות המתנהלות מול גורם אחר. הדיווח על העברת הזכויות לידי 'רשת' היה הפעם הראשונה בה נודע לערוץ על הנושא.

גורמים בסביבת ערוץ 10 מעלים השערה לפיה "ברשת הציגו ל-CASTAWAY מצג שווא לפיו הערוץ כבר לא קיים ולכן לא מדובר בהפרת חוזה".

תגובות לכתבה(9):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 9.
    נטלי 06/08/2012 10:35
    הגב לתגובה זו
    אוהבת אותכם
  • 8.
    ערוץ 10,גם לא עמדתם בתשלומים וגם יש דרישות??? (ל"ת)
    צופה 06/08/2012 10:27
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    נירית 06/08/2012 08:17
    הגב לתגובה זו
    אחראי על כמה תוכניות כושלות וזה הדרך שלו לחזור לבמה ככה זה ברשת חבורה של אנשים שדורכים אחד על השני
  • 6.
    גרוס 05/08/2012 21:32
    הגב לתגובה זו
    תלמדו מקשת עובדים ולא מבלבלים את המוח
  • 5.
    רשת חבורה של אפסים! (ל"ת)
    עידו 05/08/2012 18:22
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    גיא 05/08/2012 16:52
    הגב לתגובה זו
    בעבר הייתם אלטרנטיבה של חדשות,כיום הפכתם לחיוורים כל כך מול חדשות ערוץ שתיים,כל ההתנהלות שגרמה לכל העיתונאים/מגישים לעזוב את הספינה הטובעת ולהנהלה להמשיך להתקיים כאילו הם מבינים גדולים בטלויזיה,ממש יוצרת תחושה שהערוץ ראוי להיסגר ובעיקר להנהלה שהיה מוטב שתתפטר לאלתר
  • 3.
    ערוץ עשר,כרגיל אכלו לי,שתו לי,התנהלות מביכה (ל"ת)
    רומי 05/08/2012 16:47
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    רועי 05/08/2012 16:45
    הגב לתגובה זו
    את הפורמט כמו בערוץ 10...
  • 1.
    לי 05/08/2012 16:35
    הגב לתגובה זו
    אצבעות
הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקו
רייטינג

האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון

בראש הרייטינג עמדה קשת, עם המהדורה המרכזית והכוכב הבא לאירוויזיון, ואילו המהדורה המרכזית של חדשות 13 היתה במקום האחרון בהשוואה למתחרות

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.3% רייטינג ו-399 אלף צופים, במקום הראשון, וכמעט כמו מדי מוצ"ש, בפער עצום מהמתחרים, ובעיקר ערוץ 14, שמתחיל את לוח השידורים מאוחר לאור זמני יציאת השבת. ועדיין, חדשות 14 היו במקום השני עם 5.3% ו-162 אלף צופים. המהדורה של כאן11, עמדה על 112 אלף צופים ו-4.9% רייטינג ואילו גם במוצאי שבת, כש-14 נמצא בירידה, חדשות 13 לא רק שלא הרוויחה צופים נוספים, אלא אף עמדה במקום האחרון עם 4.1% רייטינג ו-106 אלף צופים.

פריים טיים

השילוב של ריאליטי ואירוויזיון הוא שילוב מנצח, וכך היה אמש, כש-"הכוכב הבא לאירוויזיון" עמדה בראש לוח השידורים, עם רייטינג של 17.1% רייטינג ו-477 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 9.8% רייטינג ו-247 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 7.6%, עם 222 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 והפרק הראשון של פגישה עם רוני קובן שאירח את ערן זהבי עם רייטינג מכובד של 5.7% ו-148 אלף צופים ואחריו הסרט התיעודי "מלאכי" שהיה עם 3.8% רייטינג ו-108 אלף צופים. 

תוכניות אחה"צ וערב מוקדם

בשעות הצהריים המאוחרות, חדשות 12 עמדו בראש, עם מהדורה של ערד ניר שהחלה ב15:00 עם 2.4% רייטינג ו-55 אלף צופים ועלתה ב-16:00 ל-3.1% רייטינג ו-81 אלף צופים. היא שודרה מול שידורים חוזרים של רשת, עם "כלוב הזהב", שעמד על 1.3% רייטינג ו-36 אלף צופים בשעתיים הללו. לאחר מכן, ב-17:00, המספרים עלו דרמטית והמהדורה עם גדעון אוקו, ששודרה ב-17:00 עלתה ל-5.3% רייטינג ו-141 אלף צופים. השידור החוזר של רשת, עם משחקי השף, עמד על 3.1% ו-81 אלף צופים. 

בהמשך הערב, ולקראת צאת שבת, המספרים המשיכו לעלות, כש-"פגוש את העיתונות" עמד על 8.8% רייטינג ו-225 במהדורה המוקדמת וברצועה שלאחר מכן עם 10% ו-262 אלף צופים. מולו, המהדורה המוקדמת של "מוריה וברקו" היתה על 3.8% רייטיג ו-109 אלף צופים ועלתה לאחר מכן ל4.5% ו-125 אלף צופים. ברצועה של 19:00 הצטרף ערוץ 14, עם המהדורה המוקדמת עם עידו טאובר, שעמד על 3.8% ו-100 אלף צופים.

לייט נייט

ברצועת הלייט נייט, שיחה עם עודד הרוש, שעמד על 3.9% רייטינג ו-106 אלף צופים ולאחריו היה שידור חוזר של רשת, עם "שנות ה-90" של עם 2.8% ו-61 אלף צופים.

הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0.86%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״