DELETE
צילום: יח"צ

ערוץ 10 נלחם עד הסוף: "הישרדות לא הולכת לשום מקום - היא תשודר אצלנו"

שעה קלה לאחר הודעת רשת על רכישת זכויות השידור של הריאליטי, אומרים בערוץ 10: "יש לנו חוזה מול CASTAWAY. עורכי הדין שלנו מטפלים בנושא"
משה בנימין | (9)

ערוץ 10 לא מוכן לוותר בקלות על 'הישרדות' - תוכנית הדגל שלו ב-6 השנים האחרונות. שעה קלה לאחר הפרסום בכלי התקשורת כי זכויות השידור של הריאליטי הועברו לידי זכיינית ערוץ 2 רשת - הגיבו בערוץ 10 לדיווחים שתפסו אותם בהפתעה גמורה ואמרו לאייס: "יש התנהלות חוזית ביננו לבין מחזיקת זכויות השידור CASTAWAY - לחברה יש זכות לגיטימית לעבור לערוץ אחר אך יש לכך מנגנונים ברורים. העניין יעבור כעת למישור המשפטי".

לדברי גורמים בערוץ 10, בשלב זה ייכנסו לתמונה עורכי הדין הבינלאומיים של בעלי המניות בערוץ. אלו ינהלו שיחות מול CASTAWAY כדי להשאיר את המותג הטלוויזיוני בידיהם. על פי ערוץ 10: "הישרדות תשודר אצלנו - היא לא הולכת לשום מקום. אין שום תסריט בו אנחנו מאבדים את זכויות השידור. ההתנהלות שלנו כעת היא היא מול CASTAWAY שמשמשת כספק שלנו".

* לעמוד הפייסבוק של אייס - לחצו כאן

ב-6 השנים האחרונות שודרה הישרדות בערוץ 10 על פי חוזה שבמסגרתו הוארכה ההתקשרות בין מחזיקת הזכויות והערוץ מידי שנה. בערוץ כבר החלו להיערך לקראת שידור העונה ה-7, זאת כאשר עונת ה-VIP שמשודרת בימים אלו זוכה להצלחה רבה במונחי רייטינג. בערוץ טוענים כי על פי החוזה יש להם (ערוץ 10) אופציה מוקדמת על שידור התוכנית והם זכאים להודעה מוקדמת על שיחות המתנהלות מול גורם אחר. הדיווח על העברת הזכויות לידי 'רשת' היה הפעם הראשונה בה נודע לערוץ על הנושא.

גורמים בסביבת ערוץ 10 מעלים השערה לפיה "ברשת הציגו ל-CASTAWAY מצג שווא לפיו הערוץ כבר לא קיים ולכן לא מדובר בהפרת חוזה".

תגובות לכתבה(9):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 9.
    נטלי 06/08/2012 10:35
    הגב לתגובה זו
    אוהבת אותכם
  • 8.
    ערוץ 10,גם לא עמדתם בתשלומים וגם יש דרישות??? (ל"ת)
    צופה 06/08/2012 10:27
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    נירית 06/08/2012 08:17
    הגב לתגובה זו
    אחראי על כמה תוכניות כושלות וזה הדרך שלו לחזור לבמה ככה זה ברשת חבורה של אנשים שדורכים אחד על השני
  • 6.
    גרוס 05/08/2012 21:32
    הגב לתגובה זו
    תלמדו מקשת עובדים ולא מבלבלים את המוח
  • 5.
    רשת חבורה של אפסים! (ל"ת)
    עידו 05/08/2012 18:22
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    גיא 05/08/2012 16:52
    הגב לתגובה זו
    בעבר הייתם אלטרנטיבה של חדשות,כיום הפכתם לחיוורים כל כך מול חדשות ערוץ שתיים,כל ההתנהלות שגרמה לכל העיתונאים/מגישים לעזוב את הספינה הטובעת ולהנהלה להמשיך להתקיים כאילו הם מבינים גדולים בטלויזיה,ממש יוצרת תחושה שהערוץ ראוי להיסגר ובעיקר להנהלה שהיה מוטב שתתפטר לאלתר
  • 3.
    ערוץ עשר,כרגיל אכלו לי,שתו לי,התנהלות מביכה (ל"ת)
    רומי 05/08/2012 16:47
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    רועי 05/08/2012 16:45
    הגב לתגובה זו
    את הפורמט כמו בערוץ 10...
  • 1.
    לי 05/08/2012 16:35
    הגב לתגובה זו
    אצבעות
שירות דיגיטלי (X)שירות דיגיטלי (X)
ראש בראש

הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?

חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין

יוסי ישראל |

סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?

סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?

בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.

הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת


הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?

מור

מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.

שירות דיגיטלי (X)שירות דיגיטלי (X)
ראש בראש

הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?

חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין

יוסי ישראל |

סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?

סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?

בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.

הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת


הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?

מור

מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.