DELETE
צילום: יח"צ

ערוץ 10 נלחם עד הסוף: "הישרדות לא הולכת לשום מקום - היא תשודר אצלנו"

שעה קלה לאחר הודעת רשת על רכישת זכויות השידור של הריאליטי, אומרים בערוץ 10: "יש לנו חוזה מול CASTAWAY. עורכי הדין שלנו מטפלים בנושא"
משה בנימין | (9)

ערוץ 10 לא מוכן לוותר בקלות על 'הישרדות' - תוכנית הדגל שלו ב-6 השנים האחרונות. שעה קלה לאחר הפרסום בכלי התקשורת כי זכויות השידור של הריאליטי הועברו לידי זכיינית ערוץ 2 רשת - הגיבו בערוץ 10 לדיווחים שתפסו אותם בהפתעה גמורה ואמרו לאייס: "יש התנהלות חוזית ביננו לבין מחזיקת זכויות השידור CASTAWAY - לחברה יש זכות לגיטימית לעבור לערוץ אחר אך יש לכך מנגנונים ברורים. העניין יעבור כעת למישור המשפטי".

לדברי גורמים בערוץ 10, בשלב זה ייכנסו לתמונה עורכי הדין הבינלאומיים של בעלי המניות בערוץ. אלו ינהלו שיחות מול CASTAWAY כדי להשאיר את המותג הטלוויזיוני בידיהם. על פי ערוץ 10: "הישרדות תשודר אצלנו - היא לא הולכת לשום מקום. אין שום תסריט בו אנחנו מאבדים את זכויות השידור. ההתנהלות שלנו כעת היא היא מול CASTAWAY שמשמשת כספק שלנו".

* לעמוד הפייסבוק של אייס - לחצו כאן

ב-6 השנים האחרונות שודרה הישרדות בערוץ 10 על פי חוזה שבמסגרתו הוארכה ההתקשרות בין מחזיקת הזכויות והערוץ מידי שנה. בערוץ כבר החלו להיערך לקראת שידור העונה ה-7, זאת כאשר עונת ה-VIP שמשודרת בימים אלו זוכה להצלחה רבה במונחי רייטינג. בערוץ טוענים כי על פי החוזה יש להם (ערוץ 10) אופציה מוקדמת על שידור התוכנית והם זכאים להודעה מוקדמת על שיחות המתנהלות מול גורם אחר. הדיווח על העברת הזכויות לידי 'רשת' היה הפעם הראשונה בה נודע לערוץ על הנושא.

גורמים בסביבת ערוץ 10 מעלים השערה לפיה "ברשת הציגו ל-CASTAWAY מצג שווא לפיו הערוץ כבר לא קיים ולכן לא מדובר בהפרת חוזה".

תגובות לכתבה(9):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 9.
    נטלי 06/08/2012 10:35
    הגב לתגובה זו
    אוהבת אותכם
  • 8.
    ערוץ 10,גם לא עמדתם בתשלומים וגם יש דרישות??? (ל"ת)
    צופה 06/08/2012 10:27
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    נירית 06/08/2012 08:17
    הגב לתגובה זו
    אחראי על כמה תוכניות כושלות וזה הדרך שלו לחזור לבמה ככה זה ברשת חבורה של אנשים שדורכים אחד על השני
  • 6.
    גרוס 05/08/2012 21:32
    הגב לתגובה זו
    תלמדו מקשת עובדים ולא מבלבלים את המוח
  • 5.
    רשת חבורה של אפסים! (ל"ת)
    עידו 05/08/2012 18:22
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    גיא 05/08/2012 16:52
    הגב לתגובה זו
    בעבר הייתם אלטרנטיבה של חדשות,כיום הפכתם לחיוורים כל כך מול חדשות ערוץ שתיים,כל ההתנהלות שגרמה לכל העיתונאים/מגישים לעזוב את הספינה הטובעת ולהנהלה להמשיך להתקיים כאילו הם מבינים גדולים בטלויזיה,ממש יוצרת תחושה שהערוץ ראוי להיסגר ובעיקר להנהלה שהיה מוטב שתתפטר לאלתר
  • 3.
    ערוץ עשר,כרגיל אכלו לי,שתו לי,התנהלות מביכה (ל"ת)
    רומי 05/08/2012 16:47
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    רועי 05/08/2012 16:45
    הגב לתגובה זו
    את הפורמט כמו בערוץ 10...
  • 1.
    לי 05/08/2012 16:35
    הגב לתגובה זו
    אצבעות
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.