מיכל צפיר מצטרפת לרדיו תל אביב: תגיש בימי שישי את התכנית 'לחיות טוב יותר'
מיכל צפיר מצטרפת לרדיו תל אביב ותגיש תכנית בנושא תזונה ואורח חיים בריא. במסגרת התכנית שתיקרא 'לחיות טוב יותר', תארח צפיר מומחים בתחומי הבריאות והתזונה, תחלק טיפים, תחקור תכולת מקררים של סלבס, ותעקוב אחר נסיין - התסריטאי אריק שגב - שיתחיל תהליך של שינוי וידווח על התקדמותו מדי שבוע בבלוג ייעודי.
התכנית הראשונה תעלה לאוויר ביום שישי הקרוב, ותשודר מדי שישי בין השעות 15:00 ל-16:00. התכנית תשודר בשיתוף אתר הלייף-סטייל של קבוצת 'ידיעות אחרונות' - XNET ובשיתוף הפורומים של פורטל תפוז.
צפיר (44) היא זמרת וחלק משלישיית 'מנגו' המיתולוגית של סוף שנות ה-80, שחקנית, מדבבת ומנחת תכניות ילדים. צפיר עצמה חוותה שינוי משמעותי, והשילה קילוגרמים רבים ממשקלה כאשר אימצה את אורח החיים הבריא. ההצלחה שחוותה בעזרת השינוי באורח חייה, הביאה אותה ליצירת תכנית הבריאות החדשה, בעזרתה היא תוכל להגיע למאזינים רבים ולעזור להם להפוך לבריאים, רזים ומאושרים יותר.
מיכל צפיר מסרה: "אני שמחה להצטרף למשפחת רדיו תל אביב בתוכנית רדיו חווייתית חדשה בנושא אורח חיים בריא, טיפים קטנים שישנו לכם את החיים כפי ששינו לי. אני בעצמי השלתי עשרות קילוגרמים ממשקלי, ובתוכנית אשתף אתכם בתובנה הכי חשובה שלי ש"אורח חיים בריא זה לחיות, רק יותר טוב".
- 2.נור צין 21/02/2014 15:12הגב לתגובה זומדוע ביטלו את התכנית הטובה ביותר ברדיו והמועילה ביותר לכל אחת/ אחד והכניסו ראש עיר שגורם לאנשים לעבור לתחנה אחרת ברדיו תוחזר מיכל צפיר לרדיו
- 1.ליקי 01/03/2012 12:24הגב לתגובה זוהתוכנית נתפרה בשביל ענבל נישליס, הבת של דני, המנכל....
- קנאי 01/03/2012 14:52הגב לתגובה זואין קשר בין ענבל לתוכנית .
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
