האם צרפת תלך עד הסוף ביורו וכמה שווה שוער סרביה ראיקוביץ'?
לפי הערכת טרנספרמרקט, שוויו של ראיקוביץ' נע סביב 10 מיליון אירו ואם ימשיך בגרף העלייה הזה, שוער מאיורקה עשוי להכפיל את שוויו. אתמול הוא התמודד בכבוד מול שחקנים כמו בלינגהאם, סאקה, פודן וקיין. אתמול, הראשון ניגש לסרבי במהלך המשחק ואמר לו כיצד זה ייתכן שהוא כובש נגדו רק אחרי שלושה משחקים. ראיקוביץ' ענה לתקשורת: "הוא אמר לי את זה כי הוא לא כבש נגדי במשחקים של ריאל מדריד נגד מיורקה, הוא זכר אותי משם". הדרך של ראיקוביץ' עדיין פתוחה - הוא בן 28 ושואף להגיע לקבוצה גדולה יותר ממאיורקה. ובצדק - הוא הצליח להתיש אתמול את התקפת אנגליה פעמים רבות ושמר על קור רוח, מלבד מהלך אחד שגמר את המשחק. 3. העיניים הערב יהיו נשואות לעבר נבחרת צרפת - שתשחק מול אוסטריה, שנחשבת לאחת הנבחרות הפחות נוצצות ביורו הזה. הטרי קולור נחשבים למועמדים בכירים לזכות ביורו הזה ויהיה מעניין לראות האם קיליאן אמבפה יתעלה ויוכל לסחוב את הנבחרת, מבחינה התקפית כמובן, על הכתפיים שלו. המשולש הזה, של אנגליה-גרמניה וצרפת, כך על פי סוכנויות ההימורים, עשוי להפגיש שתיים מהם. זה תלוי בכמה דברים, כי אם אנגליה וגרמניה יסיימו כראש בית, הן יוכלו להיפגש בגמר. מפגש בין אנגליה לצרפת יהיה אפשרי רק אם אחת מהן תסיים במקום השני בבית. ובכל זאת, מוקדם ואסור עדיין להספיד נבחרות כמו ספרד, פורטוגל ואיטליה, ששואפות להגיע הכי רחוק שאפשר ואולי לזכות ביורו בניגוד לציפיות ולאתרי ההימורים. הניצחון של גרמניה במשחק הפתיחה הוכיח עד כמה היא מגיעה נחושה ורעבה. הנבחרת, שהגיעה הפעם ותיקה ומנוסה יותר, חייבת ללכת עד הסוף השנה ונראה כי הסגל שלה, בתוספת לעובדה שהגרמניות רשמו הצלחה השנה באירופה (ראו דורטמונד, באיירן, לברקוזן), אמורה להעניק לה יתרון כלשהו. מצד שני, אסור לשכוח איך זוכת אליפות העולם, ארגנטינה, החלה את הטורניר האחרון - הפסד לערב הסעודית שכמעט גרם להדחתה וגרם לה להתאפס ולהתחיל את הטורניר מחדש - עד הזכיה הגדולה. 4. לא יודע מה אתכם - אבל אחרי פתיחה כל כך נהדרת של היורו הזה, יהיה קשה מאוד לחזור ולראות את הישראליות בגביע הטוטו ביולי. בינתיים, צריך להנות ממה שיש.❤️🇷🇸 #SRBENG #EURO2024 pic.twitter.com/0nEggpf7Dc
— Fudbalski savez Srbije | FA of Serbia (@FSSrbije) June 16, 2024
- 1.שוער ענק (ל"ת)ביזסטור 17/06/2024 08:22הגב לתגובה זו
לקלר והמילטוןעוד עונה אבודה לפרארי: מתחים בצוות, ביקורת מההנהלה ועתיד לא ברור להמילטון
אחרי הכישלון בברזיל והביקורת הפומבית של היו״ר ג׳ון אלקן, המילטון ולקלרק מנסים להרגיע, אך מאחורי הקלעים השם של קרלוס סיינץ כבר חוזר לשולחן
פרארי שוב מתמודדת עם תקופה סוערת, על המסלול ומחוצה לו. עונת 2025, שהייתה אמורה לסמן התחלה חדשה עם לואיס המילטון, הפכה לעוד שנה קשה. אחרי הגרנד פרי הכושל בסאו פאולו, שבו שני הנהגים פרשו לפני הסיום, יו"ר הקבוצה, ג’ון אלקן, בחר באופן חריג לצאת בפומבי נגד הצוות שלו. “הנהגים שלנו צריכים לדבר פחות ולהתרכז יותר בנהיגה,” אמר אלקן, בהתייחסות ישירה להמילטון ולצ’ארלס לקלרק.
פרארי סובלת מעונה חלשה, ללא ניצחונות וללא יציבות, והפער בין ההשקעות העצומות לתוצאות בשטח הולך וגדל. ההתבטאות של אלקן שיקפה את חוסר הסבלנות הגובר במטה הקבוצה ואת המתיחות ההולכת ומחריפה בין ההנהלה לנהגים. התגובה של הנהגים הגיעה במהירות. המילטון כתב ברשתות החברתיות: “אני מגבה את הקבוצה שלי. אני מגבה את עצמי. לא אוותר - לא עכשיו, לא אז, ולא אף פעם.” לקלרק, לעומתו, ציין ש“זה היה סוף שבוע קשה במיוחד” והוסיף כי רק “אחדות תוכל לעזור לנו לשנות את הכיוון בשלושת המרוצים האחרונים של העונה.”
בברזיל הכול הלך לאיבוד כבר בשלב מוקדם. לקלרק התרסק בהקפה השישית אחרי מגע עם שני נהגים אחרים. המילטון הסתבך בתקרית עם קרלוס סיינץ ובהמשך עם פרנקו קולאפינטו. הנזק למכונית היה משמעותי, והקבוצה בחרה לעצור את המרוץ. כך נותרה פרארי עם שתי מכוניות מחוץ למשחק - שוב. פרארי, מהמותגים המזוהים ביותר עם ההיסטוריה של הפורמולה 1, סופרת עוד עונה בלי ניצחון. זו הפעם השלישית בשש השנים האחרונות שבה היא מסיימת כך. מאז 2007 לא זכתה הקבוצה באליפות הנהגים, ומאז 2008 לא באליפות היצרנים. גם השנה היא במקום הרביעי, מאחורי רד בול, מרצדס ומקלארן.
המילטון, בן 40, הגיע לקבוצה בתחילת השנה עם תקוות גדולות. ההחתמה שלו נועדה להחזיר את פרארי לקדמת הבמה, אך בפועל הוא מתקשה לבלוט. הוא לא עלה על הפודיום אפילו פעם אחת, וב־16 מתוך 21 מקצי דירוג הובס על ידי לקלרק.
- פרארי מציגה צמיחה בהכנסות ושמירה על רווחיות חרף האטה עולמית
- שיא ישראלי חדש - פרארי ב-18,000,000 שקל
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
קרלוס סיינץ יחזור?
לקלרק עצמו, הנהג המזוהה ביותר עם פרארי בשנים האחרונות, מתקשה לשמור על יציבות. כמה תוצאות טובות בתחילת העונה הובילו לציפיות, אך בהמשך חלה ירידה חדה. היחסים בין שני הנהגים מתוחים, ולפי דיווחים באיטליה, ההנהלה כבר בוחנת שינויים אפשריים בהרכב העתידי. באיטליה גם מזכירים שוב את שמו של קרלוס סיינץ, הנהג שהוחלף במילטון ועבר לויליאמס. סיינץ מציג עונה יציבה ונחשב לבעל תרומה טכנית משמעותית בעברו בפרארי. לפי פרסומים, מנהל הקבוצה פרד ואסר שומר איתו על קשר, ולא שולל אפשרות לחזרתו בעתיד.
