האם צרפת תלך עד הסוף ביורו וכמה שווה שוער סרביה ראיקוביץ'?
לפי הערכת טרנספרמרקט, שוויו של ראיקוביץ' נע סביב 10 מיליון אירו ואם ימשיך בגרף העלייה הזה, שוער מאיורקה עשוי להכפיל את שוויו. אתמול הוא התמודד בכבוד מול שחקנים כמו בלינגהאם, סאקה, פודן וקיין. אתמול, הראשון ניגש לסרבי במהלך המשחק ואמר לו כיצד זה ייתכן שהוא כובש נגדו רק אחרי שלושה משחקים. ראיקוביץ' ענה לתקשורת: "הוא אמר לי את זה כי הוא לא כבש נגדי במשחקים של ריאל מדריד נגד מיורקה, הוא זכר אותי משם". הדרך של ראיקוביץ' עדיין פתוחה - הוא בן 28 ושואף להגיע לקבוצה גדולה יותר ממאיורקה. ובצדק - הוא הצליח להתיש אתמול את התקפת אנגליה פעמים רבות ושמר על קור רוח, מלבד מהלך אחד שגמר את המשחק. 3. העיניים הערב יהיו נשואות לעבר נבחרת צרפת - שתשחק מול אוסטריה, שנחשבת לאחת הנבחרות הפחות נוצצות ביורו הזה. הטרי קולור נחשבים למועמדים בכירים לזכות ביורו הזה ויהיה מעניין לראות האם קיליאן אמבפה יתעלה ויוכל לסחוב את הנבחרת, מבחינה התקפית כמובן, על הכתפיים שלו. המשולש הזה, של אנגליה-גרמניה וצרפת, כך על פי סוכנויות ההימורים, עשוי להפגיש שתיים מהם. זה תלוי בכמה דברים, כי אם אנגליה וגרמניה יסיימו כראש בית, הן יוכלו להיפגש בגמר. מפגש בין אנגליה לצרפת יהיה אפשרי רק אם אחת מהן תסיים במקום השני בבית. ובכל זאת, מוקדם ואסור עדיין להספיד נבחרות כמו ספרד, פורטוגל ואיטליה, ששואפות להגיע הכי רחוק שאפשר ואולי לזכות ביורו בניגוד לציפיות ולאתרי ההימורים. הניצחון של גרמניה במשחק הפתיחה הוכיח עד כמה היא מגיעה נחושה ורעבה. הנבחרת, שהגיעה הפעם ותיקה ומנוסה יותר, חייבת ללכת עד הסוף השנה ונראה כי הסגל שלה, בתוספת לעובדה שהגרמניות רשמו הצלחה השנה באירופה (ראו דורטמונד, באיירן, לברקוזן), אמורה להעניק לה יתרון כלשהו. מצד שני, אסור לשכוח איך זוכת אליפות העולם, ארגנטינה, החלה את הטורניר האחרון - הפסד לערב הסעודית שכמעט גרם להדחתה וגרם לה להתאפס ולהתחיל את הטורניר מחדש - עד הזכיה הגדולה. 4. לא יודע מה אתכם - אבל אחרי פתיחה כל כך נהדרת של היורו הזה, יהיה קשה מאוד לחזור ולראות את הישראליות בגביע הטוטו ביולי. בינתיים, צריך להנות ממה שיש.❤️🇷🇸 #SRBENG #EURO2024 pic.twitter.com/0nEggpf7Dc
— Fudbalski savez Srbije | FA of Serbia (@FSSrbije) June 16, 2024
- 1.שוער ענק (ל"ת)ביזסטור 17/06/2024 08:22הגב לתגובה זו
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברהמותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים
On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.
באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.
מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים
בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.
ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.
גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי
החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה, בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברהמותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים
On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.
באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.
מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים
בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.
ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.
גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי
החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה, בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.
