מה ההצעה החדשה של יובנטוס לחלוץ הבכיר שלה?
במועדון האיטלקי מתכוונים להציע חוזה עתק לדושאן ולאחוביץ' ולהחתימו לעוד חמש שנים. מה יהיה שכרו ומי עוד מועמדות לקלוט אותו?
יובנטוס פתחה את העונה בליגה האיטלקית בצורה נהדרת ומדורגת במקום השני לאחר ארבעה מחזורים. הקבוצה נמצאת במאזן של שלושה ניצחונות ותיקו אחד ובמחזור האחרון גברה על לאציו בתוצאה 1:3.
בדרך להעלאה? ולאחוביץ' (צילום: טוויטר יובנטוס)
גיבור הניצחון היה החלוץ דושאן ולאחוביץ' שכבש צמד אישי והעלה את מאזנו ל-4 שערים בארבעה משחקים ונמצא בכושר נהדר מאז משחקי טרום העונה. עוד במהלך הקיץ עתידו של הסרבי היה לא ברור והוא זכה להצעות רבות אך לבסוף נשאר ביובה בה חתום עד שנת 2026. במועדון האיטלקי עוד בחנו אופציות לחילופו ולצרף את רומלו לוקאקו אבל הבלגי חתם ברומא.
כעת ביובנטוס כבר חוששים שולאחוביץ' יעזוב עוד לפני סיום חוזהו ומתכוונים להציע לו חוזה חדש עד 2028. שכרו של החלוץ בחוזה הנוכחי עומד על 9 מיליון אירו וביובנטוס מתכוונים להציע לו שדרוג ושכר של 12 מיליון אירו.
- לא תאמינו: סכום העתק שמכינה צ'לסי ל-4 שחקני רכש
- צ'לסי ליובנטוס: "80 מיליון אירו תמורת ולאחוביץ'"
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ביובנטוס ציינו: "אנחנו רוצים להאריך את חוזהו של החלוץ ולהסתמך על רצונו להישאר בטורינו. זה לא יהיה משא ומתן פשוט לבטח לאור הצעות רבות שמקבל ויקבל ולאחוביץ' בתקופה הקרובה בה ממשיך לכבוש כמעט בכל משחק".
כבר הקיץ זכה החלוץ הסרבי בשתי הצעות מהליגה האנגלית ואף ציין בעברו לעבור לפרמייר ליג כאשר ערכו מוערך ב-46 מיליון אירו. צ'לסי הציעה בזמנו טרייד של לוקאקו תמורת ולאחוביץ' אבל יובנטוס דרשה גם תשלום מעבר. בכל מקרה, בצ'לסי מבינים שכדי להביא את ולאחוביץ' הם יצטרכו להשקיע עשרות מיליוני אירו.
ולאחוביץ', 23, גדל בפרטיזן בלגראד ובשנת 2017 נרכש על ידי פיורנטינה בה שיחק במשך ארבע שנים כאשר בעונה האחרונה במועדון אף היה מלך שערי סריה א' וכבש 21 שערים. בשנת 2022 נרכש על ידי יובנטוס תמורת סכום של 75 מיליון אירו. ולאחוביץ' היה גם חלק מנבחרת סרביה במונדיאל בקטאר וב-21 משחקים בנבחרת כבש 13 שערים.
- עוד עונה אבודה לפרארי: מתחים בצוות, ביקורת מההנהלה ועתיד לא ברור להמילטון
- 2.2 מיליארד אירו - כמה עולה קבוצת כדורגל בצמרת העולמית
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- עוד עונה אבודה לפרארי: מתחים בצוות, ביקורת מההנהלה ועתיד לא...
בשל פרשת הכספים לא תשחק העונה יובנטוס במסגרת אירופית אך תרצה להילחם מחדש על כל התארים באיטליה ולחזור למסגרת אירופית בעונה הבאה.
לקלר והמילטוןעוד עונה אבודה לפרארי: מתחים בצוות, ביקורת מההנהלה ועתיד לא ברור להמילטון
אחרי הכישלון בברזיל והביקורת הפומבית של היו״ר ג׳ון אלקן, המילטון ולקלרק מנסים להרגיע, אך מאחורי הקלעים השם של קרלוס סיינץ כבר חוזר לשולחן
פרארי שוב מתמודדת עם תקופה סוערת, על המסלול ומחוצה לו. עונת 2025, שהייתה אמורה לסמן התחלה חדשה עם לואיס המילטון, הפכה לעוד שנה קשה. אחרי הגרנד פרי הכושל בסאו פאולו, שבו שני הנהגים פרשו לפני הסיום, יו"ר הקבוצה, ג’ון אלקן, בחר באופן חריג לצאת בפומבי נגד הצוות שלו. “הנהגים שלנו צריכים לדבר פחות ולהתרכז יותר בנהיגה,” אמר אלקן, בהתייחסות ישירה להמילטון ולצ’ארלס לקלרק.
פרארי סובלת מעונה חלשה, ללא ניצחונות וללא יציבות, והפער בין ההשקעות העצומות לתוצאות בשטח הולך וגדל. ההתבטאות של אלקן שיקפה את חוסר הסבלנות הגובר במטה הקבוצה ואת המתיחות ההולכת ומחריפה בין ההנהלה לנהגים. התגובה של הנהגים הגיעה במהירות. המילטון כתב ברשתות החברתיות: “אני מגבה את הקבוצה שלי. אני מגבה את עצמי. לא אוותר - לא עכשיו, לא אז, ולא אף פעם.” לקלרק, לעומתו, ציין ש“זה היה סוף שבוע קשה במיוחד” והוסיף כי רק “אחדות תוכל לעזור לנו לשנות את הכיוון בשלושת המרוצים האחרונים של העונה.”
בברזיל הכול הלך לאיבוד כבר בשלב מוקדם. לקלרק התרסק בהקפה השישית אחרי מגע עם שני נהגים אחרים. המילטון הסתבך בתקרית עם קרלוס סיינץ ובהמשך עם פרנקו קולאפינטו. הנזק למכונית היה משמעותי, והקבוצה בחרה לעצור את המרוץ. כך נותרה פרארי עם שתי מכוניות מחוץ למשחק - שוב. פרארי, מהמותגים המזוהים ביותר עם ההיסטוריה של הפורמולה 1, סופרת עוד עונה בלי ניצחון. זו הפעם השלישית בשש השנים האחרונות שבה היא מסיימת כך. מאז 2007 לא זכתה הקבוצה באליפות הנהגים, ומאז 2008 לא באליפות היצרנים. גם השנה היא במקום הרביעי, מאחורי רד בול, מרצדס ומקלארן.
המילטון, בן 40, הגיע לקבוצה בתחילת השנה עם תקוות גדולות. ההחתמה שלו נועדה להחזיר את פרארי לקדמת הבמה, אך בפועל הוא מתקשה לבלוט. הוא לא עלה על הפודיום אפילו פעם אחת, וב־16 מתוך 21 מקצי דירוג הובס על ידי לקלרק.
- פרארי מציגה צמיחה בהכנסות ושמירה על רווחיות חרף האטה עולמית
- שיא ישראלי חדש - פרארי ב-18,000,000 שקל
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
קרלוס סיינץ יחזור?
לקלרק עצמו, הנהג המזוהה ביותר עם פרארי בשנים האחרונות, מתקשה לשמור על יציבות. כמה תוצאות טובות בתחילת העונה הובילו לציפיות, אך בהמשך חלה ירידה חדה. היחסים בין שני הנהגים מתוחים, ולפי דיווחים באיטליה, ההנהלה כבר בוחנת שינויים אפשריים בהרכב העתידי. באיטליה גם מזכירים שוב את שמו של קרלוס סיינץ, הנהג שהוחלף במילטון ועבר לויליאמס. סיינץ מציג עונה יציבה ונחשב לבעל תרומה טכנית משמעותית בעברו בפרארי. לפי פרסומים, מנהל הקבוצה פרד ואסר שומר איתו על קשר, ולא שולל אפשרות לחזרתו בעתיד.
