ברמה של רונאלדו ובנזמה? מוחמד סלאח מתקרב לערב הסעודית
מועד ההעברות באירופה נמצא בשבועות האחרונים שלו אך נראה כי יש עוד מספר עסקאות ענק שעשויות לצאת לפועל אחת כזאת עשויה להיות עסקת העברתו של הכוכב המצרי של ליברפול, מוחמד סלאח, לאל איתיחאד מערב הסעודית. ליברפול איבדה הקיץ את פאביניו, ג'ורדן הנדרסון ורוברט פירמינו לטובת המועדונים בערב הסעודית אך כעת גם סלאח קיבל הצעה מקבוצת אל איתיחאד.
יגיע לליגה של רונאלדו? סלאח (צילום: טוויטר ליברפול רשמי)
כבר לפני שבועיים פרסמנו על הרצון של אל איתיחאד לצרף את סלאח, אך אז הגיע סירוב גם מליברפול וגם מהשחקן עצמו. ביממה האחרונה העלה המועדון את הצעתו לשחקן - שכר של 100 מיליון אירו לעונה בדומה לכוכבים הגדולים ביותר בעולם, כמו כריסטיאנו רונאלדו באל נאסר וכרים בנזמה באל איתיחאד. סלאח גם עשוי להכניס לחוזהו מספר מענקים והדבר עשוי להפוך אותו למשתכר הגבוה בעולם. המועדון הסעודי גם הגדיל את ההצעה לליברפול שעמדה בתחילה על 60 מיליון ליש"ט וכעת ההצעה עומדת על 80 מיליון ליש"ט.
באנגליה דווח הבוקר כי לאחר המשחק הערב (ראשון) בין ליברפול לניוקאסל צפוי סלאח להמריא לבדיקות רפואיות בערב הסעודית, דבר שאולי מאותת לקראת המעבר הצפוי.
סלאח, 31, התחיל את הקריירה במצרים וב-2012 חתם לארבע עונות בבאזל משוויץ. לאחר שנתיים מוצלחות בבאזל בהן כבש 10 שערים ב-48 משחקים נמכר החלוץ לצ'לסי תמורת 11 מיליון ליש"ט.
- כריסטיאנו רונאלדו - הכדורגלן הראשון שהפך למיליארדר
- עשרת הספורטאים המרוויחים בעולם לשנת 2025
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
החלוץ לא הצליח להתאקלם במועדון הלונדוני והושאל תחילה לפיורנטינה, שם הרשים ונשאר באיטליה - הוא הושאל מצ'לסי לרומא כאשר המועדון האיטלקי שילם עבורו 5 מיליון אירו. בסוף עונת 2015 רכשה רומא את כרטיסו של השחקן בעוד 15 מיליון אירו.
לאחר עונה אחת ברומא בה כבש 14 שערים ב-34 משחקים, החליטו בליברפול לרכוש את השחקן תמורת 42 מיליון ליש"ט ושילמו עוד 8 מיליון ליש"ט על בונוסים עתידיים. בליברפול שותף ב-305 משחקים וכבש 187 שערים. בנוסף נחשב סלאח לשחקן המצרי הגדול ביותר עם 89 הופעות בינלאומיות ו-51 שערים.
- 1.שחקן ענק 27/08/2023 23:31הגב לתגובה זורונלדו ובן זימה הם יותר סקוררים
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברהמותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים
On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.
באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.
מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים
בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.
ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.
גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי
החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה, בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.
