זאפ - מקבוצת דפי זהב עולה לראשונה בקמפיין טלוויזיה
אתר השוואת המחירים זאפ מקבוצת דפי זהב, יעלה בסוף השבוע הקרוב בפעם הראשונה בקמפיין טלוויזיה. הקמפיין בעלות של כ - 2 מיליון שקל באמצעות משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי/Y&R.
הקמפיין מציג את המגוון הרחב של המוצרים עליהם ניתן למצוא מידע באתר, כגון: מוצרי חשמל ואלקטרוניקה, רהיטים, ציוד ומשחקים לילדים, מוצרי קוסמטיקה, קמפינג ועוד.

חנוכה באוויר: כ-508 אלף נוסעים צפויים לעבור בנתב״ג
ברשות שדות התעופה מדווחים על עלייה של כ-50% לעומת החג בשנה שעברה, עם ימים שחוצים את רף ה-60 אלף נוסעים. התנועה מתקרבת לרמות שנראו בשנות שיא, והעומסים צפויים להתגבר סביב גלי ההמראות
חנוכה דוחף את התנועה בנתב״ג למעלה, ובאוויר כבר מרגישים את זה. זו לא רק תחושה של “יותר אנשים עם מזוודות”, אלא חזרה של קצב עבודה גבוה יותר לאורך היום. לפי הודעת רשות שדות התעופה, במהלך חג החנוכה צפויים לעבור בנמל התעופה בן-גוריון כ-508 אלף נוסעים בטיסות בינלאומיות, עלייה של כ-50% לעומת תקופת החג אשתקד. מבחינת נתב״ג, זה מתרגם ליותר תנועת נוסעים בשעות הבוקר והערב, יותר לחץ על השרשרת התפעולית, והרבה פחות “מרווח נשימה” בין גלי הטיסות.
- מלחמה בשמיים: בעלי הכנפיים שמאתגרים את המטוסים
- שדה תעופה בינ"ל נוסף יוקם סמוך לנבטים תוך 7 שנים
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כבר עכשיו רואים עומס, ויש עוד שלושה ימי שיא בדרך
אחד מימי השיא חל כבר היום, יום ראשון, ה-14 בדצמבר, עם כ-65 אלף נוסעים שעוברים בנתב״ג. המספר הזה לא נשאר על הנייר. הוא מורגש בשטח בצ’ק אין, בבידוק, באזורי העלייה למטוס וגם בנתיבים הפנימיים של הטרמינל. לשם השוואה, בדצמבר 2023, בתחילת המלחמה, ביום העמוס ביותר של חנוכה עברו כ-20 אלף נוסעים בלבד, פער שמחדד כמה מהר השוק יודע “להתכווץ ולהתרחב” בהתאם למצב.
