מקומות ראשונים לשירות "פועלים on time"

זכה במקום ראשון בקטגוריית "פרוייקטים מיוחדים" ב-IT Awards של "מחשבים ואנשים" ונבחר לאחד מ-3 הפרוייקטים החדשניים והמובילים של המגזין הבינלאומי Banking Technology
ליאור גוטליב |

שירות "פועלים on time" זכה במקום ראשון בקטגוריית "פרוייקטים מיוחדים" בתחרות היוקרתית-IT Awards של המגזין "מחשבים ואנשים", בה התמודדו ארגונים מובילים במשק הישראלי. זאת, בנוסף לבחירתו לאחד משלושת הפרוייקטים החדשניים והמובילים על ידי המגזין הבינלאומי Banking Technology, שהינו המוביל בתחום הטכנולוגיה בבנקאות בתחרות היוקרתית שהתקיימה בלונדון.

הפרוייקט נבחר בתחום הפיתוחים הטכנולוגיים המצטיינים בבנקאות קמעונאית, לצד פרוייקטים של Deutsche Bank ו-HSBC, מהבנקים הגדולים באירופה.

למי שלא יודע, שירות "פועלים on time", מאפשר ללקוחות בנק הפועלים להתעדכן בחשבונם בזמן אמת ולנהל אותו בצורה מושכלת. השירות כולל קבלת הודעות יזומות על ידי הבנק באמצעות SMS, בתחום העו"ש, המט"ח ושוק ההון, וזאת במטרה לתת מענה מקיף לצרכים הבנקאיים של הלקוחות.

לשירות מצורפים כ-300 אלף לקוחות והוא זכה לשבחים רבים בישראל ובחו"ל. חברת המחקר הבינלאומית "Forrester Research" קבעה, כי הבנק מוביל בעולם באספקת שירותים מתקדמים ללקוחותיו, וציינה את מערכת פועלים on time של בנק הפועלים כ-Best Practice בתחום ומובילה מסוגה בעולם.

ציון קינן, מ"מ מנכ"ל וראש החטיבה הקמעונאית בבנק הפועלים, אומר כי, הרחבת קשת השירותים של "פועלים on time" עונה על צרכים של לקוחות רבים, תוך אפשרות של כל לקוח לתפור לעצמו חבילת מידע אישית, לפי צרכיו. וזאת בהתאם למדיניות הבנק למתן שירות אישי ומותאם לכל לקוח.

בנק הפועלים שם לו למטרה להוביל את מהפכת ה-E-Banking; לתת מענה דינמי לצרכים קיימים ועתידיים של הלקוחות, בכל מקום ובכל זמן, לרתום את הטכנולוגיות הדיגיטליות החדישות ליצירת פתרונות ושירותים שיענו על צורכי הלקוחות השונים, ולייצר את הצעת הערך המובילה בשוק לכל פלחי האוכלוסייה.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה