מטריקס תקים מערכת CRM לבזק ב-9 מ' ש'
משך הפרויקט: כשנה. למטריקס אופציה להרחבת יישום המערכת גם למוקדים נוספים וכן להקמת מערכת לניהול מערך הטכנאים של החברה בהיקף נוסף של למעלה מ-5 מ' ש'
חברת מטריקס הודיעה היום (ג') על זכייתה בפרוייקט להקמת מערכת CRM (ניהול קשרי לקוחות) כוללת לניהול מוקד שירות הלקוחות הפרטיים (199), הלקוחות העסקיים וכן לקוחות האינטרנט של חברת בזק, על בסיס מערכת ה-CRM פיפלסופט. בנוסף תיישם מטריקס את המערכת גם במערך ה-Help Desk (שירות לקוחות) בבזק. מערכת פיפלסופט תשמש למעלה מ-2,000 מעובדי חברת בזק.
היקף העסקה הנו 9 מיליון שקל, והיא תמומש בתוך כשנה. בשלבים הסופיים התמודדה מערכת פיפלסופט מול מערכת Siebel המיוצגת בישראל ע"י קבוצת טלדור.
למטריקס אופציה להרחבת יישום המערכת גם למוקדים נוספים וכן להקמת מערכת לניהול מערך הטכנאים של החברה בהיקף נוסף של למעלה מ-5 מיליון שקל.