אריזות מתנה
צילום: יח"צ

אפקט ה-WOW

בחיים, הכול זה שיווק. יש מוצרים בינוניים שרשמו הישגים בלתי רגילים בזכות שיווק משובח ויש מוצרי עילית שנעלמו בגלל תקלה שיווקית. נורית ברון – מאסטרית לשיווק בתחומי המתנות והלייפ-סטייל, משיקה קורסים חדשים שיהפכו עסק קטן לגדול האקדמיה לאריזה של חברת "אריזות פלוס" החלה לפעול השנה וכבר רשמה הישגים לא מבוטלים. 

תוכן בחסות |

התלמידים והתלמידות באקדמיה הם בעלי עסקים קיימים שרוצים לחזק את תחום השיווק או אנשים שחולמים לפתוח עסק קטן וריווחי מהבית, בתחום המתנות המעוצבות.

התלמידות לומדות טכניקות עבודה מגוונות שמאפשרות להן לפעול בצורה קלה ואפקטיבית.

קרדט: יח"צ

האקדמיה היא שותפות בין אילנה חוטובלי –שהתפרסמה בזכות שליטתה בענף האריזה, ובין נורית ברון – אוטוריטת השיווק הצפונית. יחד הן יצרו קורס חדש ודינמי שבו לומדים הכול מאפס, בתחום עיצוב ואריזת המתנות. התלמידות נהנות מתמיכה מקצועית רחבה של חברת "אריזות פלוס" – חברת האריזה המובילה בישראל.

באקדמיה מתייחסים בכובד ראש להיבט השיווקי. אחת התלמידות מספרת: "כשבאים לקורס מקצועי מצפים ללמוד רק טכניקות עבודה וכאן מחברים אותנו להיבט השיווקי. למדנו לחבר את היצירתיות שלנו לתוך עולם השיווק. מוצר שמעוצב בצורה ייחודית מבטיח לעצמו שיווק יעיל".

האם יש טכניקה קלה להבליט את המוצר?

נורית ברון: "אחד הדגשים החשובים שלומדים בכל קורס באקדמיה הוא- "אפקט הWOW". ההרגשה ותחושת הסיפוק של מקבל המארז היא בראש סדר העדיפויות. כאשר אתה מתחבר לתחושות העונג של מקבל המתנה כל ההסתכלות היצירתית מקבלת זווית אחרת".

ההתרשמות שלנו מהקורס היא נהדרת. כבר מדלת הכניסה ניתן להתרשם ממבחר חומרי הגלם המוקפדים, המקצוענות של המדריכות ואופן העברת התוכן. כאן באים לעבוד ברצינות ולצאת עם עסק רווחי. נושא השיווק תופס מרכיב מרכזי מהתהליך. המרצות עובדות עם התלמידים על ייחודיות ובידול של כל עסק בנפרד ומבקשות מהתלמידות לבחור ערכים שהן רוצות לשדר.

אילנה חוטובלי: " מאז שהקמנו את האקדמיה, התחום קיבל נראות והסתכלות אחרת. דברים נעשים בצורה מוקפדת, מקצועית ונכנסו הרבה שחקנים חדשים לתחרות".

 

נורית ברון: "עבורנו אין דבר כזה עסק קטן. לנו ברור שעבור הבעלים שלו - כל עסק הוא עסק גדול. עסק שרוצה לשגשג מוכרח שתהיה לו שפה שיווקית אחידה, בולטת ומזוהה רק איתו. אני שואפת שברגע שרואים מארז מסוים, יהיה קל לזהות לפי העיצוב את המותג שעומד מולי".

קורסי האקדמיה השונים מתנהלים בכיתה מהודרת בתוך המפעל שבקרית ביאליק. ישנה הקפדה על קבוצות קטנות בכדי לתת מענה אישי לכל משתתף וכבר בחודשים הקרובים מתוכנן להפתח סניף נוסף באזור המרכז.

הקורסים מנגישים טכניקות של בניית מארז מאפס, סגנונות עיצוב מגוונים, טכניקות עיצובי נייר עדכניות וחשיפות בלעדיות למוצרים וטרנדים בלעדיים שפותחו באמצעות מהלכי יבוא של חברת "אריזות פלוס".

בתוכנית המקצועית של האקדמיה נמצא גם קורס המתמקד בהעצמת שיווק עסקי שנולד מצורך של עסקים קטנים כגון: סטייליסטיות, קוסמטיקאיות ומעצבי תכשיטים. אלה שואפים להכיר את הכלים השיווקיים שעומדים לרשותנו בעולם הדיגיטלי, על מנת לבנות מהלכי שיווק אפקטיביים.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
הורייזן. צילום: עמית צורהורייזן. צילום: עמית צור

השקעות נדל''ן בדובאי: החברה ששכרה אנליסטים כדי למצוא לכם את ההשקעה עם התשואה הטובה ביותר

רבים לוטשים עיניים אל עסקאות נדל"ן בדובאי. אבל מאחורי המידע שנראה לעין, מסתתרים נתונים שמבדילים בין עסקה מוצלחת לנפילה כלכלית. זו בדיוק המומחיות של חברת הורייזן, שמובילה תכנון פיננסי מותאם אישית למטרה


נושאים בכתבה דובאי

עושה רושם שבשנים האחרונות כל שיחה על השקעות נדל״ן איכשהו מובילה לדובאי. פתאום זה הזוג מהמרכז שעשה עסקה יפה, או ההייטקיסט שקנה כמה דירות כי שמע שאין שם מס על שכירות, וכולם מספרים על ההצלחות. 

מאחר וזה נשמע טוב, העניין מעלה לא מעט שאלות. האם זה ריאלי לקנות דירה בדובאי? האם ההזדמנויות שם באמת כל כך משתלמות?

ובכן, לא סתם דובאי הפכה להיות לאחת מזירות הנדל״ן הפעילות ביותר בעולם. בשנת 2024 לבדה נרשם שיא חדש של 18.72 מיליון מבקרים בעיר, ומדובר היה בעלייה של 9% לעומת השנה שקדמה לה. וכבר ברבעון הראשון של 2025 המספרים שוב שברו שיא, עם 5.31 מיליון תיירים תוך שלושה חודשים בלבד.

המגמה ברורה והפעולות שנעשות מאחורי הקלעים מצד איחוד האמירויות בהתאם. מדובר בהשקעות עתק בתשתיות, תחבורה, טכנולוגיה, ופתיחת דלתות לעוד ועוד השקעות בינלאומיות מכל עבר.

כמו בכל שוק דינמי גם כאן המשוואה פשוטה. יותר תיירים פירושו יותר ביקוש להשכרת יחידות דיור ודירות נופש.
אבל לא רק תיירים מגיעים לנפוש בדובאי. מדובר במדינה עם כ-4 מיליון תושבים שאליה מצטרפים מדי שנה יותר מ-170 אלף מהגרים, בין היתר בזכות מדיניות של אפס מס. לכן יש קצב מטורף של ביקוש לדירות להשכרה לטווח ארוך. הנקודה החשובה  היא שכמות הדירות החדשות שנבנות בשנה עומדת על כ-60 אלף בלבד, כמות שלא מתקרבת לעמוד בביקוש הגדול. וככל שהביקוש גדל גם מחירי הנדל"ן מטפסים בהתאם.

עלייה בהכנסות. צילום: Pexelsעלייה בהכנסות. צילום: Pexels

שירותי משרד שמגדילים הכנסות בעסק

שירותי משרד מקצועיים מרכזים את כל הפעולות התפעוליות במקום אחד ומאפשרים לבעלי עסקים להתמקד במה שחשוב באמת: פיתוח העסק, שיווק ומכירות

נושאים בכתבה משרד

בעלי עסקים רבים מוצאים את עצמם נשחקים בעומס משימות יומיומי. ניהול יומנים, טיפול בגבייה, תיאום פגישות, הוצאת חשבוניות ותקשורת עם לקוחות וספקים הם פעולות חיוניות, אך גוזלות זמן יקר. כל אלו מונעים רצף עבודה ממוקד. התוצאה היא ירידה בפרודוקטיביות, פגיעה ביכולת לשווק ולמכור, ולרוב גם תחושת תסכול וחוסר שליטה. גם עסק מצליח עלול להיתקע במקום אם הניהול התפעולי שלו לא מסודר.
כאן נכנסים לתמונה שירותי משרד, שמאפשרים לעסק לעבוד בצורה מסודרת, להפחית עומס ולפנות את בעל העסק להתמקד בליבה העסקית.

שירותי משרד - הפתרון ליעילות, לייצוב ולצמיחה

שירותי משרד מקצועיים מרכזים את כל הפעולות התפעוליות במקום אחד ומאפשרים לבעלי עסקים להתמקד במה שחשוב באמת: פיתוח העסק, שיווק ומכירות.
במקביל, ניהול יומנים, מענה לפניות, תיאום פגישות, טיפול בגבייה ותקשורת עם ספקים ולקוחות, מתבצעים על ידי גורם מקצועי ומסודר. כך העסק מפסיק לפספס פניות חשובות, השירות ללקוחות הופך עקבי והניהול היומיומי פשוט יותר. מעבר לכך, האדמיניסטרציה עצמה מתבצעת ברמה גבוהה יותר, מתוך מומחיות וניסיון, ולא כעוד משימה שמבצעים בין לבין.

הערך המוסף: יותר זמן, יותר כסף, מקצועיות, צמיחה

אחד הערכים הגדולים ביותר של שירותי משרד הוא החזרת הזמן לידיים של בעל העסק. במקום לבלות שעות במשימות תפעוליות, אפשר להשקיע את האנרגיה במה שבאמת מניע הכנסות.
חיסכון בזמן הוא רק חלק מהתמונה. שירותי משרד חיצוניים מוסיפים שכבת מקצועיות שבדרך כלל קיימת רק בארגונים גדולים. במקום התנהלות מאולתרת, העסק מקבל תפעול שמבוסס על שיטות עבודה קבועות, תיעוד מלא, שליטה במידע וסטנדרט שירות אחיד. כל פנייה מתועדת, המשימות מנוהלות לפי סדרי עדיפויות ברורים, והתקשורת מול לקוחות וספקים מתבצעת ברמה גבוהה. עבור עסקים רבים זו קפיצת מדרגה המאפשרת להם להתנהל כמו ארגון גדול בלי לשאת בעלויות של מחלקה פנימית.

תדמית מקצועית שמייצרת צמיחה

ההשפעה של תפעול מקצועי אינה נשארת בתוך המשרד. לקוחות שמקבלים מענה מהיר ותיאום מסודר רואים עסק אמין, ממוקד ויציב. ספקים שמקבלים תשלומים בזמן מרגישים ביטחון בקשר העסקי. התדמית הזו מייצרת יותר מהמלצות ותחושת אמון, היא יוצרת קרקע שמביאה עוד לקוחות ומאפשרת לעסק לצמוח. תדמית מקצועית לא נוצרת רק מעיצוב או שפה שיווקית, אלא מהדרך שבה העסק מתנהל בפועל.

השקעה שמניבה תוצאות ממשיות

שירותי משרד נתפסים לעיתים כהוצאה, אך בפועל הם השקעה עם השפעה ישירה על ההכנסות. שעתיים ביום שמוקדשות למשימות תפעוליות מצטברות ליותר מארבעים שעות בחודש. זמן זה יכול להיות מושקע במכירות, בפיתוח עסקי ובבניית אסטרטגיה. כל שיפור קטן בהתנהלות מייצר יתרון תחרותי ומגדיל את הסיכוי לצמיחה יציבה.