מאליס/ MAELYS "מסכות הבד מייצרות סערה בעולם הטיפוח והיופי"

תוכן בחסות |
נושאים בכתבה יבוא ישראל

המרדף אחר מוצר אשר יקנה לנו מראה פנים זוהר ובריא מוליד אין סוף ניסיונות ומוצרים שונים. מסכות בד לפנים מסתמנות כטרנד מסחרר בעולמות היופי וטירוף הביקושים למסכות הבד לא פסח כמובן גם על ישראל.

 

במאליס/ MAELYS מתקשים לעמוד בעומס, ולא אחת נמסרה הודעה באתר החברה כי המוצר אזל מן המלאי.

 

אז כיצד הפכו מסכות הבד ללהיט עולמי?

 

תחום מסכות הבד לפנים הפך ללהיט עולמי חסר תקדים ובעולם קיימים מספר מותגי מסכות בד של יצרנים שונים. השימוש ברשתות חברתיות בהחלט עזר להעצים את התופעה. אדל הייתה הראשונה להעלות לחשבון האינסטגרם תמונה עם מסכת בד של מותג מחו"ל, כשהיא מספרת לעוקבות שלה כי זהו חלק משגרת הטיפוח היומי שלה. אחריה הצטרפו שלל כוכבות הוליוודיות עם מסכות בד ביניהן ניתן למנות את ליידי גאגא, לינדסי לוהן, קלי אוסברון ועוד.

בין אם מדובר בקמפיין שיווקי גאוני ובין אם מדובר בפיתוח מוצלח במיוחד לטיפוח עור הפנים, ברור כי הרצון להידמות לכוכבות הרשת הנערצות העצים את הביקוש הרב למסכה.

 

מסכות הבד מבקשות לסייע בפתרון בעיות טיפוח ושיקום עור הפנים כגון: מיצוק העור טשטוש פגעי פיגמנטציה ויצירת גוון עור אחיד. דרך הטיפול המוצע פשוט ומהיר במיוחד.

כל הנדרש הוא להניח את המסכה רווית הלחות והרכיבים הפעילים על עור הפנים למשך 10 דקות בלבד, לעצום עיניים ולהירגע. בכך מבקשים מפתחי מסכות הבד לפנות אל הנשים המודרניות העסוקות מכדי לבזבז את זמנן במכוני יופי, ובטיפולים מתמשכים ומציעות טיפול עצמאי בעל אפקט מידי ומפנק המחזיר לטענתם את הברק והזוהר לעור הפנים בדרך המותאמת לקצב החיים האישי שלהן.

 

המסכות אינן מתירות לכלוך כלשהו ועם תום השימוש אין אפילו צורך לשטוף את עור הפנים.

 

מסכות הבד של  מאליס MAELYS/  אשר מיוצרות בישראל מגיעות במארז מהודר הכולל 7 מסכות עטופות בנפרד המיועדות לשימוש חד פעמי לשמירה על רמת היגיינה גבוהה.

המחיר הוא 299 ₪

זאת כמובן במידה ותצליחו לשים את ידכן על אחת שכזאת.

 

 

 

 

 

 

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
צילום: יח"צצילום: יח"צ

מה משקיעים בשוק ההון יכולים ללמוד מהמפרסמים בגוגל אדס ואיך עקרונות השקעות הערך חזרו לעולם השיווק הדיגיטלי

בעולם שבו כל קליק שווה כסף, מומלץ להסתכל על עולם השיווק כהשקעה, לא כהוצאה

נושאים בכתבה שיווק דיגיטלי

בעולם שבו כל קליק שווה כסף וכל שנייה של תשומת לב מתומחרת, יש טשטוש גבולות בין פרסום להשקעה. גיא אברמוב, מומחה לשיווק דיגיטלי עם ניסיון של למעלה מ-17 שנה בניהול קמפיינים בגוגל אדס, מציע דרך אחרת להסתכל על עולם השיווק - לא כהוצאה, אלא כהשקעה. בעידן של חוסר יציבות כלכלית, עליות ריבית ואי ודאות בשווקים, ייתכן שדווקא מפרסמים בפלטפורמה של גוגל אדס יכולים ללמד את המשקיעים שיעור חשוב על ניהול הון, משמעת וסבלנות.

שיווק דיגיטלי כהשקעה, לא כהוצאה

הגישה של אברמוב נולדה מתוך חיבור אינטואיטיבי בין שני עולמות שנראים במבט ראשון זרים זה לזה. מצד אחד  ניהול תקציבי פרסום בגוגל, עולם של ניסוי וטעייה, מדדים משתנים בזמן אמת ותחרות אינסופית על תשומת לב. מצד שני עולם ההשקעות הקלאסי, שבו ערך נבנה לאורך שנים דרך החלטות שקולות ומבוססות נתונים.

לדבריו, “הטעות הנפוצה ביותר של בעלי עסקים היא שהם מתייחסים לפרסום כהוצאה מיידית, במקום לראות בו השקעה לטווח ארוך. כל שקל שמושקע נכון בקמפיין אפקטיבי פועל בדיוק כמו הון שמושקע במניה טובה והוא מייצר תשואה לאורך זמן”.

גיא אברמוב מסביר, כי ממש כפי שמשקיע בוחן את ביצועי התיק שלו בפרספקטיבה של שנים ולא של ימים, כך גם משווק חכם צריך לבחון את יעילות הקמפיינים שלו בפרקי זמן רחבים יותר. “מי שמסתכל על נתוני קליקים יומיים ומקבל החלטות רגשיות יגלה מהר מאוד שהכסף בורח לו בין האצבעות” הוא אומר. “אבל מי שמתייחס לגוגל אדס כמו משקיע שמתכנן קדימה יוצר מערכת יציבה וצומחת”.

המכירה הפומבית של גוגל הינה מראה לשוק ההון

במרכז מערכת גוגל אדס עומדת מכירה פומבית בזמן אמת. מפרסמים מתחרים על מילות מפתח כאשר מחירי הקליקים והבידינג עצמו משתנים מדי רגע, והאלגוריתם מחליט מי יופיע ואיפה. זהו מנגנון שמזכיר באופן מפתיע את שוק המניות שהיא תחרות על נכסים בעלי ערך נתפס, מבוססת ביקוש, היצע וציפיות.