345-345eedd
צילום: shutterstock

קורס אונליין מהבית

מדור פירסומי |
נושאים בכתבה עיצוב

קורס עיצוב גרפי מהבית אונליין – היתרונות

אם הגעתם לרגע בו אתם צריכים להחליט מה תלמדו ואיזו קריירה תפתחו, או אם אתם באמצע החיים ואתם רוצים לעשות שינוי משמעותי ולהתחיל עם כיוון חדש, יש לכם אפשרויות רבות. האימא היהודייה אומנם רוצה שהילד שלה יהיה עורך דין או רופא, אך היום יש כבר מקצועות חדשים מכניסים לא פחות שהאימא יכולה להתגאות בהם. בעידן הטכנולוגי בו אנו חיים נולדו להם תחומים חדשים ותתי תחומים רבים, וכל אחד יכול למצוא את עצמו בהם ולהיות חלק משינוי עולמי מדהים. עיצוב גרפי הוא עוד תחום שהתפתח מאוד בשנים האחרונות והפך למבוקש, ויש היום לא מעט עבודה למי שהולך בכיוןן הזה. קורס עיצוב גרפי בשיטת האונליין הופך את הלימודים לפשוטים יותר ונגישים יותר עבור כל אחד, וכן.... גם זולים יותר.

מהי שיטת לימודי און ליין

שיטת לימודי האון ליין היא שיטה שהולכת וצוברת פופולאריות יותר ויותר ככל שעובר הזמן, וההבנה שכבר לא משנה המיקום וניתן ללמוד כמעט הכול מכל מקום בעולם מחלחלת בנו. שיטת לימודי האון ליין עובדת בצורה פשוטה, החניך יושב בביתו או בכל מקום אחר עם מחשב וחיבור לאינטרנט, והמורה יושב לו אי שם בצד השני, ובעזרת תוכנה שמאפשרת למורה להשתלט על מחשבו של התלמיד יחד עם האופציה לשיחה ביניהם ניתן ללמד כאילו ישבו ביחד אחד על אחד בחדר.

יתרונות

  • אפשרות ללמוד מכל מקום – כפי שציינו כל אחד מהצדדים יכול לשבת בכל מקום בעולם, כל מה שצריך הוא מחשב וחיבור לאינטרנט וזהו, אפשר ללמוד
  • אפשרות ללמוד בכל זמן – לא יכולים ללמוד בבוקר? לא נורא... כל מה שצריך הוא מורה שיכול ללמד בשעות הערב או ביום שישי או בכל זמן אחר שמתאים לשניכם. אין הגבלה של זמן.
  • אישי יותר – לימודים בכיתה עם עוד כמה תלמידים נוספים לא מאפשר תשומת לב אישית. לימוד אחד על אחד מאפשר לתלמיד ללמוד יותר, לשאול יותר ולהפיק יותר מהשיעור
  • זול יותר – במרבית המקרים לימודים און ליין יהיו זולים יותר מלימודים פרונטאליים. אומנם העלות הבסיסית יכולה להיות יקרה יותר לעיתים, אך עם מכניסים מרכיבים שונים כמו יציאה מהבית ונסיעה ברכב (דלק) עלות חנייה, עלות הפסד זמן עבודה ועוד, בשורה התחתונה לימודים און ליין יהיו במרבית המקרים זולים יותר, ועוד לא דיברנו על הפסד זמן ניכר ביציאה מהבית ועל הנוחות הרבה בלימודים כאלו.
 

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
צילום: יח"צצילום: יח"צ

מה משקיעים בשוק ההון יכולים ללמוד מהמפרסמים בגוגל אדס ואיך עקרונות השקעות הערך חזרו לעולם השיווק הדיגיטלי

בעולם שבו כל קליק שווה כסף, מומלץ להסתכל על עולם השיווק כהשקעה, לא כהוצאה

נושאים בכתבה שיווק דיגיטלי

בעולם שבו כל קליק שווה כסף וכל שנייה של תשומת לב מתומחרת, יש טשטוש גבולות בין פרסום להשקעה. גיא אברמוב, מומחה לשיווק דיגיטלי עם ניסיון של למעלה מ-17 שנה בניהול קמפיינים בגוגל אדס, מציע דרך אחרת להסתכל על עולם השיווק - לא כהוצאה, אלא כהשקעה. בעידן של חוסר יציבות כלכלית, עליות ריבית ואי ודאות בשווקים, ייתכן שדווקא מפרסמים בפלטפורמה של גוגל אדס יכולים ללמד את המשקיעים שיעור חשוב על ניהול הון, משמעת וסבלנות.

שיווק דיגיטלי כהשקעה, לא כהוצאה

הגישה של אברמוב נולדה מתוך חיבור אינטואיטיבי בין שני עולמות שנראים במבט ראשון זרים זה לזה. מצד אחד  ניהול תקציבי פרסום בגוגל, עולם של ניסוי וטעייה, מדדים משתנים בזמן אמת ותחרות אינסופית על תשומת לב. מצד שני עולם ההשקעות הקלאסי, שבו ערך נבנה לאורך שנים דרך החלטות שקולות ומבוססות נתונים.

לדבריו, “הטעות הנפוצה ביותר של בעלי עסקים היא שהם מתייחסים לפרסום כהוצאה מיידית, במקום לראות בו השקעה לטווח ארוך. כל שקל שמושקע נכון בקמפיין אפקטיבי פועל בדיוק כמו הון שמושקע במניה טובה והוא מייצר תשואה לאורך זמן”.

גיא אברמוב מסביר, כי ממש כפי שמשקיע בוחן את ביצועי התיק שלו בפרספקטיבה של שנים ולא של ימים, כך גם משווק חכם צריך לבחון את יעילות הקמפיינים שלו בפרקי זמן רחבים יותר. “מי שמסתכל על נתוני קליקים יומיים ומקבל החלטות רגשיות יגלה מהר מאוד שהכסף בורח לו בין האצבעות” הוא אומר. “אבל מי שמתייחס לגוגל אדס כמו משקיע שמתכנן קדימה יוצר מערכת יציבה וצומחת”.

המכירה הפומבית של גוגל הינה מראה לשוק ההון

במרכז מערכת גוגל אדס עומדת מכירה פומבית בזמן אמת. מפרסמים מתחרים על מילות מפתח כאשר מחירי הקליקים והבידינג עצמו משתנים מדי רגע, והאלגוריתם מחליט מי יופיע ואיפה. זהו מנגנון שמזכיר באופן מפתיע את שוק המניות שהיא תחרות על נכסים בעלי ערך נתפס, מבוססת ביקוש, היצע וציפיות.