תקציב 'מוטוספורט' מקבוצת לובינסקי עובר לפרסום בלאנקו

מוטוספורט מקבוצת דוד לובינסקי הוקמה בשנת 2001 כחברה עצמאית המשמשת כחטיבת כלי הרכב הדו-גלגליים
כתבי אייס | (4)

תקציב הפרסום של מוטוספורט מקבוצת לובינסקי יטופל בפרסום בלאנקו בבעלותו של אביתר סדון - כך נודע לאייס. מאז ספטמבר 2017 טופל התקציב על ידי משרד הפרסום קניבל מדיה

מוטוספורט מקבוצת דוד לובינסקי הוקמה בשנת 2001 כחברה עצמאית המשמשת כחטיבת כלי הרכב הדו-גלגליים, כלי הפנאי והספורט והכלים החקלאיים של קבוצת לובינסקי. החברה היא היבואן הרשמי של מותגי KTM, Indian, Polaris, ,GOUPIL TGB ופג'ו קטנועים. הפעילות המשותפת מול בלאנקו תכלול טיפול מלא במגוון תחומי פעילות לרבות דיגיטל וסושיאל. תקציב הפרסום יכלול את כלל המותגים ואת הפעילות הדיגיטאלית של החברה.

 

משה ראובני, מנכ"ל החברה: "בימים אלה מעמיקה ומרחיבה מוטוספורט את תחומי הפעילות לענפים ושווקים חדשים פורצי דרך שהחברה עתידה לפעול בהם בעתיד. כחלק מהתהליכים האסטרטגיים הצפויים יצרנו שיתוף פעולה עם אביתר סדון וצוות המשרד ואני מברך על כך".

 

אביתר סדון, מנכ"ל בלאנקו: "אנו שמחים על בחירת המשרד כשותף לדרך וגאים לעבוד לצד מותגי הפנאי-שטח המובילים בעולם. זוהי קטגוריה מלאה ברגש ומאתגרת הפונה לקהל יעד ממוקד ומצומצם, אנו מצפים לאתגרים העתידים לבוא".

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    אחלה לקוח. מה התקציב שלהם בכלל? (ל"ת)
    אלון רענן 07/01/2019 13:04
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    יפה מאוד. עלו והצליחו (ל"ת)
    מוטי תמיר 03/01/2019 23:41
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    Elections ready 31/12/2018 12:59
    הגב לתגובה זו
    אין קלישאה שלא מכיר. הוא מוכן לאתגרים הבאים. מי רוצה פרסומאי שהוא קלישאה עם שתי רגליים?
  • אמי. 11/01/2019 07:36
    הגב לתגובה זו
    חחח נראה לי שעצבנת מישהו מר סדון.
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.