אביתר סדון. בלאנקו
צילום: תומר בורמד

תקציב 'מוטוספורט' מקבוצת לובינסקי עובר לפרסום בלאנקו

מוטוספורט מקבוצת דוד לובינסקי הוקמה בשנת 2001 כחברה עצמאית המשמשת כחטיבת כלי הרכב הדו-גלגליים
כתבי אייס | (4)

תקציב הפרסום של מוטוספורט מקבוצת לובינסקי יטופל בפרסום בלאנקו בבעלותו של אביתר סדון - כך נודע לאייס. מאז ספטמבר 2017 טופל התקציב על ידי משרד הפרסום קניבל מדיה

מוטוספורט מקבוצת דוד לובינסקי הוקמה בשנת 2001 כחברה עצמאית המשמשת כחטיבת כלי הרכב הדו-גלגליים, כלי הפנאי והספורט והכלים החקלאיים של קבוצת לובינסקי. החברה היא היבואן הרשמי של מותגי KTM, Indian, Polaris, ,GOUPIL TGB ופג'ו קטנועים. הפעילות המשותפת מול בלאנקו תכלול טיפול מלא במגוון תחומי פעילות לרבות דיגיטל וסושיאל. תקציב הפרסום יכלול את כלל המותגים ואת הפעילות הדיגיטאלית של החברה.

 

משה ראובני, מנכ"ל החברה: "בימים אלה מעמיקה ומרחיבה מוטוספורט את תחומי הפעילות לענפים ושווקים חדשים פורצי דרך שהחברה עתידה לפעול בהם בעתיד. כחלק מהתהליכים האסטרטגיים הצפויים יצרנו שיתוף פעולה עם אביתר סדון וצוות המשרד ואני מברך על כך".

 

אביתר סדון, מנכ"ל בלאנקו: "אנו שמחים על בחירת המשרד כשותף לדרך וגאים לעבוד לצד מותגי הפנאי-שטח המובילים בעולם. זוהי קטגוריה מלאה ברגש ומאתגרת הפונה לקהל יעד ממוקד ומצומצם, אנו מצפים לאתגרים העתידים לבוא".

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    אחלה לקוח. מה התקציב שלהם בכלל? (ל"ת)
    אלון רענן 07/01/2019 13:04
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    יפה מאוד. עלו והצליחו (ל"ת)
    מוטי תמיר 03/01/2019 23:41
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    Elections ready 31/12/2018 12:59
    הגב לתגובה זו
    אין קלישאה שלא מכיר. הוא מוכן לאתגרים הבאים. מי רוצה פרסומאי שהוא קלישאה עם שתי רגליים?
  • אמי. 11/01/2019 07:36
    הגב לתגובה זו
    חחח נראה לי שעצבנת מישהו מר סדון.
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13

מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?

הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר. 

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל. 

מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית. 

פריים טיים

התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים. 

בכל אופן, לאחר מכן, המהדורה המוקדמת בהנחיית קרן מרציאנו הובילה עם 8.9% ברייטינג ו-253 אלף צופים, כשאחריה שלזינגר וברדוגו בערוץ 14, עם 6.4% ו-158 אלף צופים, ואילו אזור בחירה של 13 במקום האחרון, עם 5.8% רייטינג ו-140 אלף צופים. 


מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13

מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?

הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר. 

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל. 

מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית. 

פריים טיים

התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים. 

בכל אופן, לאחר מכן, המהדורה המוקדמת בהנחיית קרן מרציאנו הובילה עם 8.9% ברייטינג ו-253 אלף צופים, כשאחריה שלזינגר וברדוגו בערוץ 14, עם 6.4% ו-158 אלף צופים, ואילו אזור בחירה של 13 במקום האחרון, עם 5.8% רייטינג ו-140 אלף צופים.