אחרי שהמדיה עברה לזניט: תקציב 'נספרסו' ב'ליאו ברנט'
חודשים ספורים לאחר העברת תקציב המדיה של מותג הקפה הבינלאומי נספרסו מחברת המדיה יוניברסל מקאן לחברת המדיה זניט, תקציב הקריאייטיב יעבור לידיו של משרד הפרסום ליאו ברנט מקבוצת פובליסיס ישראל שבו כלולה גם חברת המדיה זניט - כך נודע לאייס.
תקציב פעילות הפרסום של נספרסו עומד על כ-20 מיליון שקלים, אך המעורבות בפועל של משרד הפרסום המטפל בתקציב היא נמוכה מכיוון שרובה היא למעשה אדפטציה למהלכי הפרסום הבינלאומיים של החברה, בהם מככב הפרזנטור ג'ורג' קלוני. עם זאת, מפעם לפעם החברה מוציאה לפועל יוזמות פרסום לוקאליות ואלו יופקדו בידי 'ליאו ברנט' לצד פעילות ה-BTL והגרפיקה.
על פי יפעת בקרת פרסום, תמהיל המדיה של נספרסו במהלך 2018 הורכב מ-57% פעילות בטלוויזיה, 10% בדיגיטל ו-19% בעיתונות.
אדפטציות מחו"ל. הפרסומת האחרונה של נספרסו שעלתה בישראל
בקבוצת פובליסיס ישראל פועלים גם באומן בר ריבנאי וגליקמן שמיר סמסונוב שעל פניו היו יכולים לשמש גם כן כחלופות עבור 'נספרסו', אך בשני המשרדים יש עסקים שמתנגשים בפעילות נספרסו. בבאומן מדובר בפעילות הקפה הענפה של שטראוס שכוללת את הקפסולות של עלית, את מותג הפלטינום, הקפה הטורקי, הנמס, בינז - המותג החדש ועוד. בגליקמן התקציב החוסם הוא של מותגי הקפה של אסם שכוללים את NESCAFÉ Taster’s Choice ועוד. למרות זאת, ליאו ברנט הוא לא ברירת מחדל עבור נספרסו שהיתה יכולה באותה המידה לבחור לעבוד עם משרד שאינו נכלל בקבוצת פובליסיס כפי שעשתה בעבר במודל של הפרדת מדיה וקריאייטיב.
- עוד עליית מחירים: קרטון חלב יעלה יותר מ-7 שקל; מה יקרה למחיר הדלק
- רעידת אדמה: בהסתדרות מבקשים הבהרות ממכירת הקנין הרוחני של אסם
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
במשרד הפרסום ליאו ברנט אישרו את פרטי הידיעה.
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- מאסטר שף בראש כל רצועות השידור
- חדשות 13 בשפל חדש: מקום אחרון ופחות מ-70 אלף צופים במהדורה המרכזית
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
