רייטינג

ניצחון לרשת ואכזבה לנבחרת: 14.1% למשחק מול סקוטלנד

בקשת 'לאהוב את אנה' עם 12.4%. בערוץ עשר "ויתרו" על הערב עם שידור חוזר של 'בייבי בום'
משה בנימין | (6)

משחק הכדורגל בין נבחרת סקוטלנד לנבחרת ישראל שנערך אמש במסגרת ליגת האומות הסתיים עם טעם מר של אכזבה עבור האוהדים מישראל, ומנגד עם תחושת סיפוק מצדה של רשת ששידרה את המשחק שהיה למשדר הנצפה ביותר אמש עם 14.1% ו-371 אלף צופים. כך עולה מנתונים ראשוניים בקרב משקי בית יהודיים הכוללים צפייה נדחית עד השעה 2 בלילה. 

ממול, בקשת, לאהוב את אנה קיבלה 12.4% רייטינג ו-295K צופים. בערוץ עשר "ויתרו" על הערב עם שידור חוזר של בייבי בום שהסתפק ב-5% רייטינג בלבד עם 110K צופים. בכאן 11 בואו לאכול איתי עם 2.8% ו-63K צופים. בהמשך הערב, 'חי בלילה' בקשת עם 8.3% ו'נקסט' עם 6%. בערוץ עשר 'הצינור' עם 2.4%, 'היום שהיה' עם 3.1% ורפי אינטימי (ש.ח) עם 2% .

בגזרת הבוקר

'העולם הבוקר' ברשת עם 4.1% (94K)

'חדשות הבוקר' בקשת עם 3.9% (66K)

'בוקר אור' בעשר עם 1.5% (44K)

ראש בראש בפרה פריים

'ערב טוב עם גיא פינס' בקשת עם 8.4% ואחריו 'התכנית הכלכלית' עם 10%

ברשת 'לפני החדשות' עם 6.4%

בעשר 'אורלי וגיא' עם 3%

בגזרת החדשות

מהדורת החדשות בקשת עם 12% ו-323K

מהדורת החדשות ברשת עם 8.5% ו-194K

(מצרפי: 20.5% ו-517K)

החדשות בעשר עם 6.2% ו-171K

החדשות בכאן עם 3.6% ו-78K

תגובות לכתבה(6):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    אבי 21/11/2018 15:14
    הגב לתגובה זו
    ככה אולי יתנו פייט לקשת
  • 2.
    מה עם חדשות 20? (ל"ת)
    רוני 21/11/2018 14:57
    הגב לתגובה זו
  • הצופה היחיד של חדשות 20 נפטר הלילה משעמום (ל"ת)
    פלןפ 21/11/2018 20:05
    הגב לתגובה זו
  • ערוץ 20 22/11/2018 08:02
    הם משגעים אתכם. מנותקים. חמוצים
  • 1.
    אוהבים את חדשות 20 21/11/2018 11:08
    הגב לתגובה זו
    צופים רק בהם
  • חח 21/11/2018 13:46
    הגב לתגובה זו
    מי צופה בהם בכלל? ריקלין?
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.

תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.