רייטינג

ניצחון לרשת ואכזבה לנבחרת: 14.1% למשחק מול סקוטלנד

בקשת 'לאהוב את אנה' עם 12.4%. בערוץ עשר "ויתרו" על הערב עם שידור חוזר של 'בייבי בום'
משה בנימין | (6)

משחק הכדורגל בין נבחרת סקוטלנד לנבחרת ישראל שנערך אמש במסגרת ליגת האומות הסתיים עם טעם מר של אכזבה עבור האוהדים מישראל, ומנגד עם תחושת סיפוק מצדה של רשת ששידרה את המשחק שהיה למשדר הנצפה ביותר אמש עם 14.1% ו-371 אלף צופים. כך עולה מנתונים ראשוניים בקרב משקי בית יהודיים הכוללים צפייה נדחית עד השעה 2 בלילה. 

ממול, בקשת, לאהוב את אנה קיבלה 12.4% רייטינג ו-295K צופים. בערוץ עשר "ויתרו" על הערב עם שידור חוזר של בייבי בום שהסתפק ב-5% רייטינג בלבד עם 110K צופים. בכאן 11 בואו לאכול איתי עם 2.8% ו-63K צופים. בהמשך הערב, 'חי בלילה' בקשת עם 8.3% ו'נקסט' עם 6%. בערוץ עשר 'הצינור' עם 2.4%, 'היום שהיה' עם 3.1% ורפי אינטימי (ש.ח) עם 2% .

בגזרת הבוקר

'העולם הבוקר' ברשת עם 4.1% (94K)

'חדשות הבוקר' בקשת עם 3.9% (66K)

'בוקר אור' בעשר עם 1.5% (44K)

ראש בראש בפרה פריים

'ערב טוב עם גיא פינס' בקשת עם 8.4% ואחריו 'התכנית הכלכלית' עם 10%

ברשת 'לפני החדשות' עם 6.4%

בעשר 'אורלי וגיא' עם 3%

בגזרת החדשות

מהדורת החדשות בקשת עם 12% ו-323K

מהדורת החדשות ברשת עם 8.5% ו-194K

(מצרפי: 20.5% ו-517K)

החדשות בעשר עם 6.2% ו-171K

החדשות בכאן עם 3.6% ו-78K

תגובות לכתבה(6):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    אבי 21/11/2018 15:14
    הגב לתגובה זו
    ככה אולי יתנו פייט לקשת
  • 2.
    מה עם חדשות 20? (ל"ת)
    רוני 21/11/2018 14:57
    הגב לתגובה זו
  • הצופה היחיד של חדשות 20 נפטר הלילה משעמום (ל"ת)
    פלןפ 21/11/2018 20:05
    הגב לתגובה זו
  • ערוץ 20 22/11/2018 08:02
    הם משגעים אתכם. מנותקים. חמוצים
  • 1.
    אוהבים את חדשות 20 21/11/2018 11:08
    הגב לתגובה זו
    צופים רק בהם
  • חח 21/11/2018 13:46
    הגב לתגובה זו
    מי צופה בהם בכלל? ריקלין?
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.