נינג'ה ישראל מנצחת את השבת; שיא נוסף לאופירה וברקוביץ'
התכנית נינג׳ה ישראל (קשת 12) ממשיכה לרשום נתונים גבוהים עם 20.7% במגזר היהודי ו-610 אלף צופים באוכלוסייה הכללית – כך עולה מנתוני צפייה ראשוניים, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה. מנגד The four (רשת 13) ממשיכה לשקוע עם שפל של 4.5% (140K), וכאמור – השבוע תרד מהאוויר בתום 8 פרקים בלבד.
התכנית גב האומה (ערוץ עשר) עקפה אף היא את רשת עם 6.3% (162K), והעבריים – מרים ילן שטקליס (כאן 11) ניפקה 2.4% (58K).
'חי בלילה' (קשת 12) - 8.9%, שידור חוזר של הסדרה 'ישראל' (ערוץ עשר) - 4.2%, שידור חוזר של 'לראות את העור' (רשת 13) - 3%, שידור חוזר של 'רפי אינטימי' (ערוץ עשר) - 2.1%, 'נזכור בשירים' (ערוץ עשר) - 1.6%, 'וולף הול' (כאן 11) - 1.1%.
ראש בראש בפרה-פריים:
2 פרקים של 'רמזור' (קשת 13) בשידור חוזר קיבלו 8.1% ו-9.6%.
פגוש את העיתונות (רשת 13) הניבה 7.2%,
פי 2 מהמטה המרכזי (ערוץ עשר) עם 3.8%.
בגזרת החדשות
חדשות סוף השבוע בקשת התחזקה קלות ל-14.8% (408K),
אבל ברשת אותה מהדורה דווקא נחלשה ל-7.3% (196K)
(ובחישוב מצרפי: 22.1% ו-604K – ירידה ביחס לשבוע שעבר).
המגזין (ערוץ עשר) נחלש קלות ל-6.9% (192K),
'חדשות השבת' (כאן 11) רשמה 4.9% (122K) ואחריה 'רואים עולם' (כאן 11) עם 3.9% (88K).
יום ו'
2 פרקים בסדרה סברי מרנן (קשת 12) בשידור חוזר, הניבו 10.2% (286K) ו-8.3% (232K). דידי בשישי (רשת 13) ניפקה 5.5% (140K), ועקפה את שי בשידור (ערוץ עשר) שנחלשה ל-5.3% (במספר הצופים יתרון לשי שטרן עם 156K). 2 פרקי התכנית בואו לאכול איתי (כאן 11) בשידור חוזר, רשמו 1.9% (41K) ו-2% (42K).
- אהבה חדשה סיימה עונה עם 11.3%; צמוד בגזרת הבוקר
- עם 6% אחרה"צ - אולי צריך לשבץ את שרון גל לפני המהדורה?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
שידור חוזר של 'אהבה ושקרים' (קשת 12) - 6.6%, שידור חוזר של 'לעוף על המיליון' (ערוץ עשר) - 3.6%, שידור חוזר של 'סלבריישן' (רשת 13) - 3.5%, שידור חוזר של הסרט 'הנסיך' (ערוץ עשר) - 1.3%.
בגזרת הבוקר:
העולם הבוקר (רשת 13) קיבלה 4.3%,
שישי בבוקר עם גלית ויואב (קשת 12) ניפקה 3.6%,
ובוקר אור בשישי (ערוץ עשר) עם 1.6%.
ראש בראש בפרה-פריים:
'אופירה וברקוביץ'' (קשת 12) ממשיכה להפגיז עם שיא רייטינג 8.7% בזכות הריב המתוקשר עם יאיר נתניהו ובהמשך מירי רגב.
'גלית ואילנית' (רשת 13) הסתפקה ב-4.2%,
'מסעדת הפועלים של שגב' (ערוץ עשר) קיבלה 2.6%, ואחריה 'שישי - סיכום שבוע' (ערוץ עשר) עם 4.5%.
'סוכן תרבות' (כאן 11) זכתה ב-2.3% ואחריה 'חדשות השבוע - מהדורה מוקדמת' (כאן 11) עם אותו נתון - 2.3%.
בגזרת החדשות:
אולפן שישי בקשת קיבלה נתון גבוה של 11.8% (361K),
מול אותה מהדורה ברשת עם מחצית הרייטינג – 5.9%, ועוד פחות במספר צופים – 160K.
(בחישוב מצרפי: שיא מאז חודש אפריל - עם 17.7% ו-521K).
שישי עם אילה חסון (ערוץ עשר) קיבלה 5.3% (145K),
חדשות השבוע (כאן 11) עם 3.2% (98K).
יום ה'
MKR המטבח המנצח (קשת 12) עם רייטינג נאה של 18.1% (434K). מנגד משחקי השף קונדיטור (רשת 13) רשמה 9.6% (236K). שידור חוזר של מסע לאנטרטיקה (ערוץ עשר) הניב 4.3%, 'בואו לאכול איתי' (כאן 11) קיבלה 2.1% (69K), והאולפן הפתוח (ערוץ 20) הסתפקה ב-0.9%.
תכנית התחקירים האקטיביסטית החדשה הרשת החברתית (רשת 13) הושקה עם 5% בלבד, 'המשטרה אינה עונה - משדר מיוחד' (רשת 13) עם 4.6%. וגם: 'שמיים פתוחים' (קשת 12) - 6%, 'לילה טוב ישראל' (רשת 13) - 3.6%, 'עד כאן' (כאן 11) - 2.2%, 'חדשות הלילה' (כאן 11) - 2.1%, שידור חוזר של 'לה פמיליה' (ערוץ עשר) - 2.1%, 'הצינור עם טל ברמן' (ערוץ עשר) - 1.6%, 'היום שהיה' (ערוץ עשר) - 2.6%, 'חדשות סיכום היום' (ערוץ 20) - 0.3%.
- משחקי השף גברו על פרק הסיום של נוטוק
- הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
בגזרת הבוקר:
חדשות הבוקר (קשת 12) ניפקה 4%,
וגברה על העולם הבוקר (רשת 13) שזכתה ב-3.5%,
בוקר אור (ערוץ עשר) עם 1% עגול.
ראש בראש בפרה-פריים:
'ערב טוב עם גיא פינס' (קשת 12) קיבלה 10%, ואחריה 'התכנית הכלכלית' (חדשות 2 בקשת) עם 12.1%,
'לפני החדשות' (רשת 13) 6.6% ,
'אורלי וגיא בשבע' (ערוץ עשר) 3.4%,
'העולם היום' (כאן 11) 2.7%
'ריקלין וסג"ל' (ערוץ 20) עם 0.9%.
בגזרת החדשות:
חדשות 2 בקשת רשמה 13.3% (329K),
מול אותה מהדורה ברשת עם 8.4% (190K)
(בחישוב מצרפי: 21.7% ו-519K).
חדשות עשר הסתפקה ב-6.5% (אבל עם 233K – ועקפה את רשת במספר הצופים),
'חדשות הערב' (כאן 11) עם 4% (85K),
ומהדורת חדשות ערוץ 20 עם 1.3%.
- 2.מישהו עוד מפרסם בטלויזיה ??? (ל"ת)כלכלן 05/11/2018 05:20הגב לתגובה זו
- 1.אביעד 04/11/2018 12:39הגב לתגובה זואתמול כשהבחירה הייתה בין ריאליטי אחד בקשת לריאליטי אחר ברשת , מזל שלפחות בכאן עם רואים עולם והתכנית העבריים על מרים ילן שטקליסט ובעשר עם גב האומה היו חלופות ראויות. ובכלל אני שמח שלמרות הרייטינג הנמוך בכאן מסרבים לזלזל באינטליגנציה של הצופה
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- הראל: הרווח הנקי עלה ל-840 מיליון שקל, התשואה להון 30%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- הראל: הרווח הנקי עלה ל-840 מיליון שקל, התשואה להון 30%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
