נינג'ה ישראל
צילום: משה נחמוביץ
רייטינג

נינג'ה ישראל מנצחת את השבת; שיא נוסף לאופירה וברקוביץ'

'נינג'ה' רשמה 20.7% מול שפל של 4.5% ל-The four. יום ו': 8.7% לאופירה וברקוביץ' בזכות הריב המתוקשר עם יאיר נתניהו ומירי רגב. יום ה': 5% להשקת 'הרשת החברתית'
אלכסנדר כץ | (2)

התכנית נינג׳ה ישראל (קשת 12) ממשיכה לרשום נתונים גבוהים עם 20.7% במגזר היהודי ו-610 אלף צופים באוכלוסייה הכללית – כך עולה מנתוני צפייה ראשוניים, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה. מנגד The four (רשת 13) ממשיכה לשקוע עם שפל של 4.5% (140K), וכאמור – השבוע תרד מהאוויר בתום 8 פרקים בלבד.

 

התכנית גב האומה (ערוץ עשר) עקפה אף היא את רשת עם 6.3% (162K), והעבריים – מרים ילן שטקליס (כאן 11) ניפקה 2.4% (58K).

 

'חי בלילה' (קשת 12) - 8.9%, שידור חוזר של הסדרה 'ישראל' (ערוץ עשר) - 4.2%, שידור חוזר של 'לראות את העור' (רשת 13) - 3%, שידור חוזר של 'רפי אינטימי' (ערוץ עשר) - 2.1%, 'נזכור בשירים' (ערוץ עשר) - 1.6%, 'וולף הול' (כאן 11) - 1.1%.

 

ראש בראש בפרה-פריים:

2 פרקים של 'רמזור' (קשת 13) בשידור חוזר קיבלו 8.1% ו-9.6%.

פגוש את העיתונות (רשת 13) הניבה 7.2%,

פי 2 מהמטה המרכזי (ערוץ עשר) עם 3.8%.

 

בגזרת החדשות

חדשות סוף השבוע בקשת התחזקה קלות ל-14.8% (408K),

אבל ברשת אותה מהדורה דווקא נחלשה ל-7.3% (196K)

(ובחישוב מצרפי: 22.1% ו-604K – ירידה ביחס לשבוע שעבר).

המגזין (ערוץ עשר) נחלש קלות ל-6.9% (192K),

'חדשות השבת' (כאן 11) רשמה 4.9% (122K) ואחריה 'רואים עולם' (כאן 11) עם 3.9% (88K).

 

 

יום ו'

 

 

2 פרקים בסדרה סברי מרנן (קשת 12) בשידור חוזר, הניבו 10.2% (286K) ו-8.3% (232K). דידי בשישי (רשת 13) ניפקה 5.5% (140K), ועקפה את שי בשידור (ערוץ עשר) שנחלשה ל-5.3% (במספר הצופים יתרון לשי שטרן עם 156K). 2 פרקי התכנית בואו לאכול איתי (כאן 11) בשידור חוזר, רשמו 1.9% (41K) ו-2% (42K).

 

שידור חוזר של 'אהבה ושקרים' (קשת 12) - 6.6%, שידור חוזר של 'לעוף על המיליון' (ערוץ עשר) - 3.6%, שידור חוזר של 'סלבריישן' (רשת 13) - 3.5%, שידור חוזר של הסרט 'הנסיך' (ערוץ עשר)  - 1.3%.

 

בגזרת הבוקר:

העולם הבוקר (רשת 13) קיבלה 4.3%,

שישי בבוקר עם גלית ויואב (קשת 12) ניפקה 3.6%,

ובוקר אור בשישי (ערוץ עשר) עם 1.6%.

 

ראש בראש בפרה-פריים:

'אופירה וברקוביץ'' (קשת 12) ממשיכה להפגיז עם שיא רייטינג 8.7% בזכות הריב המתוקשר עם יאיר נתניהו ובהמשך מירי רגב.

'גלית ואילנית' (רשת 13) הסתפקה ב-4.2%,

'מסעדת הפועלים של שגב' (ערוץ עשר) קיבלה 2.6%, ואחריה 'שישי - סיכום שבוע' (ערוץ עשר) עם 4.5%.

'סוכן תרבות' (כאן 11) זכתה ב-2.3% ואחריה 'חדשות השבוע - מהדורה מוקדמת' (כאן 11) עם אותו נתון - 2.3%.

 

בגזרת החדשות:

אולפן שישי בקשת קיבלה נתון גבוה של 11.8% (361K),

מול אותה מהדורה ברשת עם מחצית הרייטינג – 5.9%, ועוד פחות במספר צופים – 160K.

(בחישוב מצרפי: שיא מאז חודש אפריל - עם 17.7% ו-521K). 

שישי עם אילה חסון (ערוץ עשר) קיבלה 5.3% (145K),

חדשות השבוע (כאן 11) עם 3.2% (98K).

 

 

יום ה'

 

 

MKR המטבח המנצח (קשת 12) עם רייטינג נאה של 18.1% (434K). מנגד משחקי השף קונדיטור (רשת 13) רשמה 9.6% (236K). שידור חוזר של מסע לאנטרטיקה (ערוץ עשר) הניב 4.3%, 'בואו לאכול איתי' (כאן 11) קיבלה 2.1% (69K), והאולפן הפתוח (ערוץ 20) הסתפקה ב-0.9%.

 

 

תכנית התחקירים האקטיביסטית החדשה הרשת החברתית (רשת 13) הושקה עם 5% בלבד, 'המשטרה אינה עונה - משדר מיוחד' (רשת 13) עם 4.6%. וגם: 'שמיים פתוחים' (קשת 12) - 6%, 'לילה טוב ישראל' (רשת 13) - 3.6%, 'עד כאן' (כאן 11) - 2.2%, 'חדשות הלילה' (כאן 11) - 2.1%, שידור חוזר של 'לה פמיליה' (ערוץ עשר) - 2.1%, 'הצינור עם טל ברמן' (ערוץ עשר) - 1.6%, 'היום שהיה' (ערוץ עשר) - 2.6%, 'חדשות סיכום היום' (ערוץ 20) - 0.3%.

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

 

בגזרת הבוקר:

חדשות הבוקר (קשת 12) ניפקה 4%,

וגברה על העולם הבוקר (רשת 13) שזכתה ב-3.5%,

בוקר אור (ערוץ עשר) עם 1% עגול.

 

ראש בראש בפרה-פריים:

'ערב טוב עם גיא פינס' (קשת 12) קיבלה 10%, ואחריה 'התכנית הכלכלית' (חדשות 2 בקשת) עם 12.1%,

'לפני החדשות' (רשת 13) 6.6% ,

'אורלי וגיא בשבע' (ערוץ עשר) 3.4%,

'העולם היום' (כאן 11) 2.7%

'ריקלין וסג"ל' (ערוץ 20) עם 0.9%.

 

בגזרת החדשות:

חדשות 2 בקשת רשמה 13.3% (329K),

מול אותה מהדורה ברשת עם 8.4% (190K)

(בחישוב מצרפי: 21.7% ו-519K).

חדשות עשר הסתפקה ב-6.5% (אבל עם 233K – ועקפה את רשת במספר הצופים),

'חדשות הערב' (כאן 11) עם 4% (85K),

ומהדורת חדשות ערוץ 20 עם 1.3%.

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    מישהו עוד מפרסם בטלויזיה ??? (ל"ת)
    כלכלן 05/11/2018 05:20
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    אביעד 04/11/2018 12:39
    הגב לתגובה זו
    אתמול כשהבחירה הייתה בין ריאליטי אחד בקשת לריאליטי אחר ברשת , מזל שלפחות בכאן עם רואים עולם והתכנית העבריים על מרים ילן שטקליסט ובעשר עם גב האומה היו חלופות ראויות. ובכלל אני שמח שלמרות הרייטינג הנמוך בכאן מסרבים לזלזל באינטליגנציה של הצופה
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.12%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.12%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״