בורסה חדשה ברדיו הדיגיטלי: עוד דרך לפרסום פרוגרמטי
רשת הפרסום הישראלית ברדיו הדיגיטלי ADIO משיקה את AudioMax - מערכת פרסום פרוגרמתית לרכישת קמפיינים אודיו דיגיטליים במגוון תחנות רדיו ישראליות, אפליקציות שידור וערוצי מוזיקה בסטרימינג. המערכת - תוצר מבית AdsWizz, חברת Audio Ad Tech מהמובילות בעולם שנרכשה לאחרונה על ידי Pandora - הפועלת בשיתוף פעולה מסחרי ארוך שנים עם ADIO בישראל.
מערכת AudioMax תאפשר למפרסמים ולמשרדי המדיה לבצע רכישות קמפיינים אודיו דיגיטליים בתשדירי פרסום למאות אלפי מאזינים בישראל באמצעות בורסת פרסום הכוללת מגוון תחנות רדיו ותכני אודיו, בהם רדיו תל אביב, רדיו חיפה, רדיו א-שמס, תחנות רדיו נוספות, ממשקי שידור כגון TuneIn, תכניות מוקלטות בהאזנה אונדימנד ומגוון ערוצי מוזיקה ישראליים ובינ"ל.
ב- ADIO אומרים כי הקמפיינים מדידים ומטורגטים, מוגשים בזמן האזנה ודאית וללא יכולת דילוג או השתקה במכשירים הדיגיטליים. בתקופה זו עורכת החברה פיילוטים אחרונים להטמעה סופית של פלטפורמת AudioMax.
בחברה אומרים כי כל תחנת רדיו המשדרת באינטרנט תוכל להציע את שלל תכניה (תוכן בשידור חי ותוכן מוקלט אונדימנד) בזמן אמת למפרסמים. מצד שני, יוכלו המפרסמים לצאת בקמפיין רדיו מדיד ומטורגט ישירות לקהלי המטרה בבורסה דיגיטלית מתקדמת של היצע וביקוש.
"השקת הפעילות הפרוגרמטית פותחת למפרסמים דיגיטליים יכולת פרסום מתקדמת ופורצת דרך להגיע ישירות לקהלי המטרה שלהם", אומר דרור גנות, מנכ"ל ADIO, "עבורנו מדובר בהזדמנות נוספת לייצר למפרסמים קמפיינים אודיו דיגיטליים מושלמים ולהגדיל את ההכנסות מפרסום לשותפי התוכן שלנו".
- 1.תחליתו ט או ת? (ל"ת)אלי 05/08/2018 16:05הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- האם תוכן מקורי ואיכותי יכבוש את הפריים טיים?
- מאסטר שף בראש כל רצועות השידור
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
