בורסה חדשה ברדיו הדיגיטלי: עוד דרך לפרסום פרוגרמטי
רשת הפרסום הישראלית ברדיו הדיגיטלי ADIO משיקה את AudioMax - מערכת פרסום פרוגרמתית לרכישת קמפיינים אודיו דיגיטליים במגוון תחנות רדיו ישראליות, אפליקציות שידור וערוצי מוזיקה בסטרימינג. המערכת - תוצר מבית AdsWizz, חברת Audio Ad Tech מהמובילות בעולם שנרכשה לאחרונה על ידי Pandora - הפועלת בשיתוף פעולה מסחרי ארוך שנים עם ADIO בישראל.
מערכת AudioMax תאפשר למפרסמים ולמשרדי המדיה לבצע רכישות קמפיינים אודיו דיגיטליים בתשדירי פרסום למאות אלפי מאזינים בישראל באמצעות בורסת פרסום הכוללת מגוון תחנות רדיו ותכני אודיו, בהם רדיו תל אביב, רדיו חיפה, רדיו א-שמס, תחנות רדיו נוספות, ממשקי שידור כגון TuneIn, תכניות מוקלטות בהאזנה אונדימנד ומגוון ערוצי מוזיקה ישראליים ובינ"ל.
ב- ADIO אומרים כי הקמפיינים מדידים ומטורגטים, מוגשים בזמן האזנה ודאית וללא יכולת דילוג או השתקה במכשירים הדיגיטליים. בתקופה זו עורכת החברה פיילוטים אחרונים להטמעה סופית של פלטפורמת AudioMax.
בחברה אומרים כי כל תחנת רדיו המשדרת באינטרנט תוכל להציע את שלל תכניה (תוכן בשידור חי ותוכן מוקלט אונדימנד) בזמן אמת למפרסמים. מצד שני, יוכלו המפרסמים לצאת בקמפיין רדיו מדיד ומטורגט ישירות לקהלי המטרה בבורסה דיגיטלית מתקדמת של היצע וביקוש.
"השקת הפעילות הפרוגרמטית פותחת למפרסמים דיגיטליים יכולת פרסום מתקדמת ופורצת דרך להגיע ישירות לקהלי המטרה שלהם", אומר דרור גנות, מנכ"ל ADIO, "עבורנו מדובר בהזדמנות נוספת לייצר למפרסמים קמפיינים אודיו דיגיטליים מושלמים ולהגדיל את ההכנסות מפרסום לשותפי התוכן שלנו".
- 1.תחליתו ט או ת? (ל"ת)אלי 05/08/2018 16:05הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
