תחרות תרמנו במשרד
צילום: אייס

תחרות "תרמנו במשרד": כנסו להצביע ל-10 העבודות שעלו לגמר

השופטים דירגו ובחרו את 10 העבודות שעולות לשלב הגמר. עכשיו תורכם להצביע ל-10 העבודות ולקבוע מהי המודעה הזוכה שתפורסם בשילוט ענק על איילון. כנסו והשפיעו
כתבי אייס | (23)

שלב דירוג השופטים מאחורינו ועכשיו הגיע תורכם - הגולשים. תחרות החוצות "תרמנו במשרד" לפרסום עמותות של חברת שילוט החוצות נור ואתר אייס, נכנסת לישורת האחרונה עם 10 העבודות שדורגו בציונים הכי גבוהים ועלו לשלב הגמר, מתוך 35 שהוגשו. 

לעבודות שיוצגו כאן לפניכם תדרשו להעניק ציון של פרס ארד, כסף או זהב, בהתאם לאיכותה לפי ראות עיניכם. ההצבעה תתבצע בתוך יחידת התוכן של אייפסטר שמחכה לכם בתחתית העמוד. לנוחיותכם העבודות מוצגות קודם בגודל מלא וברור כדי שתוכלו לבחון אותן היטב בטרם תדרגו אותן. ההצבעה תסתיים בשבוע הבא, יום חמישי, ה-12 ביולי. 

בתום ההצבעה ולאחר איסוף הנתונים, הם ישוקללו עם הצבעת השופטים לפי משקל של 50% להצבעת הגולשים ו-50% להצבעת השופטים. לאחר מכן תוכרז באייס המודעה הזוכה בתחרות. אין חשיבות לסדר הצגת המודעות כאן לפניכם. בהצלחה לכל המתמודדים.

1. באומן בר ריבנאי// "רוח נשית" לעצמאות כלכלית לנשים נפגעות אלימות

2. דורון חן ו-R.G.C Graphics, מכללת ACC תרצה גרנות// "עמדא" לחולי דמנציה ואלצהיימר

3. Blanco// "התנועה לעתיד הנגב המערבי" להחזרת השגרה לתושבי עוטף עזה

4. Addict// "אוויר נקי" למאבק בעישון בכלל, ובעישון הכפוי במקומות ציבוריים

5. BB&A// "החברה להגנת הטבע" להעלאת מודעות להתייבשות הנחלים בישראל

6. Blanco// "לא מפקירים פצועים בשטח" המסייעת להלומי קרב בחזרה לתפקוד מלא במרחב הציבורי

7. M&C Saatchi// "ער"ן" לעזרה ראשונה נפשית

8. BB&A// "החברה להגנת הטבע" לעידוד הקהל הישראלי לשימוש באנרגיה סולרית מתחדשת

 

9. לעומק התודעה// "איגוד האינטרנט הישראלי" עוצרים את הבריונות ברשת

10. BB&A// "החברה להגנת הטבע" הצבת מראה בנושא שמירה על ניקיון הטבע, בפני קהל המטיילים הישראלי

וכאן אתם מצביעים

 

תגובות לכתבה(23):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 19.
    נעמי 19/07/2018 14:01
    הגב לתגובה זו
    9
  • 18.
    ער"ן - כשאתם מרוקנים להתקשר לער"ן (ל"ת)
    שושלי 12/07/2018 17:08
    הגב לתגובה זו
  • 17.
    רוח נשית (ל"ת)
    נועה 10/07/2018 09:28
    הגב לתגובה זו
  • 16.
    מיכל 09/07/2018 23:21
    הגב לתגובה זו
    התנועה לעתיד הנגב המערבי ולא מפקירים פצועים בשטח
  • לא מצליחה להגיע לזהב כדי להצביע (ל"ת)
    נעמי ציוני 12/07/2018 17:58
    הגב לתגובה זו
  • 15.
    ערן סויסה 09/07/2018 21:51
    הגב לתגובה זו
    זהב
  • 14.
    אפי 09/07/2018 11:01
    הגב לתגובה זו
    לצערנו התופעה של אלימות נגד נשים מתפשטת וגדלה, המצב של הפגיעה באשה כמעט בלתי הפיך והן סובלות סבל כבד כל החיים, כמוובן שמי יותר ומי פחות, אין מספיק מענה ותקציבים וטיפול בנשים הנפגעות.
  • 13.
    לא הבנתי איך עוברים לתמונה כדי להצביע (ל"ת)
    mechi 09/07/2018 10:58
    הגב לתגובה זו
  • 12.
    מיכל 09/07/2018 08:32
    הגב לתגובה זו
    רוח נשית
  • זה שלך לא? אובייקטיבית... (ל"ת)
    דני שובבני 09/07/2018 22:45
    הגב לתגובה זו
  • 11.
    מיטל 08/07/2018 22:18
    הגב לתגובה זו
    1. רוח נשית
  • 10.
    עבודה 10 מושלמת (ל"ת)
    רן 08/07/2018 15:18
    הגב לתגובה זו
  • 9.
    sara s 08/07/2018 14:49
    הגב לתגובה זו
    מעודד. מחבק ונותן משוב לנפש
  • 8.
    יעל ביריוטי 08/07/2018 00:29
    הגב לתגובה זו
    זהב
  • 7.
    אחת שיודעת 06/07/2018 18:58
    הגב לתגובה זו
    תקשיבו 10 הוא הכי טוב רואים שהשקיעו תכבדו ותצביעו זהב
  • 6.
    חיים גורנו 06/07/2018 08:30
    הגב לתגובה זו
    אדיקט אוויר נקי מסר קצר ברור וקולע פשוט מבריק
  • 5.
    קרין 06/07/2018 01:22
    הגב לתגובה זו
    שיימ און יו
  • לא במקום! (ל"ת)
    קארין 08/07/2018 22:41
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    אדיקט! (ל"ת)
    Borism 05/07/2018 21:15
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    זהות המציגים מלמדת על חשיבות התחרות (ל"ת)
    אני 05/07/2018 21:01
    הגב לתגובה זו
  • חיים 06/07/2018 16:30
    הגב לתגובה זו
    זהות הנבחרים מראה למי באמת חשובים שני דברים: קריאטיב ועזרה לזולת. תחשוב על זה מבלי להתלהם.
  • 2.
    אחד שניסה 05/07/2018 19:37
    הגב לתגובה זו
    אייס ביקשתם בפירוש ללא דיגיטל על השילוט. לא פייר
  • 1.
    זוהר 05/07/2018 16:47
    הגב לתגובה זו
    מספר 1 !
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.