פסטיבל קאן ליונס 2018
צילום: יח"צ פסטיבל קאן

אדלר, שטרן אריאלי ו-P&G מפגיזים עם ברונזה ו-2 אריות כסף

מהלך ג'ילט בייבי פייס זכה בכסף יחד עם הדיאודורנטים של ג'ילט שזכה בכסף וברונזה. מנכ"ל פרוקטר אנד גמבל ישראל: "עוד שנה נהדרת בה מעריכים את העבודה שלנו"
משה בנימין | (2)

רגע לפני נעילת פסטיבל קאן ליונס 2018, קבוצת אדלר חומסקי שכוללת את משרד הפרסום, חברת רכש המדיה מדיה קום, גריי קונטנט ויחד איתם משרד היח"צ שטרן אריאלי סער כובשים את קאן עם 3 אריות - 2 פרסי כסף וברונזה ל-2 מהלכים, הדיאודורנטים במגזר החרדי וג'ילט בייבי פייס - כולם משויכים לחברת פרוטקר אנד גמבל

הזכיות בכסף הן למהלך ג'ילט בייבי פייס בקטגוריית המדיה של משרד הפרסום אדלר חומסקי והזכייה השנייה בכסף, גם היא של ג'ילט מגיעה מהמגזר החרדי בשיתוף פעולה בין מדיה קום ושטרן אריאלי סער - עבור מהלך I Don’t roll on Shabbat למותג הדיאודורנטים.  הזכייה השלישית, בברונזה, משויכת אף היא לאותו המהלך במגזר החרדי.

 

אתמול (יום ד') דיווחנו על כך שהקבוצה ומשרד היח"צ הצליחו להעפיל לשלב הגמר עם 7 פיינליסטים וכעת, 3 מתוכם תורגמו לפרסים כך שמדובר ביחס מוצלח מאוד. קמפיין Baby Face התמקד באבות טריים ובמשפחות חדשות וסתמך על מחקרים שהוכיחו את יתרונותיו הרבים של מגע ההורים עבור תינוקות בשנתם הראשונה. הקמפיין לדאודורנט ג'ילט I Don’t roll on Shabbat  במגזר החרדי הכריז על "כבוד השבת לצד כבוד לבריות" וכלל פעילויות גרילה סביב הקונספט.

 

אופיר גוטמן, מנכ"ל פרוקטר אנד גמבל ישראל, מסר: "זוהי עוד שנה נהדרת בה מעריכים את העבודה והעשייה שלנו, תחילה בפסטיבל ברומא וכעת בפסיטבל הנחשק והנחשב בעולם הפרסום, בקאן. לייצר המשכיות של זכיות מידי שנה זו בהחלט גאווה גדולה - גם עבור הצוות המוכשר של פרוקטר אנד גמבל בישראל וגם עבור השותפים  שלנו  לעשייה היצירתית בהם שותף המדיה שלנו, חברת מדיהקום, משרד יחסי הציבור שלנו, שטרן אריאלי סער וחברת הפרסום אדלר חומסקי. אני שמח שמבין עשרות מדינות משתתפות, דווקא מישראל יוצאים מהלכים פורצי דרך בתחום השיווק והפרסום הזוכים להכרה ולהערכה בין לאומית". 

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

 

טל ריבן, סמנכ"ל הקריאיטיב של אדלר חומסקי, אמר: "שמחה גדולה, לזכות על הבמה הכי מפוארת של הקריאייטיב על מהלך לאחד המותגים המובילים בעולם, אין יותר טוב מזה. שאפו ללקוח ולצוות הקריאייטיב והמשרד התותחים שעומדים מאחורי הקמפיין. התוצאה היא הצלחה של שיתוף פעולה חזק בקבוצה בין קריאייטיב, מדיה קום קונקשן ותוכן gc".

רן בר-און, מנכ"ל מדיה קום: "מדיהקום ופרוקטר ממשיכים את מסורת הפרסים המשותפת. שיתוף הפעולה בין אדלר למדיה קום לחברת התוכן gc וכמובן הכי חשוב הלקוח מוכיח את עצמו שוב ושוב, גם אבל לא רק בפרסים. תודה מיוחדת למדיהקום קונקשיינס (היחידה שמטפלת בפרוקטר במדיה קום) ולעובדים המדהימים".

יחד עם הזכייה של לאו ברנט בברונזה בקטגוריית החוצות עבור מהלך "אנשים לא תמרורים" לעמותת נגישות ישראל, תחרות 2018 האירה פנים לנציגים מישראל עם 4 פרסים - 2 כסף ו-2 ברונזה נכון לרגע זה. מחר בערב ייחתם הפסטיבל כשלישראלים נותר עוד סיכוי לפרסים נוספים.

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    די משעמם! (ל"ת)
    effie awards 24/06/2018 17:53
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    יפה ששוברים את הבצורת הישראלית (ל"ת)
    ורדרדה 21/06/2018 16:33
    הגב לתגובה זו
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13

מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?

הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל. 


במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר. 

מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית. 

מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13

מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?

הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל. 


במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר. 

מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.