
צילום: יח"צ פסטיבל קאן
אדלר, שטרן אריאלי ו-P&G מפגיזים עם ברונזה ו-2 אריות כסף
מהלך ג'ילט בייבי פייס זכה בכסף יחד עם הדיאודורנטים של ג'ילט שזכה בכסף וברונזה. מנכ"ל פרוקטר אנד גמבל ישראל: "עוד שנה נהדרת בה מעריכים את העבודה שלנו"
רגע לפני נעילת פסטיבל קאן ליונס 2018, קבוצת אדלר חומסקי שכוללת את משרד הפרסום, חברת רכש המדיה מדיה קום, גריי קונטנט ויחד איתם משרד היח"צ שטרן אריאלי סער כובשים את קאן עם 3 אריות - 2 פרסי כסף וברונזה ל-2 מהלכים, הדיאודורנטים במגזר החרדי וג'ילט בייבי פייס - כולם משויכים לחברת פרוטקר אנד גמבל. הזכיות בכסף הן למהלך ג'ילט בייבי פייס בקטגוריית המדיה של משרד הפרסום אדלר חומסקי והזכייה השנייה בכסף, גם היא של ג'ילט מגיעה מהמגזר החרדי בשיתוף פעולה בין מדיה קום ושטרן אריאלי סער - עבור מהלך I Don’t roll on Shabbat למותג הדיאודורנטים. הזכייה השלישית, בברונזה, משויכת אף היא לאותו המהלך במגזר החרדי.
אתמול (יום ד') דיווחנו על כך שהקבוצה ומשרד היח"צ הצליחו להעפיל לשלב הגמר עם 7 פיינליסטים וכעת, 3 מתוכם תורגמו לפרסים כך שמדובר ביחס מוצלח מאוד. קמפיין Baby Face התמקד באבות טריים ובמשפחות חדשות וסתמך על מחקרים שהוכיחו את יתרונותיו הרבים של מגע ההורים עבור תינוקות בשנתם הראשונה. הקמפיין לדאודורנט ג'ילט I Don’t roll on Shabbat במגזר החרדי הכריז על "כבוד השבת לצד כבוד לבריות" וכלל פעילויות גרילה סביב הקונספט.


- 2.די משעמם! (ל"ת)effie awards 24/06/2018 17:53הגב לתגובה זו
- 1.יפה ששוברים את הבצורת הישראלית (ל"ת)ורדרדה 21/06/2018 16:33הגב לתגובה זו