אדלר, שטרן אריאלי ו-P&G מפגיזים עם ברונזה ו-2 אריות כסף

מהלך ג'ילט בייבי פייס זכה בכסף יחד עם הדיאודורנטים של ג'ילט שזכה בכסף וברונזה. מנכ"ל פרוקטר אנד גמבל ישראל: "עוד שנה נהדרת בה מעריכים את העבודה שלנו"
משה בנימין | (2)

רגע לפני נעילת פסטיבל קאן ליונס 2018, קבוצת אדלר חומסקי שכוללת את משרד הפרסום, חברת רכש המדיה מדיה קום, גריי קונטנט ויחד איתם משרד היח"צ שטרן אריאלי סער כובשים את קאן עם 3 אריות - 2 פרסי כסף וברונזה ל-2 מהלכים, הדיאודורנטים במגזר החרדי וג'ילט בייבי פייס - כולם משויכים לחברת פרוטקר אנד גמבל

הזכיות בכסף הן למהלך ג'ילט בייבי פייס בקטגוריית המדיה של משרד הפרסום אדלר חומסקי והזכייה השנייה בכסף, גם היא של ג'ילט מגיעה מהמגזר החרדי בשיתוף פעולה בין מדיה קום ושטרן אריאלי סער - עבור מהלך I Don’t roll on Shabbat למותג הדיאודורנטים.  הזכייה השלישית, בברונזה, משויכת אף היא לאותו המהלך במגזר החרדי.

 

אתמול (יום ד') דיווחנו על כך שהקבוצה ומשרד היח"צ הצליחו להעפיל לשלב הגמר עם 7 פיינליסטים וכעת, 3 מתוכם תורגמו לפרסים כך שמדובר ביחס מוצלח מאוד. קמפיין Baby Face התמקד באבות טריים ובמשפחות חדשות וסתמך על מחקרים שהוכיחו את יתרונותיו הרבים של מגע ההורים עבור תינוקות בשנתם הראשונה. הקמפיין לדאודורנט ג'ילט I Don’t roll on Shabbat  במגזר החרדי הכריז על "כבוד השבת לצד כבוד לבריות" וכלל פעילויות גרילה סביב הקונספט.

 

אופיר גוטמן, מנכ"ל פרוקטר אנד גמבל ישראל, מסר: "זוהי עוד שנה נהדרת בה מעריכים את העבודה והעשייה שלנו, תחילה בפסטיבל ברומא וכעת בפסיטבל הנחשק והנחשב בעולם הפרסום, בקאן. לייצר המשכיות של זכיות מידי שנה זו בהחלט גאווה גדולה - גם עבור הצוות המוכשר של פרוקטר אנד גמבל בישראל וגם עבור השותפים  שלנו  לעשייה היצירתית בהם שותף המדיה שלנו, חברת מדיהקום, משרד יחסי הציבור שלנו, שטרן אריאלי סער וחברת הפרסום אדלר חומסקי. אני שמח שמבין עשרות מדינות משתתפות, דווקא מישראל יוצאים מהלכים פורצי דרך בתחום השיווק והפרסום הזוכים להכרה ולהערכה בין לאומית". 

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

 

טל ריבן, סמנכ"ל הקריאיטיב של אדלר חומסקי, אמר: "שמחה גדולה, לזכות על הבמה הכי מפוארת של הקריאייטיב על מהלך לאחד המותגים המובילים בעולם, אין יותר טוב מזה. שאפו ללקוח ולצוות הקריאייטיב והמשרד התותחים שעומדים מאחורי הקמפיין. התוצאה היא הצלחה של שיתוף פעולה חזק בקבוצה בין קריאייטיב, מדיה קום קונקשן ותוכן gc".

רן בר-און, מנכ"ל מדיה קום: "מדיהקום ופרוקטר ממשיכים את מסורת הפרסים המשותפת. שיתוף הפעולה בין אדלר למדיה קום לחברת התוכן gc וכמובן הכי חשוב הלקוח מוכיח את עצמו שוב ושוב, גם אבל לא רק בפרסים. תודה מיוחדת למדיהקום קונקשיינס (היחידה שמטפלת בפרוקטר במדיה קום) ולעובדים המדהימים".

יחד עם הזכייה של לאו ברנט בברונזה בקטגוריית החוצות עבור מהלך "אנשים לא תמרורים" לעמותת נגישות ישראל, תחרות 2018 האירה פנים לנציגים מישראל עם 4 פרסים - 2 כסף ו-2 ברונזה נכון לרגע זה. מחר בערב ייחתם הפסטיבל כשלישראלים נותר עוד סיכוי לפרסים נוספים.

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    די משעמם! (ל"ת)
    effie awards 24/06/2018 17:53
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    יפה ששוברים את הבצורת הישראלית (ל"ת)
    ורדרדה 21/06/2018 16:33
    הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.