2 זהב מתוך 5 פרסים ל-P&G ישראל בפסטיבל המדיה ברומא
פסטיבל המדיה ברומא שוב מאיר פנים לפרוקטר אנד גמבל ישראל, שהשנה אף שוברת את הציפיות של עצמה עם זכייה ב-5 פרסים, שבהם 2 מדליות זהב למותג ג'ילט. לאורך השנים, הפסטיבל נחשב לכזה שעשוי לשקף את הזוכים בקטגוריית המדיה בקאן ליונס כפי שאף קרה לשטרן אריאלי, אדלר חומסקי ופרוקטר ב-2016.
המהלכים הזוכים במדליית הזהב היו קמפיין הגרילה לג'ילט דאודורנט במגזר החרדי בהובלת משרד יחסי הציבור של P&G ישראל, שטרן אריאלי סער. השני הוא קמפיין הפרסום לג'ילט בייבי פייס בהובלת מדיהקום ישראל ואדלר חומסקי.
5 הזכיות של החברה הן מתוך 13 קטגוריות שבהן הייתה מועמדת לפרס, עבור קמפיינים ל-2 מותגים - ג'ילט ופנטן. באירוע השתתפו 245 מותגים ודוברים מכל העולם. בין החברות שהתחרו לצד מותגי פרוקטר אנד גמבל: קוקה קולה, BMW, Nike, Sony, Spotify, ועוד.
- yes תציע למנויים את שירות דיסני פלוס חצי שנה בחינם
- בזכות תחתונים ופיג'מות: הנה איש השיווק של חודש מאי
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
קמפיין Beautiful Length לתרומות שיער לחולות סרטן במסגרת שיתוף פעולה בין מותג מוצרי השיער "פנטן" ועמותת "זכרון מנחם" זכה בכסף עבור קטגוריית הקמפיין בעל ההשפעה החברתית הטובה ביותר. קמפיין ג'ילט בייבי פייס שבמסגרתו הוזמנו אבות טריים לוותר על הזקן, עבור חיזוק הקשר את הקשר עם התינוק זכה בזהב על השימוש הטוב ביותר בטכנולוגיה וכן בכסף על השימוש היצירתי ביותר במדיה.
קמפיין הגרילה I Don’t Roll On Shabbos של ג'ילט במגזר החרדי תחת הקונספט "לכבד את השבת, לכבד את הבריות" זכה בפרס הזהב על קטגוריית הביצוע המקומי הטוב ביותר עבור מותג בינלאומי, ובפרס הכסף על קטגוריית אסטרטגיית התקשורת הטובה ביותר.
ספי צרפתי, ראש מחלקת הקריאייטיב בפרוקטר אנד גמבל ישראל התייחס לזכיות ואמר: "בעזרת השותפים שלנו בישראל, הבנו שיכול להיות לנו פוטנציאל אדיר להיות בין המדינות המובילות ביצירתיות בעולם. קטפנו את כמות הפרסים הגדולה ביותר, חמישה קמפיינים של מותגים שונים באותה שנה, מה שמעמיד אותנו כחברה היצירתית ביותר מבין כל המתמודדים בעולם".
- השמועות על מותו של הפיפל-מטר היו מוגזמות
- האם תוכן מקורי ואיכותי יכבוש את הפריים טיים?
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- השמועות על מותו של הפיפל-מטר היו מוגזמות
- האם תוכן מקורי ואיכותי יכבוש את הפריים טיים?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
