הרמן נגד טרצ'יצקי: על מה קיבלתם מאתנו 324 אלף ש' בשנה?
כתב הפלילים של עשר צייץ נגד האג'נדה שמוביל יו"ר ארגון העיתונאים - בעקבות המכתבים שנשלחו לאחרונה. קולגות הצטרפו לדיון, דמות מפתיעה דווקא הגנה על היו"ר
בפועל, הדיון החל כבר לפני יומיים עם הציוץ הזה של עמית סגל, שהוביל לתגובות טרצ'יצקי עצמו, איתמר פליישמן, אראל סג"ל ואחרים.@yairtar @itonaim יאיר היקר כל כך הרבה כסף אתם מקבלים מאיתנו ( 324 אלף בשנה) ובסוף אתם עולים לכותרות בגלל 1. מכתב שמיהרתם להוציא נגד צה״ל 2.שדרן שהתבייש להיות ישראלי, ואפילו אסמס חג שמח לא קיבלנו בפסח. מה עשיתם עם 324 אלף ש״ח? אם אתה רוצה לקדם אג׳נדה פוליטית רוץ לכנסת.
— D0r0n Herman (@D0ronhe) 10 באפריל 2018
מארגון העיתונאים טרם התקבלה תגובה.כמה טוב שיש את ״ארגון העיתונאים״ כדי לקבל תזכורת יומית על נזקי הסוציאליזם המאורגן. חסכו את כספכם היקר, אלא אם דחוף לכם לממן מכתבים נגד המסתערבים וצה״ל ולסבסד גרירת רגליים כשסותמים פיות לעיתונאים עם הדעה הלא נכונה.
— עמית סגל Amit Segal (@amit_segal) 8 באפריל 2018
- 2.טרטיצקי בטלן מקצועי 13/04/2018 09:11הגב לתגובה זותראו מה קרה: מעריב נסגר. ערוץ 1 נסגר. עיתונאים מרוויחים שכר רעב וטרטיצקי שותה תה במזגן בהסתדרות ומקבל משכורת שמנה על כלום ושום דבר. עבודה בעיניים. לעזוב מייד את האירגון הכושל. אל תשלמו אגורה. פראיירים
- 1.פוליצר 10/04/2018 17:18הגב לתגובה זובלי קשר לדעות פוליטיות, קצת מוזר שבראש ארגון עיתונאים הסתדרותי עומד עלאק עיתונאי, אדם שהיה אחרון העיתונאים, עיתונאי זניח ושולי ביותר. מה לו ולעיתונות מלבד משכורת שמנמנה מההסתדרות?
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
