מודעת ג'ילט של אדלר חומסקי
צילום: יח"צ

מודעת ניירות השיוף של אדלר לג'ילט זוכה להכרה בינ"ל

במודעה שפורסמה בבלייזר במגזין יוני האחרון, נעשה שימוש חכם במדיה באמצעות סרגל שעליו ניירות שיוף בדרגות חספוס שונות
משה בנימין | (2)

מודעת "ניירות השיוף" (the sandpaper ad) של משרד הפרסום אדלר חומסקי עבור מותג הגילוח ג'ילט זכתה היום (יום ג') להכרה בינלאומית ונבחרה למודעת הפרינט הטובה ביותר בשבוע האחרון על ידי אתר הפרסום best ads on tv לצד בלוגים ואתרי פרסום נוספים מסביב לעולם. 

במודעה שפורסמה בבלייזר במגזין יוני האחרון, נעשה שימוש חכם במדיה באמצעות סרגל שעליו ניירות שיוף בדרגות חספוס שונות. הקוראים, אבות חדשים (המהווים חלק גדול מקהל היעד של בלייזר) יכלו לחוות בעצמם מהי תחושת סוגי הזקנים כנגד עורם העדין של תינוקות רכים. 

האינסרט הועמד בצמוד למודעת פרינט הנושאת את לוגו גי'לט ובה שאלה אחת: "הנייר סופג הכל, והעור של התינוק שלך?" כמצופה, ניירות השיוף שרטו את המודעה, והוכיחו את טענת המותג בצורה משעשעת.

 

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    ליאו 13/09/2017 11:14
    הגב לתגובה זו
    תסתכלו על זה עוד חארטה שניסו לדחוף לאתר שמעלה כל יום אלפי פרסומות. אתם עצובים.
  • 1.
    סאני 13/09/2017 09:16
    הגב לתגובה זו
    בלעדיו המודעה לא הייתה קיימת, אז, בואו.