מיליון שקל יושקעו בקמפיין היורובאסקט בישראל
קמפיין חדש ליורובאסקט - אליפות אירופה בכדורסל שהשלב הראשון שלה יתקיים בישראל) יושק היום (יום א'). הקמפיין מוערך בשווי של כמיליון שקלים ויכלול פרסומות בטלוויזיה, תשדירים ברדיו, פרסום באתרי האינטרנט המובילים ובשלטי חוצות בתל אביב.
ניהול קמפיין היורובאסקט ושת"פ המסחריים: אסף מור - גל ליבנה (חברת שת"פים). על ניהול קריאיטיב חתומים יונתן סטירין (גליה ויונתן), הבמאי יוני מרדכי והעורך אבישי ליכשטיין. אגב, את היח"צ של האירוע עושה משרד יחסי הציבור דבי תקשורת.
בפרויקט היורובאסקט שותפים משרד התרבות והספורט, עיריית תל אביב, איגוד הכדורסל, חברת קומטק המפיקה את האירוע ומשרד הכרטיסים לאן. מלבד קמפיין המדיה, עד תחילת המשחקים ובמהלכם צפויים להתקיים אירועים נוספים לקידום הטורניר.
- כמה שווה צרפת - היריבה של נבחרת העתודה - במשחק הגמר?
- מיהם 5 כוכבי העתיד של נבחרת העתודה בכדורסל?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בטורניר בישראל ישתתפו ליטא, איטליה, גרמניה, גאורגיה, אוקראינה וישראל, והיא תתחיל ב-31 באוגוסט. 4 הראשונות יעפילו לטורניר הגמר בטורקיה. את הטורניר ישדר ערוץ הספורט והוא ישודר ל-34 מדינות.
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- הראל: הרווח הנקי עלה ל-840 מיליון שקל, התשואה להון 30%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- הראל: הרווח הנקי עלה ל-840 מיליון שקל, התשואה להון 30%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
