'בלאנקו' של אביתר סדון מקבל את תקציב 'הכשרה ביטוח'
משרד הפרסום בלאנקו בבעלותו של אביתר סדון זכה בתקציב הפרסום של הכשרה חברה לביטוח מקבוצת אלעזרא, בבעלות אלי אלעזרא. במסגרת שירותי הפרסום שיעניק 'בלאנקו' להכשרה, יושם דגש בעיקר על גזרת הדיגיטל בהשקת מעטפת שירותים דיגיטליים מתקדמים תחת המותג הכשרה דיגיטל. המהלך המשותף יכלול בניית אסטרטגיה למותג, מיתוג ובניית שפה פרסומית. תקציב הפרסום צפוי לעמוד על כ-5 מיליון שקלים.
פרסום בלאנקו רשם צמיחה בולטת במהלך השנה האחרונה, בעיקר על בסיס החיבור לקבוצת אלעזרא ונכסיו של נחום ביתן, שניהם מהעיר אשקלון, כמו גם סדון. המשרד מטפל בחברת אלבר (אלעזרא) ובמקביל ליהושע TBWA בדיגיטל של יינות ביתן ומגה. בנוסף מטפל המשרד גם בתקציבי הפרסום של דונה נדל"ן, קבוצת גבאי, הארלי דייוידסון, אזורים ועוד.
לדברי סדון: "אנו שמחים להוביל את אחד התהליכים החדשניים והמאתגרים ביותר אשר עתידים לעלות השנה בקטגוריית הביטוח בישראל, אנו צועדים לקראת אתגר טכנולוגי ודיגיטלי אשר מחבר את הקריאייטיב עם חזית הטכנולוגיה".
- 11.דני אהרון 24/05/2017 10:53הגב לתגובה זואביתר צמחת מלמטה לאט לאט איש עבודה וחזון. תמשיך ככה
- 10.חן 25/03/2017 23:42הגב לתגובה זועשית הכל ב 10 אצבעות. כל הכבוד לך כיף לראות אותך ואת המשרד צומח.
- 9.עמית 14/02/2017 23:23הגב לתגובה זועשית דרך מדהימה ב 10 אצבעות. כבוד!
- חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח 16/02/2017 12:45הגב לתגובה זוחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח לייק!
- 8.מי? 12/02/2017 08:13הגב לתגובה זומי? מה זה בלאנקו?
- 7.רנה 06/02/2017 20:02הגב לתגובה זוכל הכבוד אחי תן בראש
- 6.החומס מאשקלון 06/02/2017 12:34הגב לתגובה זוהעיקר עבר לתל אביב. לא חבל? לא היה כדאי להישאר באצ'קלון קרוב לכל הלקוחות? טוב, כנראה ככה זה כשאימא חזקה בעירייה. כל התקציבים "נופלים מהשמיים". במילה אחת - משעמם!
- 5.אלי 06/02/2017 00:35הגב לתגובה זוכל הכבוד ! קבוצה של תותחים עם כישרון אדיר בראשם ! קדימה בלאנקוס׳
- 4.איך 5 מיליון שח הכשרה לא נוכחת בכלל (ל"ת)מוסררה 06/02/2017 00:29הגב לתגובה זו
- 3.ליאור 05/02/2017 21:27הגב לתגובה זוכל מה שיש לו זה קשרים. יש להם קריאייטיב מביך. האם זה במקרה שכל הלקוחות הגדולים שלהם מאשקלון? לא נראה לי. חברה מגוכחת עם ליצן שעומד בראשה
- ליאורה 06/02/2017 10:46הגב לתגובה זומגוחך ולא מגוכח..
- 2.רועי מינס 05/02/2017 20:57הגב לתגובה זואתה מדהים והצוות שלך מוכשר ברמות !!!
- 1.D.D 05/02/2017 20:55הגב לתגובה זולא בטוח שהוא הבין מילה אחת מהקומניקט שלו: "אנו צועדים לקראת אתגר טכנולוגי ודיגיטלי אשר מחבר את הקריאייטיב עם חזית הטכנולוגיה". אוסף של קלישאות

שובו של הפריים טיים
אחרי תקופה שבה מהדורות החדשות הציגו מספר צופים גבוה במיוחד, ישנה חזרה למספרים של טרום העסקה והפריים טיים שוב חוזר
אחרי שבועיים שבהם מהדורות החדשות היו במרכז שידורי הטלוויזיה, וסך הצופים בכלל המהדורות התקרב למיליון צופים, אמש נרשמה ירידה טבעית והמספרים חזרו למימדים "רגילים", עם כ-800 אלף איש. בראש המהדורות עמדה, כרגיל, המהדורה המרכזית של חדשות 12, עם 15.9% רייטינג ו-384 אלף צופים. אחריה, היתה מהדורות החדשות של ערוץ 14 שעמדה על יותר מחצי צופי קשת, עם 8% רייטינג ו-203 אלף צופים. במקום השלישי היתה המהדורה המרכזית של רשת, חדשות 13, שהיתה עם 5.9% רייטינג ו-131 אלף צופים ואילו במקום האחרון היתה המהדורה של כאן11, שעמדה על 3.6% וחזרה להיות מתחת לגבול ה-100 אלף צופים, עם 89 אלף צופים בלבד.
שובו של הפריים טיים
אמנם אצלנו גם הפריים טיים עוסק באקטואליה, או ליתר דיוק, בטראומה לאומית, ובכל זאת, מהדורות החדשות פינו את רצועת הפריים טיים. בראש הרצועה עמדה "אור ראשון" של קשת, סדרה שמבוססת על אירועי ה-7 באוקטובר ועמדה 15.2% רייטינג ו-350 אלף צופים. אחריה "הפטריוטים" היציבה שמראה שיש ביקוש לשיח אקטואלי שחורג ממהדורות החדשות, ועמדה על נתון מרשים של 9.3% רייטינג ו-261 אלף צופים (לצורך העניין, כמויות שעולות על צופי המהדורות של 13 ו-11 יחד). אחריהם היה השעשועון "כלוב הזהב" של רשת שעמד על 6.8% רייטינג ו-161 אלף צופים ואילו את הרשימה סגר השעשועון של כאן11, "המרדף", עם 5.2% ו-127 אלף צופים.
מבחינת שאר הרצועות, חדשות. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 4.4% ו-102 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.5% רייטינג ו-48 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.9% רייטינג ו-40 אלף צופים.
- עלייה של יותר מ-20% בצפייה בחדשות
- העסקה ממשיכה להעלות את הרייטינג בכל מהדורות החדשות
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 4.1% ו-86 אלף צופים, אחריו במקום השני היה ערוץ 14, עם "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 2.2% בלבד ו-44 אלף צופים ואת הרשימה סגר "פותחים יום" של רשת, עם 2.1% רייטינג ו-45 אלף צופים.