'בלאנקו' של אביתר סדון מקבל את תקציב 'הכשרה ביטוח'
משרד הפרסום בלאנקו בבעלותו של אביתר סדון זכה בתקציב הפרסום של הכשרה חברה לביטוח מקבוצת אלעזרא, בבעלות אלי אלעזרא. במסגרת שירותי הפרסום שיעניק 'בלאנקו' להכשרה, יושם דגש בעיקר על גזרת הדיגיטל בהשקת מעטפת שירותים דיגיטליים מתקדמים תחת המותג הכשרה דיגיטל. המהלך המשותף יכלול בניית אסטרטגיה למותג, מיתוג ובניית שפה פרסומית. תקציב הפרסום צפוי לעמוד על כ-5 מיליון שקלים.
פרסום בלאנקו רשם צמיחה בולטת במהלך השנה האחרונה, בעיקר על בסיס החיבור לקבוצת אלעזרא ונכסיו של נחום ביתן, שניהם מהעיר אשקלון, כמו גם סדון. המשרד מטפל בחברת אלבר (אלעזרא) ובמקביל ליהושע TBWA בדיגיטל של יינות ביתן ומגה. בנוסף מטפל המשרד גם בתקציבי הפרסום של דונה נדל"ן, קבוצת גבאי, הארלי דייוידסון, אזורים ועוד.
לדברי סדון: "אנו שמחים להוביל את אחד התהליכים החדשניים והמאתגרים ביותר אשר עתידים לעלות השנה בקטגוריית הביטוח בישראל, אנו צועדים לקראת אתגר טכנולוגי ודיגיטלי אשר מחבר את הקריאייטיב עם חזית הטכנולוגיה".
- 11.דני אהרון 24/05/2017 10:53הגב לתגובה זואביתר צמחת מלמטה לאט לאט איש עבודה וחזון. תמשיך ככה
- 10.חן 25/03/2017 23:42הגב לתגובה זועשית הכל ב 10 אצבעות. כל הכבוד לך כיף לראות אותך ואת המשרד צומח.
- 9.עמית 14/02/2017 23:23הגב לתגובה זועשית דרך מדהימה ב 10 אצבעות. כבוד!
- חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח 16/02/2017 12:45הגב לתגובה זוחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח לייק!
- 8.מי? 12/02/2017 08:13הגב לתגובה זומי? מה זה בלאנקו?
- 7.רנה 06/02/2017 20:02הגב לתגובה זוכל הכבוד אחי תן בראש
- 6.החומס מאשקלון 06/02/2017 12:34הגב לתגובה זוהעיקר עבר לתל אביב. לא חבל? לא היה כדאי להישאר באצ'קלון קרוב לכל הלקוחות? טוב, כנראה ככה זה כשאימא חזקה בעירייה. כל התקציבים "נופלים מהשמיים". במילה אחת - משעמם!
- 5.אלי 06/02/2017 00:35הגב לתגובה זוכל הכבוד ! קבוצה של תותחים עם כישרון אדיר בראשם ! קדימה בלאנקוס׳
- 4.איך 5 מיליון שח הכשרה לא נוכחת בכלל (ל"ת)מוסררה 06/02/2017 00:29הגב לתגובה זו
- 3.ליאור 05/02/2017 21:27הגב לתגובה זוכל מה שיש לו זה קשרים. יש להם קריאייטיב מביך. האם זה במקרה שכל הלקוחות הגדולים שלהם מאשקלון? לא נראה לי. חברה מגוכחת עם ליצן שעומד בראשה
- ליאורה 06/02/2017 10:46הגב לתגובה זומגוחך ולא מגוכח..
- 2.רועי מינס 05/02/2017 20:57הגב לתגובה זואתה מדהים והצוות שלך מוכשר ברמות !!!
- 1.D.D 05/02/2017 20:55הגב לתגובה זולא בטוח שהוא הבין מילה אחת מהקומניקט שלו: "אנו צועדים לקראת אתגר טכנולוגי ודיגיטלי אשר מחבר את הקריאייטיב עם חזית הטכנולוגיה". אוסף של קלישאות
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים.
תכניות הבוקר והמהדורות
המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר.
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים.
תכניות הבוקר והמהדורות
המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר.
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.
