פרסום ראשון

סודהסטרים משתלטת על הגזרה: מרעננת את מערך הדוברות ושוכרת 4 משרדי יח"צ בישראל

בן חורין אלכסנדרוביץ', שרף תקשורת, עליזה זאנה וניצן אופיר ואביעד אורן ינהלו את הגזרה התקשורתית, בהובלת מעיין נווה - ראש מערך הדוברות ויח"צ הגלובאלי של החברה
משה בנימין | (9)

סודהסטרים ישראל מרעננת את מערך יחסי הציבור שלה. לאייס נודע כי החברה שוכרת לא פחות מ-4 משרדים שונים שיטפלו בגזרות החשובות שאותן סימנה. 

את המהלך מוביל מעיין נווה, המייסד והבעלים של משרד יחסי הציבור Now-You המשמש כראש מערך הדוברות ויחסי הציבור הגלובאלי של סודהסטרים העולמית. 4 המשרדים ואנשי יחסי ציבור ואסטרטגיה תקשורתית שיובילו את המערך הם בן חורין אלכסנדרוביץ', שרף תקשורת, עליזה זאנה וניצן אופיר ואביעד אורן. מערך הדוברות ויחסי הציבור הבינ"ל של הקבוצה כולל כ-90 משרדי יחסי ציבור ומדיה חברתית ב-45 מדינות.

משרד בן חורין אלכסנדרוביץ' יפעיל עבור סודהסטרים ישראל את פעילות יחסי הציבור בעולמות התוכן של אורח חיים בריא, השימוש בסודהסטרים כאלטרנטיבה למשקאות ממותקים, ומחויבות לשתייה בריאה. בנוסף, יסייע לקמפיינים שמוביל המטה הבינלאומי בתחום החברתי בישראל. שרף תקשורת ירכז את פעילות יחסי הציבור וקשרי העיתונות בתחום הכלכלי והפיננסי ויסייע בדברור הפעילות התעשייתית, הכלכלית והפיננסית של הקבוצה המונפקת בבורסה לניירות ערך בניו יורק (נאסד"ק), ובבורסה לניירות ערך בתל אביב.

משרד יחסי הציבור עליזה זאנה וניצן אופיר ילווה את פעילות המותג בעולמות הלייף סטייל והעיצוב. השניים יקדמו את בר המים "סודהסטרים סורס" ודגם ההמשך הדיגיטלי שלו 'סודהסטרים פאור'. יועץ התקשורת אביעד אורן יטפל בתחומי הקיימות ואיכות הסביבה, תוך קידום פעילות תקשורתית להדגשת היתרונות הסביבתיים. 

נווה אישר את הפרטים לאייס. לדבריו, "אנו מפעילים מערך יחסי ציבור יחודי, מתקדם ופורץ דרך בכל אחד מ-45 השווקים בהם החברה פועלת ברחבי העולם. המשרדים החדשים נבחרו בקפידה כמובילים בתחומי התמחותם, והם חלק אינטגראלי ממערך גלובאלי של חדשנות, רעיונאות ויצירת תוכן לקמפיינים מבוססי יחסי ציבור ודיגיטל, המטופחים על ידי מטה החברה בישראל ונובטים בשווקים רבים על פני הגלובס".  

מנהל סודהסטרים ישראל, תמיר מלמוד, מסר כי |"כמובילי שוק הסודה בישראל אנו נאמנים לצרכים של לקוחותינו, וממוקדים ביצירת חווית שימוש ושירות מהמתקדמים בארץ. פעילות יחסי הציבור מצליחה להאיר ולשקף לצרכן הישראלי את היתרונות הרבים שיש למוצרי החברה ולמערך השירות הכולל שליחויות עד הבית".

תגובות לכתבה(9):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 9.
    שלמור אירינה 17/05/2016 23:30
    הגב לתגובה זו
    למה ארבע משרדים?למה לא ארבעים? משרד דיגיטל צריך? צריך? משרד שמתמחה באופנה כי זה משקה אופנתי צריך?צריך! משרד שמתמחה בנדלן כי יש לכם משרדים צריך? בטח צריך, איך לא? משרד למיגזר האתיופי? בטח צריך ולרוסי לערבי ולצרפתי צריך? מוכרחים מוכרחים מזמן לא נתקלתי בטמטום כזה!!!!! וזה היה מצחיק אם לא היה מדובר בחברה בורסאית
  • 8.
    אחד שמבין 20/04/2016 22:35
    הגב לתגובה זו
    על שלל ערוציה המרובים, לרבות עיתונות נישה, מגזיני לייף סטייל, איכות הסביבה וכלכלה. פה בארץ יש 15 כלי תקשורת. אף עורך לא יכניס 4 כתבות על סודה סטרים שיזמו 4 משרדים שונים דרך 4 עיתונאים.
  • 7.
    שחצן 20/04/2016 21:25
    הגב לתגובה זו
    הרי משרדים שונאים אחד את השני. הם יפילו אחד את השני. הם יספרו ש"לך זה לא יקרה", אבל זה יקרה. תמיד קרה, ותמיד יקרה. אבל היי - ברכות לעיתונאים שמקבלים עכשיו עוד מקורות
  • 6.
    חח חילקו ריטיינר לאר 20/04/2016 20:24
    הגב לתגובה זו
    אתם הורסים את השוק עוד לא הבנתם?!
  • 5.
    מביך (ל"ת)
    באמת 20/04/2016 14:58
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    אתם לא עושים הגהה לכתבות שלכם? אפילו לא למשנה? (ל"ת)
    ניר 20/04/2016 14:34
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    פשוט טמטום! ובזבוז! (ל"ת)
    רוני 20/04/2016 14:01
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    אבנר 20/04/2016 12:47
    הגב לתגובה זו
    צריך לדאוג לחברים כמובן, 4 משרדי יח"צ במקביל, יש לענבל אור עוד מה ללמוד.
  • 1.
    נשמע כמו ריטיינר של עשרה שקלים ללקוח (ל"ת)
    אני 20/04/2016 12:40
    הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.