פרסום ראשון

סודהסטרים משתלטת על הגזרה: מרעננת את מערך הדוברות ושוכרת 4 משרדי יח"צ בישראל

בן חורין אלכסנדרוביץ', שרף תקשורת, עליזה זאנה וניצן אופיר ואביעד אורן ינהלו את הגזרה התקשורתית, בהובלת מעיין נווה - ראש מערך הדוברות ויח"צ הגלובאלי של החברה
משה בנימין | (9)

סודהסטרים ישראל מרעננת את מערך יחסי הציבור שלה. לאייס נודע כי החברה שוכרת לא פחות מ-4 משרדים שונים שיטפלו בגזרות החשובות שאותן סימנה. 

את המהלך מוביל מעיין נווה, המייסד והבעלים של משרד יחסי הציבור Now-You המשמש כראש מערך הדוברות ויחסי הציבור הגלובאלי של סודהסטרים העולמית. 4 המשרדים ואנשי יחסי ציבור ואסטרטגיה תקשורתית שיובילו את המערך הם בן חורין אלכסנדרוביץ', שרף תקשורת, עליזה זאנה וניצן אופיר ואביעד אורן. מערך הדוברות ויחסי הציבור הבינ"ל של הקבוצה כולל כ-90 משרדי יחסי ציבור ומדיה חברתית ב-45 מדינות.

משרד בן חורין אלכסנדרוביץ' יפעיל עבור סודהסטרים ישראל את פעילות יחסי הציבור בעולמות התוכן של אורח חיים בריא, השימוש בסודהסטרים כאלטרנטיבה למשקאות ממותקים, ומחויבות לשתייה בריאה. בנוסף, יסייע לקמפיינים שמוביל המטה הבינלאומי בתחום החברתי בישראל. שרף תקשורת ירכז את פעילות יחסי הציבור וקשרי העיתונות בתחום הכלכלי והפיננסי ויסייע בדברור הפעילות התעשייתית, הכלכלית והפיננסית של הקבוצה המונפקת בבורסה לניירות ערך בניו יורק (נאסד"ק), ובבורסה לניירות ערך בתל אביב.

משרד יחסי הציבור עליזה זאנה וניצן אופיר ילווה את פעילות המותג בעולמות הלייף סטייל והעיצוב. השניים יקדמו את בר המים "סודהסטרים סורס" ודגם ההמשך הדיגיטלי שלו 'סודהסטרים פאור'. יועץ התקשורת אביעד אורן יטפל בתחומי הקיימות ואיכות הסביבה, תוך קידום פעילות תקשורתית להדגשת היתרונות הסביבתיים. 

נווה אישר את הפרטים לאייס. לדבריו, "אנו מפעילים מערך יחסי ציבור יחודי, מתקדם ופורץ דרך בכל אחד מ-45 השווקים בהם החברה פועלת ברחבי העולם. המשרדים החדשים נבחרו בקפידה כמובילים בתחומי התמחותם, והם חלק אינטגראלי ממערך גלובאלי של חדשנות, רעיונאות ויצירת תוכן לקמפיינים מבוססי יחסי ציבור ודיגיטל, המטופחים על ידי מטה החברה בישראל ונובטים בשווקים רבים על פני הגלובס".  

מנהל סודהסטרים ישראל, תמיר מלמוד, מסר כי |"כמובילי שוק הסודה בישראל אנו נאמנים לצרכים של לקוחותינו, וממוקדים ביצירת חווית שימוש ושירות מהמתקדמים בארץ. פעילות יחסי הציבור מצליחה להאיר ולשקף לצרכן הישראלי את היתרונות הרבים שיש למוצרי החברה ולמערך השירות הכולל שליחויות עד הבית".

תגובות לכתבה(9):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 9.
    שלמור אירינה 17/05/2016 23:30
    הגב לתגובה זו
    למה ארבע משרדים?למה לא ארבעים? משרד דיגיטל צריך? צריך? משרד שמתמחה באופנה כי זה משקה אופנתי צריך?צריך! משרד שמתמחה בנדלן כי יש לכם משרדים צריך? בטח צריך, איך לא? משרד למיגזר האתיופי? בטח צריך ולרוסי לערבי ולצרפתי צריך? מוכרחים מוכרחים מזמן לא נתקלתי בטמטום כזה!!!!! וזה היה מצחיק אם לא היה מדובר בחברה בורסאית
  • 8.
    אחד שמבין 20/04/2016 22:35
    הגב לתגובה זו
    על שלל ערוציה המרובים, לרבות עיתונות נישה, מגזיני לייף סטייל, איכות הסביבה וכלכלה. פה בארץ יש 15 כלי תקשורת. אף עורך לא יכניס 4 כתבות על סודה סטרים שיזמו 4 משרדים שונים דרך 4 עיתונאים.
  • 7.
    שחצן 20/04/2016 21:25
    הגב לתגובה זו
    הרי משרדים שונאים אחד את השני. הם יפילו אחד את השני. הם יספרו ש"לך זה לא יקרה", אבל זה יקרה. תמיד קרה, ותמיד יקרה. אבל היי - ברכות לעיתונאים שמקבלים עכשיו עוד מקורות
  • 6.
    חח חילקו ריטיינר לאר 20/04/2016 20:24
    הגב לתגובה זו
    אתם הורסים את השוק עוד לא הבנתם?!
  • 5.
    מביך (ל"ת)
    באמת 20/04/2016 14:58
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    אתם לא עושים הגהה לכתבות שלכם? אפילו לא למשנה? (ל"ת)
    ניר 20/04/2016 14:34
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    פשוט טמטום! ובזבוז! (ל"ת)
    רוני 20/04/2016 14:01
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    אבנר 20/04/2016 12:47
    הגב לתגובה זו
    צריך לדאוג לחברים כמובן, 4 משרדי יח"צ במקביל, יש לענבל אור עוד מה ללמוד.
  • 1.
    נשמע כמו ריטיינר של עשרה שקלים ללקוח (ל"ת)
    אני 20/04/2016 12:40
    הגב לתגובה זו
שירות דיגיטלי (X)שירות דיגיטלי (X)
ראש בראש

הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?

חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין

יוסי ישראל |

סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?

סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?

בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.

הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת


הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?

מור

מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.

הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקו

בראש הפריים טיים: ריאליטי ואירוויזיון זה שילוב מנצח

מבחינת מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות כאן11 ורשת ממשיכות להיחלש, קשת וערוץ 14 מובילות; בפריים טיים המתכון המנצח אכן ניצח והריאליטי-מוזיקה-אירוויזיון היה בראש

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

הרייטינג של מהדורות החדשות המרכזיות נשאר בסטטוס קוו, למרות שחדשות 13 נחלשו שוב, אחרי תקופה שבה הראו התאוששות מסוימת. גם אמש, נתוני המהדורה המרכזית של ערוץ 12 היו במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדו על 13.5% רייטינג ו-353 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 6.6% ו-197 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 4.3% רייטינג ו-106 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הפגינה יציבות מבחינת המיקום, אבל המשך היחלשות מבחינת הרייטינג וכמות הצופים, עם 2.7% רייטינג בלבד ו-69 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התוכן המקורי היחידי שעלה בפריים טיים היה "זהו זה" של כאן11, אבל מבלי להיכנס להשוואות לגבי הגירסה העדכנית של התכנית המיתולוגית, היא היתה במקום האחרון, בפער רב, עם 3.6% רייטינג ו-79 אלף צופים בלבד. במקום הראשון, איך לא, היה ריאליטי מוזיקה ואירווזיון, "הכוכב הבא" של קשת, שהיה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים, עם 15.6% רייטינג ו-406 אלף צופים. אחרי מבחינת רייטינג היה "ווארט" של רשת עם 8%, אך יחסית מעט צופים (181 אלף) לעומת הפטריוטים של ערוץ 14, שהיתה עם 224 אלף צופים, אבל איכשהו, בשיטת הרייטינג הנוכחי, עמדה על פחות רייטינג, 7.9%, ליתר דיוק. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.3% ו-80 אלף צופים. אחריה המשיכה המטוטלת של חילופי המקום, כשהפעם תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר, היתה במקום השלישי, עם 1.7% רייטינג ו-31 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13, היתה במקום השני עם 2.3% רייטינג ו-67 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור היה במקום הראשון עם 3.5% ו-73 אלף צופים, "פותחים יום" של רשת היה במקום השני, עם 2% ו-44 אלף צופים בסך הכל ואילו "על הבוקר" של 14 היה אחרון, עם 1.4% ו-25 אלף צופים. 

במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-209 אלף צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.6% רייטינג ו-127 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שהיו עקביים הן מבחינת המקום האחרון והן מבחינת הנתונים, עם 3.5% רייטינג ו-93 אלף צופים בלבד. 

לאחר מכן, המהדורה המוקדמת בהנחיית קרן מרציאנו הובילה עם 8.7% ברייטינג ו-251 אלף צופים, כשאחריה אזור בחירה של 13, עם 5.3% רייטינג ו-121 אלף צופים. שלזינגר וברדוגו בערוץ 14 היו במקום האחרון, עם 5% ו-145 אלף צופים.