פרסום ראשון

סודהסטרים משתלטת על הגזרה: מרעננת את מערך הדוברות ושוכרת 4 משרדי יח"צ בישראל

בן חורין אלכסנדרוביץ', שרף תקשורת, עליזה זאנה וניצן אופיר ואביעד אורן ינהלו את הגזרה התקשורתית, בהובלת מעיין נווה - ראש מערך הדוברות ויח"צ הגלובאלי של החברה
משה בנימין | (9)

סודהסטרים ישראל מרעננת את מערך יחסי הציבור שלה. לאייס נודע כי החברה שוכרת לא פחות מ-4 משרדים שונים שיטפלו בגזרות החשובות שאותן סימנה. 

את המהלך מוביל מעיין נווה, המייסד והבעלים של משרד יחסי הציבור Now-You המשמש כראש מערך הדוברות ויחסי הציבור הגלובאלי של סודהסטרים העולמית. 4 המשרדים ואנשי יחסי ציבור ואסטרטגיה תקשורתית שיובילו את המערך הם בן חורין אלכסנדרוביץ', שרף תקשורת, עליזה זאנה וניצן אופיר ואביעד אורן. מערך הדוברות ויחסי הציבור הבינ"ל של הקבוצה כולל כ-90 משרדי יחסי ציבור ומדיה חברתית ב-45 מדינות.

משרד בן חורין אלכסנדרוביץ' יפעיל עבור סודהסטרים ישראל את פעילות יחסי הציבור בעולמות התוכן של אורח חיים בריא, השימוש בסודהסטרים כאלטרנטיבה למשקאות ממותקים, ומחויבות לשתייה בריאה. בנוסף, יסייע לקמפיינים שמוביל המטה הבינלאומי בתחום החברתי בישראל. שרף תקשורת ירכז את פעילות יחסי הציבור וקשרי העיתונות בתחום הכלכלי והפיננסי ויסייע בדברור הפעילות התעשייתית, הכלכלית והפיננסית של הקבוצה המונפקת בבורסה לניירות ערך בניו יורק (נאסד"ק), ובבורסה לניירות ערך בתל אביב.

משרד יחסי הציבור עליזה זאנה וניצן אופיר ילווה את פעילות המותג בעולמות הלייף סטייל והעיצוב. השניים יקדמו את בר המים "סודהסטרים סורס" ודגם ההמשך הדיגיטלי שלו 'סודהסטרים פאור'. יועץ התקשורת אביעד אורן יטפל בתחומי הקיימות ואיכות הסביבה, תוך קידום פעילות תקשורתית להדגשת היתרונות הסביבתיים. 

נווה אישר את הפרטים לאייס. לדבריו, "אנו מפעילים מערך יחסי ציבור יחודי, מתקדם ופורץ דרך בכל אחד מ-45 השווקים בהם החברה פועלת ברחבי העולם. המשרדים החדשים נבחרו בקפידה כמובילים בתחומי התמחותם, והם חלק אינטגראלי ממערך גלובאלי של חדשנות, רעיונאות ויצירת תוכן לקמפיינים מבוססי יחסי ציבור ודיגיטל, המטופחים על ידי מטה החברה בישראל ונובטים בשווקים רבים על פני הגלובס".  

מנהל סודהסטרים ישראל, תמיר מלמוד, מסר כי |"כמובילי שוק הסודה בישראל אנו נאמנים לצרכים של לקוחותינו, וממוקדים ביצירת חווית שימוש ושירות מהמתקדמים בארץ. פעילות יחסי הציבור מצליחה להאיר ולשקף לצרכן הישראלי את היתרונות הרבים שיש למוצרי החברה ולמערך השירות הכולל שליחויות עד הבית".

תגובות לכתבה(9):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 9.
    שלמור אירינה 17/05/2016 23:30
    הגב לתגובה זו
    למה ארבע משרדים?למה לא ארבעים? משרד דיגיטל צריך? צריך? משרד שמתמחה באופנה כי זה משקה אופנתי צריך?צריך! משרד שמתמחה בנדלן כי יש לכם משרדים צריך? בטח צריך, איך לא? משרד למיגזר האתיופי? בטח צריך ולרוסי לערבי ולצרפתי צריך? מוכרחים מוכרחים מזמן לא נתקלתי בטמטום כזה!!!!! וזה היה מצחיק אם לא היה מדובר בחברה בורסאית
  • 8.
    אחד שמבין 20/04/2016 22:35
    הגב לתגובה זו
    על שלל ערוציה המרובים, לרבות עיתונות נישה, מגזיני לייף סטייל, איכות הסביבה וכלכלה. פה בארץ יש 15 כלי תקשורת. אף עורך לא יכניס 4 כתבות על סודה סטרים שיזמו 4 משרדים שונים דרך 4 עיתונאים.
  • 7.
    שחצן 20/04/2016 21:25
    הגב לתגובה זו
    הרי משרדים שונאים אחד את השני. הם יפילו אחד את השני. הם יספרו ש"לך זה לא יקרה", אבל זה יקרה. תמיד קרה, ותמיד יקרה. אבל היי - ברכות לעיתונאים שמקבלים עכשיו עוד מקורות
  • 6.
    חח חילקו ריטיינר לאר 20/04/2016 20:24
    הגב לתגובה זו
    אתם הורסים את השוק עוד לא הבנתם?!
  • 5.
    מביך (ל"ת)
    באמת 20/04/2016 14:58
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    אתם לא עושים הגהה לכתבות שלכם? אפילו לא למשנה? (ל"ת)
    ניר 20/04/2016 14:34
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    פשוט טמטום! ובזבוז! (ל"ת)
    רוני 20/04/2016 14:01
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    אבנר 20/04/2016 12:47
    הגב לתגובה זו
    צריך לדאוג לחברים כמובן, 4 משרדי יח"צ במקביל, יש לענבל אור עוד מה ללמוד.
  • 1.
    נשמע כמו ריטיינר של עשרה שקלים ללקוח (ל"ת)
    אני 20/04/2016 12:40
    הגב לתגובה זו
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.

תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.