סודהסטרים משתלטת על הגזרה: מרעננת את מערך הדוברות ושוכרת 4 משרדי יח"צ בישראל
סודהסטרים ישראל מרעננת את מערך יחסי הציבור שלה. לאייס נודע כי החברה שוכרת לא פחות מ-4 משרדים שונים שיטפלו בגזרות החשובות שאותן סימנה.
את המהלך מוביל מעיין נווה, המייסד והבעלים של משרד יחסי הציבור Now-You המשמש כראש מערך הדוברות ויחסי הציבור הגלובאלי של סודהסטרים העולמית. 4 המשרדים ואנשי יחסי ציבור ואסטרטגיה תקשורתית שיובילו את המערך הם בן חורין אלכסנדרוביץ', שרף תקשורת, עליזה זאנה וניצן אופיר ואביעד אורן. מערך הדוברות ויחסי הציבור הבינ"ל של הקבוצה כולל כ-90 משרדי יחסי ציבור ומדיה חברתית ב-45 מדינות.
משרד בן חורין אלכסנדרוביץ' יפעיל עבור סודהסטרים ישראל את פעילות יחסי הציבור בעולמות התוכן של אורח חיים בריא, השימוש בסודהסטרים כאלטרנטיבה למשקאות ממותקים, ומחויבות לשתייה בריאה. בנוסף, יסייע לקמפיינים שמוביל המטה הבינלאומי בתחום החברתי בישראל. שרף תקשורת ירכז את פעילות יחסי הציבור וקשרי העיתונות בתחום הכלכלי והפיננסי ויסייע בדברור הפעילות התעשייתית, הכלכלית והפיננסית של הקבוצה המונפקת בבורסה לניירות ערך בניו יורק (נאסד"ק), ובבורסה לניירות ערך בתל אביב.
משרד יחסי הציבור עליזה זאנה וניצן אופיר ילווה את פעילות המותג בעולמות הלייף סטייל והעיצוב. השניים יקדמו את בר המים "סודהסטרים סורס" ודגם ההמשך הדיגיטלי שלו 'סודהסטרים פאור'. יועץ התקשורת אביעד אורן יטפל בתחומי הקיימות ואיכות הסביבה, תוך קידום פעילות תקשורתית להדגשת היתרונות הסביבתיים.
נווה אישר את הפרטים לאייס. לדבריו, "אנו מפעילים מערך יחסי ציבור יחודי, מתקדם ופורץ דרך בכל אחד מ-45 השווקים בהם החברה פועלת ברחבי העולם. המשרדים החדשים נבחרו בקפידה כמובילים בתחומי התמחותם, והם חלק אינטגראלי ממערך גלובאלי של חדשנות, רעיונאות ויצירת תוכן לקמפיינים מבוססי יחסי ציבור ודיגיטל, המטופחים על ידי מטה החברה בישראל ונובטים בשווקים רבים על פני הגלובס".
מנהל סודהסטרים ישראל, תמיר מלמוד, מסר כי |"כמובילי שוק הסודה בישראל אנו נאמנים לצרכים של לקוחותינו, וממוקדים ביצירת חווית שימוש ושירות מהמתקדמים בארץ. פעילות יחסי הציבור מצליחה להאיר ולשקף לצרכן הישראלי את היתרונות הרבים שיש למוצרי החברה ולמערך השירות הכולל שליחויות עד הבית".
- 9.שלמור אירינה 17/05/2016 23:30הגב לתגובה זולמה ארבע משרדים?למה לא ארבעים? משרד דיגיטל צריך? צריך? משרד שמתמחה באופנה כי זה משקה אופנתי צריך?צריך! משרד שמתמחה בנדלן כי יש לכם משרדים צריך? בטח צריך, איך לא? משרד למיגזר האתיופי? בטח צריך ולרוסי לערבי ולצרפתי צריך? מוכרחים מוכרחים מזמן לא נתקלתי בטמטום כזה!!!!! וזה היה מצחיק אם לא היה מדובר בחברה בורסאית
- 8.אחד שמבין 20/04/2016 22:35הגב לתגובה זועל שלל ערוציה המרובים, לרבות עיתונות נישה, מגזיני לייף סטייל, איכות הסביבה וכלכלה. פה בארץ יש 15 כלי תקשורת. אף עורך לא יכניס 4 כתבות על סודה סטרים שיזמו 4 משרדים שונים דרך 4 עיתונאים.
- 7.שחצן 20/04/2016 21:25הגב לתגובה זוהרי משרדים שונאים אחד את השני. הם יפילו אחד את השני. הם יספרו ש"לך זה לא יקרה", אבל זה יקרה. תמיד קרה, ותמיד יקרה. אבל היי - ברכות לעיתונאים שמקבלים עכשיו עוד מקורות
- 6.חח חילקו ריטיינר לאר 20/04/2016 20:24הגב לתגובה זואתם הורסים את השוק עוד לא הבנתם?!
- 5.מביך (ל"ת)באמת 20/04/2016 14:58הגב לתגובה זו
- 4.אתם לא עושים הגהה לכתבות שלכם? אפילו לא למשנה? (ל"ת)ניר 20/04/2016 14:34הגב לתגובה זו
- 3.פשוט טמטום! ובזבוז! (ל"ת)רוני 20/04/2016 14:01הגב לתגובה זו
- 2.אבנר 20/04/2016 12:47הגב לתגובה זוצריך לדאוג לחברים כמובן, 4 משרדי יח"צ במקביל, יש לענבל אור עוד מה ללמוד.
- 1.נשמע כמו ריטיינר של עשרה שקלים ללקוח (ל"ת)אני 20/04/2016 12:40הגב לתגובה זו
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים.
תכניות הבוקר והמהדורות
המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר.
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.
