רווח לו: 'אפיקים' זכה שוב בתקציב הפרסום החרדי של ירושלים - בהיקף של 2 מיליון שקל
משרד הפרסום אפיקים בבעלותו של יגאל רווח ימשיך ללוות את עיריית ירושלים בגזרת הפרסום החרדי - כך הוחלט בתום מכרז שבו השתתפו גם גל אורן BSD, בולטון פוטנציאל ופרסומי ישראל.
שביעות הרצון של עיריית ירושלים מהעבודה עם אפיקים באה לידי ביטוי בהבעת האמון שלה, בבחירתה במשרד הפרסום להמשך התקשרות, לאחר שטיפל בו מאז 2011. 3 המתמודדים שניגשו למכרז הם גם 3 משרדי הפרסום המובילים את טבלת משרדי הפרסום של המגזר החרדי: בולטון במקום הראשון, אחריו אפיקים ושלישי גל אורן BSD, על פי דירוג יפעת בקרת פרסום למגזר החרדי לסיכום שנת 2014. דו"ח יפעת מציין עוד כי 3 המפרסמים הגדולים בישראל למגזר החרדי הם קבוצת שטראוס, קבוצת אסם ואלקטרה מוצרי צריכה.
בשנת 2014 עמד תקציב הפרסום של העירייה על 20 מיליון שקל במחירי מחירון, המהווים בפועל כ-8 מיליון שקלים. חלקו החרדי של התקציב, שטופל ברובו על ידי 'אפיקים' עמד על כ-5 מיליון שקלים במחרי מחירון המהווים בפועל כ-2 מיליון שקלים. בשנים האחרונות, הרבתה עיריית ירושלים לפרסם באופן עצמאי ולסירוגין על ידי משרדי הפרסום ענבר מרחב G, בלקין, OPEN, איקן מס מדיה, גל אורן (2013), בולט אינטראקטיב, THE BOX ועוד.
- 3.עם כל הכבוד אני המלך (ל"ת)יהוה 21/10/2015 16:07הגב לתגובה זו
- 2.אין על יגאל רווח מלך הפרסום (ל"ת)משה 21/10/2015 15:20הגב לתגובה זו
- 1.יגאל מלך (ל"ת)יוסי 21/10/2015 12:51הגב לתגובה זו
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק
לייט נייט
את רצועות הלייט נייט הוביל הפעם הצינור של רשת, עם 6.5% רייטינג ו-147 אלף צופים, אחריו גיא פינס עם רייטינג של 5.8% ו-138 אלף צופים
ובסוף "סטורי לילה" של ערוץ 14, עם 3.3% רייטינג ו-78 אלף צופים. אחרונים בחצות מגיעים אברי ושרקי עם רייטינג של 5% ו-119 אלף צופים. במקביל אליהם, היום שהיה בערוץ 13 עם 3.8% ו-87 אלף צופים.
