פורטפוליו נייט
צילום: יח"צ
TV

למחפשי העבודה בפרסום: אירוע הפורטפוליו-נייט של ה-ADC חוזר לשנה שנייה

האירוע שייערך במקביל ב-24 ערים בעולם, יתקיים ב'הבצפר' כחלק מחתימת ההסכם לשת"פ בינו לבין ארגון ה-ADC - "ארט דיירקטורס קלאב" העולמי

משה בנימין | (2)

אירוע הפורטפוליו נייט שמפגיש בין כשרונות הצעירים המבקשים להשתלב בענף הפרסום וסמנכ"לי הקריאייטיב המובילים ייערך זו השנה השנייה ברציפות.  האירוע שייערך ב-24 ערים ברחבי העולם במקביל, יתקיים ב'הבצפר' כחלק מחתימת ההסכם לשיתוף פעולה בינו לבין ארגון ה-ADC העולמי - Art Directors Club. 

האירוע מנוהל בשיטת "ספידייטינג" המאפשרת מעבר מהיר בין מציעי המשרות השונות מטעם משרדי הפרסום. למתמודדים ניתנת הזדמנות להציג את תיק העבודות שלהם בפני מספר מנהלי קריאייטיב, ליצור קשרים חדשים ולקבל עצות מועילות לשדרוג תיקי העבודות שלהם. בסוף הערב חלק מהמתמודדים עשויים למצוא את עצמם עם הצעת עבודה.

הכניסה לאירוע כרוכה בתשלום של 24 דולר ובין אנשי הקריאייטיב אשר יקחו בו חלק נמנים: דני יעקובובויץ סמנכ"ל קריאייטיב/גיתם, זיו מאירי מנהל קריאייטיב/אדלר חומסקי, הדס ליבר סמנכ"ל קריאייטיב/בריקמן, רז מסינג סמנכ"ל קריאייטיב/גרייט, אייל גן מור סמנכ"ל קריאייטיב/טוויסטד, ארנון רותם סמנכ"ל קריאייטיב/אקליפטוס, ארז מיטל סמנכ"ל קריאייטיב/לעומק התודעה, סיגל עבודי סמנכ"ל קריאייטיב/מקאן, רונה יעקובי סמנכ"ל קריאייטיב/מקאן ועוד. 

לצורך קידום האירוע צילם הבצפר סרטון תחת השם "6 דרכים לא להתקבל למשרד פרסום" ובו המלצות ועצות לדור החדש. בסרטון משתתפים: עמי אלוש ממקאן תל אביב, נועם פתחי מגליקמן נטלר סמסונוב, ערן טלמור מאדלר חומסקי, הדס ליבר מבריקמן, ערן ניר מבאומן בר ריבנאי ואנשי גיתם BBDO.

 

קרדיטים: בימוי ועריכה: גיל רמון, צילום: גיל רמון, אלעד סגולי ועמית טרפוצ'ניק, ארט ופרופס: שי רילסקי, הפקה: סיוון קיסר, שי רילסקי וגיל רמון, גראפיקה: דמה סטודיו - מתי ליברמן ודנה בודנסקי, קריאטיב: עידן בראון וגיל רמון, שחקן: גיא בלילה

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    מותק 28/04/2015 09:43
    הגב לתגובה זו
    לכו להייטק ובמשכורת הראשונה תרוויחו כמו סמנכ"ל במשרד פרסום. עצוב אבל נכון.
  • 1.
    פול יו 27/04/2015 14:53
    הגב לתגובה זו
    ואני בטוח שרק טוב יצא מהערב הזה. זה win win קלאסי. החבר'ה שם נותנים עבודה וזה בא לידי ביטוי בהישגים האחרונים, באלה שעוד נשמע עליהם ובתוצרים שילוו את הכל בהמשך הדרך. כיף לראות שהשקעה ועבודה נכונה מניבים פירות בסופו של דבר.
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -1.49%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -1.49%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״