לאומית
צילום: צילום מסך מתוך הקמפיין
פרסום ראשון

4 משרדים העפילו לשלב הבא במכרז לאומית: y&r, גליקמן, באומן וראובני

בנוסף ל-4 המשרדים שהעפילו לשלב הבא התמודדו גם דרורי שלומי, ליאו ברנט, שטרית מדיה גרופ ומקאן אריקסון. המכרז מתנהל במקביל למכרז הפרסום של קופת חולים כללית בו מתמודדים גם באומן, גליקמן וראובני פרידן
משה בנימין | (1)

המכרז על תקציב הפרסום של קופת חולים 'לאומית' מתקדם לשלב הבא. מתוך 8 המשרדים שניגשו: 'ראובני פרידן', 'באומן בר ריבנאי', 'גליקמן נטלר סמסונוב', 'מקאן אריקסון', y&r, 'דרורי שלומי', 'ליאו ברנט' ו'שטרית מדיה גרופ' העפילו 4 לשלב הבא: 'באומן', 'ראובני', y&r ו'גליקמן' שמחזיק בתקציב בשנים האחרונות - כך נודע לאייס.

בשלב הראשון של המכרז בחנה קופת חולים 'לאומית' את איכות ההצעה של משרדי הפרסום, כמו גם את האיתנות הפיננסית של המתמודדים. בשלב הבא אליו העפילו ארבעת המשרדים ייבחנו יכולות הקריאייטיב והאסטרטגיה.

יש לציין כי במקביל למכרז הפרסום של לאומית מתנהל המכרז על תקציב הפרסום של קופת חולים 'כללית' שמחזיקה בתקציב הגדול ביותר מבין קופות החולים בישראל. עם היציאה למכרז הודיעה 'לאומית' כי היא אינה מתנגדת לכך שמשרדים המתמודדים במכרז 'כללית' ייגשו להתמודד גם על תקציב הפרסום שלה, ואכן כך - 3 מתוך המשרדים: 'באומן בר ריבנאי', 'גליקמן נטלר סמסונוב' ו'ראובני פרידן' נמצאים גם בהליך מכרזי מול 'הכללית'.

ב'לאומית' מדגישים בפני המשרדים כי אחת המטרות היא להמשיך בתכנית האסטרטגית תחת הקונספט של "לנו זה אכפת" שהחלה עוד במהלך השנה הקודמת, ולדברי אנשי הקופה קוצרת פירות והובילה למהפך ברמת החברים המצטרפים. ב'לאומית' מציינים עוד כי בשני מועדי המעבר האחרונים בין קופות החולים (במהלך השנה יש 6 מועדים בהם מתאפשר מעבר בין קופות חולים בישראל) הקופה רשמה מאזן חיובי.

תקציב הפרסום של 'לאומית' עתיד לעמוד על בין 5 ל-7 מיליון שקלים. היקף פעילות שזהה לשנים הקודמות ומחושב על פי מספר החברים בה. בהתאם לשקלול זה, תקציב הפרסום של קופת החולים 'כללית' נחשב לגבוה מבין 4 הקופות עליהן נמנות גם 'מאוחדת' ו'מכבי'.

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    השתתף במכרז 11/05/2014 18:44
    הגב לתגובה זו
    הציפור שלהם מחרבנת לנו על הראש ואנחנו חושבים שזה גשם
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14
רייטינג

האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר

לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות 12 היתה במקום הראשון ועמדה על  15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים, מספר מכובד ותחרותי.


הריאליטי אוכל את כולם 

בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת  עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד. 

ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים

מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד. 

בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.