פרסום ראשון

4 משרדים העפילו לשלב הבא במכרז לאומית: y&r, גליקמן, באומן וראובני

בנוסף ל-4 המשרדים שהעפילו לשלב הבא התמודדו גם דרורי שלומי, ליאו ברנט, שטרית מדיה גרופ ומקאן אריקסון. המכרז מתנהל במקביל למכרז הפרסום של קופת חולים כללית בו מתמודדים גם באומן, גליקמן וראובני פרידן
משה בנימין | (1)

המכרז על תקציב הפרסום של קופת חולים 'לאומית' מתקדם לשלב הבא. מתוך 8 המשרדים שניגשו: 'ראובני פרידן', 'באומן בר ריבנאי', 'גליקמן נטלר סמסונוב', 'מקאן אריקסון', y&r, 'דרורי שלומי', 'ליאו ברנט' ו'שטרית מדיה גרופ' העפילו 4 לשלב הבא: 'באומן', 'ראובני', y&r ו'גליקמן' שמחזיק בתקציב בשנים האחרונות - כך נודע לאייס.

בשלב הראשון של המכרז בחנה קופת חולים 'לאומית' את איכות ההצעה של משרדי הפרסום, כמו גם את האיתנות הפיננסית של המתמודדים. בשלב הבא אליו העפילו ארבעת המשרדים ייבחנו יכולות הקריאייטיב והאסטרטגיה.

יש לציין כי במקביל למכרז הפרסום של לאומית מתנהל המכרז על תקציב הפרסום של קופת חולים 'כללית' שמחזיקה בתקציב הגדול ביותר מבין קופות החולים בישראל. עם היציאה למכרז הודיעה 'לאומית' כי היא אינה מתנגדת לכך שמשרדים המתמודדים במכרז 'כללית' ייגשו להתמודד גם על תקציב הפרסום שלה, ואכן כך - 3 מתוך המשרדים: 'באומן בר ריבנאי', 'גליקמן נטלר סמסונוב' ו'ראובני פרידן' נמצאים גם בהליך מכרזי מול 'הכללית'.

ב'לאומית' מדגישים בפני המשרדים כי אחת המטרות היא להמשיך בתכנית האסטרטגית תחת הקונספט של "לנו זה אכפת" שהחלה עוד במהלך השנה הקודמת, ולדברי אנשי הקופה קוצרת פירות והובילה למהפך ברמת החברים המצטרפים. ב'לאומית' מציינים עוד כי בשני מועדי המעבר האחרונים בין קופות החולים (במהלך השנה יש 6 מועדים בהם מתאפשר מעבר בין קופות חולים בישראל) הקופה רשמה מאזן חיובי.

תקציב הפרסום של 'לאומית' עתיד לעמוד על בין 5 ל-7 מיליון שקלים. היקף פעילות שזהה לשנים הקודמות ומחושב על פי מספר החברים בה. בהתאם לשקלול זה, תקציב הפרסום של קופת החולים 'כללית' נחשב לגבוה מבין 4 הקופות עליהן נמנות גם 'מאוחדת' ו'מכבי'.

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    השתתף במכרז 11/05/2014 18:44
    הגב לתגובה זו
    הציפור שלהם מחרבנת לנו על הראש ואנחנו חושבים שזה גשם
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.