מרחיבה פעילות: משווקת הפרסום ברדיו אונליין ADIO תשווק את תחנות טריטון

ADIO מציעה למפרסמים פלטפורמה לפרסום ברדיו אונליין באמצעות תשדירי רדיו וג'ינגלים במרחב הדיגיטלי. הפרסומות מושמעות בתחילת ההאזנה ובמהלכה
משה בנימין |

רשת הפרסום הישראלית ADIO המשווקת חבילות פרסום ברדיו אונליין מרחיבה את היקף פעילותה לאחר שחתמה על הסכם עם טריטון דיגיטל (Triton Digital). החברה הבינלאומית מתמחה בטכנולוגיות רדיו, לשיווק תחנות רדיו-אינטרנט בישראל. ההסכם מצטרף לזה שנחתם לאחרונה עם חברת AdsWizz העולמית ליישום RADiO 2.0 בישראל.

דרור גנות, מנכ"ל ADIO: "הגדלנו משמעותית את הנטוורק למפרסמים עם תחנות רדיו אונליין נוספות בינלאומיות והסכמים עם גופים בינלאומיים מהמובילים בעולם. לרשת הפרסום שלנו מאות אלפי האזנות ביום בישראל וכוללת מגוון רחב של תחנות רדיו, אפליקציות מוסיקה ופלטפורמות אודיו מתקדמות. תחנות כגון: JANGO, ClickFm, רדיו הקצה KZRADIO, חדשות אודיו של Ynet, Sky.FM ,Musicovery, 1FM, 181FM ועשרות תחנות וערוצי רדיו נוספים מכל העולם בדיגיטל".

לדברי גנות: "הפרסום ברדיו אונליין מושמע בתחילת ההאזנה ובמהלכה, במקבצי 'זהב' קצרצרים, תוך מיקוד קהלי מטרה ופילוח עד רמת המאזין הבודד".

טריטון, (Triton Digital) הבינלאומית מספקת פתרון לפרסום אודיו-דיגיטליים ללקוחות בינלאומיים כגון: PANDORA, ESPN, CBS, מייקרוסופט XBOX ואחרים. הפלטפורמה שלה מוטמעות וזמינה על כל מכשירי ה-IP באינטרנט, בסלולארי וברכב (בישראל עדיין לא קיים ברכב). ב-ADIO מדווחים כי תחנות הרדיו האינטרנטיות בהן משווק פרסום על ידה נהנות ממאות אלפי האזנות מדי יום וצופים כי החוזה עם טריטון יוסיפו למונה היומי אלפי האזנות מדי יום. בין לקוחות החברה נמנים כיום: חברת החשמל, מפעל הפיס, YES ביטוח ישיר,UMI, בזק, פרימור, AIG, רשת מוזס ועוד.

יוזכר כי גנות (לוסטגרטן), מנכ"ל ADIO, פרש לפני כשנה מתפקידו כמנכ"ל חטיבת הדיגיטל של קבוצת הארץ TheMarker. כן הוא שימש בתפקידים בכירים בתעשיית הדיגיטל והרדיו בארץ (תפוז, רדיו 99, רדיו תל אביב וכו').

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים

בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
בערב דרמטי עם חדשות מרעישות, שהשתנו והתפתחו במהלך הערב, כמות הצופים התקרבה למיליון צופים, עם 922 אלף צופים שצפו בכל מהדורות החדשות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 שברה שיא של כל הזמנים, עם כמות צופים שהתקרבה למדורת השבט המסורתית, חדשות 12. 

אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא. 

מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג. 


פריים טיים

גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים. 

רצועות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.