דביר בר
צילום: יח"צ

לא רק ב-F/O/D: דביר בר מקים סוכנות למדיה חברתית בשם Double Spread

החברה שמקים בר, עורך מגזין הלייף סטייל לקהילה הגאה F/O/D ובעבר דובר 'ענני תקשורת', תתמקד בחברות וגופים המתעסקים בתחומי הלייף סטייל
אלכסנדר כץ | (10)

דביר בר מקים סוכנות בוטיק חדשה למדיה חברתית בשם Double Spread. הסוכנות, שתתמחה במתן שירות לעסקים בתחום הלייף סטייל לצד מתן שירותים לגופים חברתיים, תציע ללקוחותיה פעילות ותוכן ממוקד ברשתות החברתיות, הקמה ותחזוק עמודי פייסבוק, אפיון והקמת אפליקציות פייסבוק, הקמת עמודי אינסטגרם ושירותי קופי, קריאטיב וייעוץ לצד כתיבת תוכן ובלוגים, שירות לקוחות דיגיטלי ועוד.

בר משמש בשנה האחרונה כעורך מגזין הלייף סטייל לקהילה הגאה F/O/D, לצד כתיבת טור בנושא פייסבוק במגזין 'פירמה'. לפני כן שימש כדובר חברת התקשורת 'ענני תקשורת', ובעבר עבד ב'מעריב'.

תגובות לכתבה(10):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 7.
    משרד ה"בוטיק" יצליח כמו המגזין הכושל? (ל"ת)
    אייל 12/12/2012 10:58
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    ירון 11/12/2012 19:58
    הגב לתגובה זו
    " לאחר שנים בהם אני עוסק בפייסבוק " יש לו פרופיל פייסבוק! ואוו!
  • 5.
    טל 11/12/2012 19:45
    הגב לתגובה זו
    אין אין אין יותר פאטת כמוהו בעולם כולו
  • 4.
    מיכלי 11/12/2012 18:14
    הגב לתגובה זו
    מצטערת בשביל דביר, חבל עליו
  • 3.
    מעריצים 11/12/2012 16:26
    הגב לתגובה זו
    עכשיו בטח כולם בפניקה
  • בטוח כולם בפאניקה (ל"ת)
    רק מי זה דביר בר? 11/12/2012 16:37
    הגב לתגובה זו
  • איך דוחפים את המילה "בוטיק" לכל דבר (ל"ת)
    בדיחה!!! 11/12/2012 16:36
    הגב לתגובה זו
  • בוטיק = לא גייסתי לקוחות (ל"ת)
    יאמי 11/12/2012 18:05
  • 2.
    בובו הבועה 11/12/2012 14:05
    הגב לתגובה זו
    שפותח חנות מכולת לתת לו יחצ באתר ..פשוט בדיחה
  • 1.
    מיכל 11/12/2012 13:35
    הגב לתגובה זו
    בועת אויר שבקרוב תתנפץ
מתוך הכוכב הבא לאירוויזיון של קשת 12, מתוך אתר מאקומתוך הכוכב הבא לאירוויזיון של קשת 12, מתוך אתר מאקו

רייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב

במהדורות 12 נשארת בטופ אבל למהדורת החדשות של ערוץ 14 נרשמת עלייה קלה ברייטינג

הדס ברטל |

מהדורת החדשות של 12 עדיין מונופול. ובכלל, קשת, למרות ניסיונה להתחמק מכך - היא מונופול. ערוץ 13 בגסיסה, 14 די נעצר, אך פחות מביא מפרסמים. קשת מקבלת את כל הקופה וכל הקצפת. סוד ידוע בשוק הפרסום והתקשורת הוא שקשת "שולחת" לקוחות לרשת רק כדי שתהיה לה תחרות ושהרגולטור לא יטיל עלייה סנקציות. 

המהדורה המובילה היא כאמור של קשת 12 עם 17.6% ברייטינג ו-443 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעה המדורה של ערוץ 14 עם רייטינג של 9.3% ו-257 אלף צופים. אחרונות הן רשת 13 עם 6.7% ו-153 אלף צופים וכאן 1 עם 3.2% ו-38 אלף צופים. 

פריים טיים

הכוכב הבא לאירווזיון ממשיך להוביל את טבלת הרייטינג עם 16.2% רייטינג ו-429 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעים הפטריוטים, תכנית הדגל של ערוץ 14 שרושמים 9.2% ו-262 אלף צופים. מעט אחריה מגיעה ווראט של רשת 13 עם 8.9% רייטינג ו-229 אלף צופים ותכנית הדרמה המקורית מקום שמח בכיכובה של נועה קולר של כאן 11 עם 6% ו-127 אלף צופים.


ינון מגל בשידורי הפטריוטים מתוך אתר ערוץ 14
ינון מגל בשידורי הפטריוטים - קרדיט: מתוך אתר ערוץ 14


תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 4.1% ו-101 אלף צופים. אחריה חדשות היום עם אלי ראכלין בערוץ 13 ו-75 אלף צופים. הרבה מאחור היא תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-26 אלף צופים. התכנית על הבוקר עם עודד מנשה בערץ 14 בשעה תשע עם רייטינג של 1.2% ו-28 אלף צופים בלבד. באותה השעה ב-13 משודרת פותחים יום עם רייטינג של 1.3% ו-29 אלף צופים והמובילה היא נסלי ברדה במשדר הבוקר של 12 ורייטינג של 2.6% ו-56 אלף צופים.

יונית לוי חדשות 12
צילום: צילום מסך קשת 12
רייטינג

בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה

טבלת רייטינג מעודכנת, המספרים, השינויים וכמה אנשים צופים בגיא פינס? 

רן קידר |

הנתונים מראים שליטה כמעט אבסולוטית, לכל הפחות במה שנוגע למקום הראשון ברצועות המשמעותיות ביותר בטלוויזיה, מהדורת החדשות המרכזיות והפריים טיים, כולן, בשליטת קשת. ובכלל - קשת היא מונופול לא מוצהר. מונופול מול המפרסמים שאת השאריות מעבירים לערוצים אחרים. 

המהדורה המובילה היא של קשת 12 עם 15.9% ברייטינג ו-394 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעה המדורה של ערוץ 14 עם רייטינג של 7.9% ו-218 אלף צופים. אחרונות הן רשת 13 עם 5.2% ו-121 אלף צופים וכאן 11, שחזרה למימדים "רגילים", עם 2.6% ו-68 אלף צופים. חדשות 12 היא התוכנית הכי נצפית בכלל - בקרב כל הסגמנטים, גם מול תוכניות הבידור והפריים טיים. 

פריים טיים

גם בפריים טיים קשת הובילה, עם "נוטוק" המקורית שעמדה על 14.8% רייטינג ו-338 אלף צופים. אחריה היה, איך לא, ריאליטי אוכל, כש-"משחקי השף" הגיעו למקום השני עם 10.4% ו-237 אלף צופים, ובמקום השלישי היו הפטריוטים, תכנית הדגל של ערוץ 14 שרושמים 8.9% ויותר צופים מהמקום השני, עם 241 אלף צופים. את הרשימה סגרה "זמן אמת" התיעודית של כאן 11, עם 4.4% רייטינג ו-106 אלף צופים. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.5% ו-73 אלף צופים. אחריה היתה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים ואילו רשת סגרה את הרשימה עם 1.7% ו-34 אלף צופים.

במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצוהריים ושעות הערב המוקדמות מובילה עדיין קשת 12 כאשר המהדורה המוקדמת בהנחיית קרן מרציאנו מובילה עם 10.2% ברייטינג ו-236 אלף צופים. אחריה שש עם עודד בן עמי עם 7.1% רייטינג ו-173 אלף צופים. המהדורות הנוספות של שעה שבע בערב הן שבע עם שלזינגר וברדוגו ב-14 עם 6.2% ו-160 אלף צופים ואזור בחירה של רביב דרוקר וברוך קרא בפער משמעותי עם 4.5% ו-115 אלף צופים. רפי רשף בחמש אחר הצוהריים מוביל עם 6.6% ו-156 אלף צופים בעוד שמעון ריקלין בשעה שש בערוץ 14 עם 5.3% ו-133 אלף צופים ומוריה וברקו ב-13 עם רייטינג של 3.6% ו-84 אלף צופים.