דביר בר
צילום: יח"צ

לא רק ב-F/O/D: דביר בר מקים סוכנות למדיה חברתית בשם Double Spread

החברה שמקים בר, עורך מגזין הלייף סטייל לקהילה הגאה F/O/D ובעבר דובר 'ענני תקשורת', תתמקד בחברות וגופים המתעסקים בתחומי הלייף סטייל
אלכסנדר כץ | (10)

דביר בר מקים סוכנות בוטיק חדשה למדיה חברתית בשם Double Spread. הסוכנות, שתתמחה במתן שירות לעסקים בתחום הלייף סטייל לצד מתן שירותים לגופים חברתיים, תציע ללקוחותיה פעילות ותוכן ממוקד ברשתות החברתיות, הקמה ותחזוק עמודי פייסבוק, אפיון והקמת אפליקציות פייסבוק, הקמת עמודי אינסטגרם ושירותי קופי, קריאטיב וייעוץ לצד כתיבת תוכן ובלוגים, שירות לקוחות דיגיטלי ועוד.

בר משמש בשנה האחרונה כעורך מגזין הלייף סטייל לקהילה הגאה F/O/D, לצד כתיבת טור בנושא פייסבוק במגזין 'פירמה'. לפני כן שימש כדובר חברת התקשורת 'ענני תקשורת', ובעבר עבד ב'מעריב'.

תגובות לכתבה(10):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 7.
    משרד ה"בוטיק" יצליח כמו המגזין הכושל? (ל"ת)
    אייל 12/12/2012 10:58
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    ירון 11/12/2012 19:58
    הגב לתגובה זו
    " לאחר שנים בהם אני עוסק בפייסבוק " יש לו פרופיל פייסבוק! ואוו!
  • 5.
    טל 11/12/2012 19:45
    הגב לתגובה זו
    אין אין אין יותר פאטת כמוהו בעולם כולו
  • 4.
    מיכלי 11/12/2012 18:14
    הגב לתגובה זו
    מצטערת בשביל דביר, חבל עליו
  • 3.
    מעריצים 11/12/2012 16:26
    הגב לתגובה זו
    עכשיו בטח כולם בפניקה
  • בטוח כולם בפאניקה (ל"ת)
    רק מי זה דביר בר? 11/12/2012 16:37
    הגב לתגובה זו
  • איך דוחפים את המילה "בוטיק" לכל דבר (ל"ת)
    בדיחה!!! 11/12/2012 16:36
    הגב לתגובה זו
  • בוטיק = לא גייסתי לקוחות (ל"ת)
    יאמי 11/12/2012 18:05
  • 2.
    בובו הבועה 11/12/2012 14:05
    הגב לתגובה זו
    שפותח חנות מכולת לתת לו יחצ באתר ..פשוט בדיחה
  • 1.
    מיכל 11/12/2012 13:35
    הגב לתגובה זו
    בועת אויר שבקרוב תתנפץ
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13

מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?

הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל. 


במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר. 

מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.