פרסום מומה מצרף למשרד 3 לקוחות חדשים: פריניב, רשת החשמל הסיטונאי ו'אגתד'
משרד הפרסום 'מומה' צירף לאחרונה לשורת לקוחותיו 3 לקוחות חדשים: חברת המיצים הטבעיים פריניב בהיקף של 1.5 מיליון שקלים, רשת החשמל הסיטונאי בהיקף של 4 מיליון שקלים ויבואנית המשקאות האלכוהוליים 'אגתד' בהיקף של 1.5 מיליון שקלים.
לדברי ארי כהן, מבעלים 'מומה': "זוהי תקופה קשה לענף, בה לקוחות המשחררים תקציבי פרסום מחפשים מענה מדויק לצרכים שלהם. ההתפתחות של החודש האחרון מעידה כי אנו יודעים לתת את המענה לצרכים אלה".
יוזכר כי לאחרונה הצטרפה זמירה ינקוביץ מוותיקות ענף הפרסום בישראל, כשותפה חדשה ב'מומה'. "במומה אנו מציעים ללקוחותינו ייעוץ שיווקי ופירסומי כאחד, פועלים עבורם בתחום המדיה החברתית ומשמשים הלכה למעשה שותפים להצלחותיהם". כך לדבר ינקוביץ'. משרד הפרסום 'מומה' הוקם לפני כ-5 שנים ובין לקוחותיו נמנים: פוג'י ישראל, מצלמות הוידאו של סמסונג, 'ג'נטלמן', 'וודקה חורטיצה', וודקה 'בלאגוף', רשת הנדל"ן 'רילטי אקזקיוטיב' ועוד.
- 15.ליאת 26/05/2015 10:23הגב לתגובה זומובילים בפרסום אחראים לקמפיינים הכי יצירתיים בענף למי שזוכר את 2go
- 14.אוניל 09/11/2012 23:59הגב לתגובה זומנסיון אישי נתקלתי באנשי מקצוע מדהימים עם תשוקה וביצועים מרשימים משרד שראוי להערכה
- 13.יש כאן לקוחות שכבר מזמן לא שלהם (ל"ת)דויד 21/04/2012 13:31הגב לתגובה זו
- 12.שגיא 22/01/2012 12:28הגב לתגובה זואתה יקירי מגיב 5 - חרא של בנדם.
- 11.אני 20/01/2012 21:51הגב לתגובה זוכל הכבוד שגם בימים קשים אלו יש משרד כמו מומה שמצליח לגייס לקוחות, ואתם אנשים קטנים ועלובים, למה כ"כ קשה לפרגן במדינה שלנו??? אם הייתם מקבלים 3 ש"ח על כל תגובה אולי גם מילה טובה היתה יוצאת לכם מהפה....ארי, חזק ואמץ, המשך בדרכך והצלח!!!
- 10.אביגיל 19/01/2012 21:50הגב לתגובה זוחזר לעבוד איתם אחרי שנה מבדיקה שעשינו עכשיו בכל מקרה מגיע פרגון, להחזיר לקוחות שעזבו אותם זה הישג העולה על הבאת לקוח חדש. ומעיד על כך שהמשרד שלהם, הוא משרד טוב,כנראה..לא כך? אגב, גם ג'נטלמן עזבו ,וחזרו אליהם כל הכבוד, יישר כוח. מחפשים תקציבאיות ? נמאס לי לשבת בחוסר מעש..חחח... יש גם מפרגנים בענף.
- 9.השועל 19/01/2012 19:23הגב לתגובה זואם בזמנים כאלה הם מצליחים, השמיים הם הגבול בשבילם.
- 8.אני די בטוח ש"חשמל סיטונאי" שלהם כבר מזמן (ל"ת)אלי 19/01/2012 18:11הגב לתגובה זו
- 7.יונית לוי 19/01/2012 17:08הגב לתגובה זוארי המשקפיים שלך מחרמנות אותי :)
- 6.לקוח מרוצה. 19/01/2012 16:23הגב לתגובה זומגיע לך.אתה יודע לעשות את העבודה
- 5.אין גבול לחארטה 19/01/2012 16:20הגב לתגובה זו"זוהי תקופה קשה לענף...". למה מה? אתה חלק מהענף? הרי אם אתה לא דוחף בכוח ידיעה למשה בנימין מי בכלל יזכור שאתה קיים? נכנסת פעם לאיזו רשימה? זכית באיזה פרס? תניח לנו. מישהו יכול בטעות להקליק כמוני ולבזבז דקת חיים עליך. המדהים הוא שיש עדיין איזה "לקוח" שחושב אחרת....
- מירב 17/04/2012 00:25הגב לתגובה זואנשים עלובים שכמוך כנראה לא סתם ממורמרים
- שרלוט גינסבורג 22/01/2012 11:00הגב לתגובה זוכן - לקוחות חדשים, כן - משרד שעובד ומצליח, כן בענף - על אפם ועל חמתם של כאלה שחושבים שהשמש זורחת להם מהאחוריים ש ב ו ע ט ו ב !!! ארי שמעתי שיש עוד לקוח בדרך, נכון?
- 4.ארי קרי לילה 19/01/2012 16:13הגב לתגובה זווהידיעה כזו. זה משרד שאין לו אף לקוח משמעותי ואף קמפיין מהותי, הוא מחליף מנכ"לים כל שנה בערך. אין על מה לכתוב??
- 3.ג.מ 19/01/2012 15:59הגב לתגובה זואחד מהמשרדים הטובים במדינה שילוב נכון של חברה שמבינים את המקצוע
- 2.חורטיצה לא היה לקוח שלהם כבר פעם? (ל"ת)דני 19/01/2012 15:43הגב לתגובה זו
- 1.מפתיעים (ל"ת)יפה יפה.... 19/01/2012 15:42הגב לתגובה זו