פרסום מומה מצרף למשרד 3 לקוחות חדשים: פריניב, רשת החשמל הסיטונאי ו'אגתד'

על פי הערכות המשרד מדובר בהיקף פעילות של כ-7 מיליון שקלים. ארי כהן: "זוהי תקופה קשה לענף, לקוחות מחפשים מענה מדויק לצרכים שלהם"
משה בנימין | (17)

משרד הפרסום 'מומה' צירף לאחרונה לשורת לקוחותיו 3 לקוחות חדשים: חברת המיצים הטבעיים פריניב בהיקף של 1.5 מיליון שקלים, רשת החשמל הסיטונאי בהיקף של 4 מיליון שקלים ויבואנית המשקאות האלכוהוליים 'אגתד' בהיקף של 1.5 מיליון שקלים.

לדברי ארי כהן, מבעלים 'מומה': "זוהי תקופה קשה לענף, בה לקוחות המשחררים תקציבי פרסום מחפשים מענה מדויק לצרכים שלהם. ההתפתחות של החודש האחרון מעידה כי אנו יודעים לתת את המענה לצרכים אלה".

* רוצים לדבר על זה? כנסו לדף הפייסבוק של אייס

יוזכר כי לאחרונה הצטרפה זמירה ינקוביץ מוותיקות ענף הפרסום בישראל, כשותפה חדשה ב'מומה'. "במומה אנו מציעים ללקוחותינו ייעוץ שיווקי ופירסומי כאחד, פועלים עבורם בתחום המדיה החברתית ומשמשים הלכה למעשה שותפים להצלחותיהם". כך לדבר ינקוביץ'.

תגובות לכתבה(17):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 15.
    ליאת 26/05/2015 10:23
    הגב לתגובה זו
    מובילים בפרסום אחראים לקמפיינים הכי יצירתיים בענף למי שזוכר את 2go
  • 14.
    אוניל 09/11/2012 23:59
    הגב לתגובה זו
    מנסיון אישי נתקלתי באנשי מקצוע מדהימים עם תשוקה וביצועים מרשימים משרד שראוי להערכה
  • 13.
    יש כאן לקוחות שכבר מזמן לא שלהם (ל"ת)
    דויד 21/04/2012 13:31
    הגב לתגובה זו
  • 12.
    שגיא 22/01/2012 12:28
    הגב לתגובה זו
    אתה יקירי מגיב 5 - חרא של בנדם.
  • 11.
    אני 20/01/2012 21:51
    הגב לתגובה זו
    כל הכבוד שגם בימים קשים אלו יש משרד כמו מומה שמצליח לגייס לקוחות, ואתם אנשים קטנים ועלובים, למה כ"כ קשה לפרגן במדינה שלנו??? אם הייתם מקבלים 3 ש"ח על כל תגובה אולי גם מילה טובה היתה יוצאת לכם מהפה....ארי, חזק ואמץ, המשך בדרכך והצלח!!!
  • 10.
    אביגיל 19/01/2012 21:50
    הגב לתגובה זו
    חזר לעבוד איתם אחרי שנה מבדיקה שעשינו עכשיו בכל מקרה מגיע פרגון, להחזיר לקוחות שעזבו אותם זה הישג העולה על הבאת לקוח חדש. ומעיד על כך שהמשרד שלהם, הוא משרד טוב,כנראה..לא כך? אגב, גם ג'נטלמן עזבו ,וחזרו אליהם כל הכבוד, יישר כוח. מחפשים תקציבאיות ? נמאס לי לשבת בחוסר מעש..חחח... יש גם מפרגנים בענף.
  • 9.
    השועל 19/01/2012 19:23
    הגב לתגובה זו
    אם בזמנים כאלה הם מצליחים, השמיים הם הגבול בשבילם.
  • 8.
    אני די בטוח ש"חשמל סיטונאי" שלהם כבר מזמן (ל"ת)
    אלי 19/01/2012 18:11
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    יונית לוי 19/01/2012 17:08
    הגב לתגובה זו
    ארי המשקפיים שלך מחרמנות אותי :)
  • 6.
    לקוח מרוצה. 19/01/2012 16:23
    הגב לתגובה זו
    מגיע לך.אתה יודע לעשות את העבודה
  • 5.
    אין גבול לחארטה 19/01/2012 16:20
    הגב לתגובה זו
    "זוהי תקופה קשה לענף...". למה מה? אתה חלק מהענף? הרי אם אתה לא דוחף בכוח ידיעה למשה בנימין מי בכלל יזכור שאתה קיים? נכנסת פעם לאיזו רשימה? זכית באיזה פרס? תניח לנו. מישהו יכול בטעות להקליק כמוני ולבזבז דקת חיים עליך. המדהים הוא שיש עדיין איזה "לקוח" שחושב אחרת....
  • מירב 17/04/2012 00:25
    הגב לתגובה זו
    אנשים עלובים שכמוך כנראה לא סתם ממורמרים
  • שרלוט גינסבורג 22/01/2012 11:00
    הגב לתגובה זו
    כן - לקוחות חדשים, כן - משרד שעובד ומצליח, כן בענף - על אפם ועל חמתם של כאלה שחושבים שהשמש זורחת להם מהאחוריים ש ב ו ע ט ו ב !!! ארי שמעתי שיש עוד לקוח בדרך, נכון?
  • 4.
    ארי קרי לילה 19/01/2012 16:13
    הגב לתגובה זו
    והידיעה כזו. זה משרד שאין לו אף לקוח משמעותי ואף קמפיין מהותי, הוא מחליף מנכ"לים כל שנה בערך. אין על מה לכתוב??
  • 3.
    ג.מ 19/01/2012 15:59
    הגב לתגובה זו
    אחד מהמשרדים הטובים במדינה שילוב נכון של חברה שמבינים את המקצוע
  • 2.
    חורטיצה לא היה לקוח שלהם כבר פעם? (ל"ת)
    דני 19/01/2012 15:43
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    מפתיעים (ל"ת)
    יפה יפה.... 19/01/2012 15:42
    הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.