פרסום מומה מצרף למשרד 3 לקוחות חדשים: פריניב, רשת החשמל הסיטונאי ו'אגתד'

על פי הערכות המשרד מדובר בהיקף פעילות של כ-7 מיליון שקלים. ארי כהן: "זוהי תקופה קשה לענף, לקוחות מחפשים מענה מדויק לצרכים שלהם"
משה בנימין | (17)

משרד הפרסום 'מומה' צירף לאחרונה לשורת לקוחותיו 3 לקוחות חדשים: חברת המיצים הטבעיים פריניב בהיקף של 1.5 מיליון שקלים, רשת החשמל הסיטונאי בהיקף של 4 מיליון שקלים ויבואנית המשקאות האלכוהוליים 'אגתד' בהיקף של 1.5 מיליון שקלים.

לדברי ארי כהן, מבעלים 'מומה': "זוהי תקופה קשה לענף, בה לקוחות המשחררים תקציבי פרסום מחפשים מענה מדויק לצרכים שלהם. ההתפתחות של החודש האחרון מעידה כי אנו יודעים לתת את המענה לצרכים אלה".

* רוצים לדבר על זה? כנסו לדף הפייסבוק של אייס

יוזכר כי לאחרונה הצטרפה זמירה ינקוביץ מוותיקות ענף הפרסום בישראל, כשותפה חדשה ב'מומה'. "במומה אנו מציעים ללקוחותינו ייעוץ שיווקי ופירסומי כאחד, פועלים עבורם בתחום המדיה החברתית ומשמשים הלכה למעשה שותפים להצלחותיהם". כך לדבר ינקוביץ'.

תגובות לכתבה(17):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 15.
    ליאת 26/05/2015 10:23
    הגב לתגובה זו
    מובילים בפרסום אחראים לקמפיינים הכי יצירתיים בענף למי שזוכר את 2go
  • 14.
    אוניל 09/11/2012 23:59
    הגב לתגובה זו
    מנסיון אישי נתקלתי באנשי מקצוע מדהימים עם תשוקה וביצועים מרשימים משרד שראוי להערכה
  • 13.
    יש כאן לקוחות שכבר מזמן לא שלהם (ל"ת)
    דויד 21/04/2012 13:31
    הגב לתגובה זו
  • 12.
    שגיא 22/01/2012 12:28
    הגב לתגובה זו
    אתה יקירי מגיב 5 - חרא של בנדם.
  • 11.
    אני 20/01/2012 21:51
    הגב לתגובה זו
    כל הכבוד שגם בימים קשים אלו יש משרד כמו מומה שמצליח לגייס לקוחות, ואתם אנשים קטנים ועלובים, למה כ"כ קשה לפרגן במדינה שלנו??? אם הייתם מקבלים 3 ש"ח על כל תגובה אולי גם מילה טובה היתה יוצאת לכם מהפה....ארי, חזק ואמץ, המשך בדרכך והצלח!!!
  • 10.
    אביגיל 19/01/2012 21:50
    הגב לתגובה זו
    חזר לעבוד איתם אחרי שנה מבדיקה שעשינו עכשיו בכל מקרה מגיע פרגון, להחזיר לקוחות שעזבו אותם זה הישג העולה על הבאת לקוח חדש. ומעיד על כך שהמשרד שלהם, הוא משרד טוב,כנראה..לא כך? אגב, גם ג'נטלמן עזבו ,וחזרו אליהם כל הכבוד, יישר כוח. מחפשים תקציבאיות ? נמאס לי לשבת בחוסר מעש..חחח... יש גם מפרגנים בענף.
  • 9.
    השועל 19/01/2012 19:23
    הגב לתגובה זו
    אם בזמנים כאלה הם מצליחים, השמיים הם הגבול בשבילם.
  • 8.
    אני די בטוח ש"חשמל סיטונאי" שלהם כבר מזמן (ל"ת)
    אלי 19/01/2012 18:11
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    יונית לוי 19/01/2012 17:08
    הגב לתגובה זו
    ארי המשקפיים שלך מחרמנות אותי :)
  • 6.
    לקוח מרוצה. 19/01/2012 16:23
    הגב לתגובה זו
    מגיע לך.אתה יודע לעשות את העבודה
  • 5.
    אין גבול לחארטה 19/01/2012 16:20
    הגב לתגובה זו
    "זוהי תקופה קשה לענף...". למה מה? אתה חלק מהענף? הרי אם אתה לא דוחף בכוח ידיעה למשה בנימין מי בכלל יזכור שאתה קיים? נכנסת פעם לאיזו רשימה? זכית באיזה פרס? תניח לנו. מישהו יכול בטעות להקליק כמוני ולבזבז דקת חיים עליך. המדהים הוא שיש עדיין איזה "לקוח" שחושב אחרת....
  • מירב 17/04/2012 00:25
    הגב לתגובה זו
    אנשים עלובים שכמוך כנראה לא סתם ממורמרים
  • שרלוט גינסבורג 22/01/2012 11:00
    הגב לתגובה זו
    כן - לקוחות חדשים, כן - משרד שעובד ומצליח, כן בענף - על אפם ועל חמתם של כאלה שחושבים שהשמש זורחת להם מהאחוריים ש ב ו ע ט ו ב !!! ארי שמעתי שיש עוד לקוח בדרך, נכון?
  • 4.
    ארי קרי לילה 19/01/2012 16:13
    הגב לתגובה זו
    והידיעה כזו. זה משרד שאין לו אף לקוח משמעותי ואף קמפיין מהותי, הוא מחליף מנכ"לים כל שנה בערך. אין על מה לכתוב??
  • 3.
    ג.מ 19/01/2012 15:59
    הגב לתגובה זו
    אחד מהמשרדים הטובים במדינה שילוב נכון של חברה שמבינים את המקצוע
  • 2.
    חורטיצה לא היה לקוח שלהם כבר פעם? (ל"ת)
    דני 19/01/2012 15:43
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    מפתיעים (ל"ת)
    יפה יפה.... 19/01/2012 15:42
    הגב לתגובה זו
שרון גיל
צילום: רמי זרנגר

מי יקנה את הוט מובייל ובאיזה מחיר?

רן קידר |

פטריק דרהי רוצה למכור את הוט. לא בטוח שיש הרבה קונים, בינתיים הוא מקבל הצעות לרכישת הוט מובייל. 

שוק הסלולר הישראלי, שסבל בשנים האחרונות מירידת מחירים דרמטית ומתחרות עזה, עומד שינויים. הוט מובייל, אחת מארבע המפעילות הגדולות עם כ-2 מיליון מנויים ונתח שוק של כ-17%, עשויה לשנות את מפת התקשורת. מכירתה על ידי קבוצת אלטיס שבשליטת הטייקון שפשט רגל בצרפת עשויה לא רק להקל על חובותיו העצומים של דרהי, אלא גם לשנות את המפה התחרותית.

קבוצת גיל שרון מתעניינת בהוט מובייל

גיל שרון, שכיהן כיו"ר בזק וכמנכ"ל גולן טלקום מוביל קבוצת משקיעים שהגישה הצעה לא מחייבת לרכישת הוט מובייל תמורת 1.4 מיליארד שקל. ההצעה הוגשה לאלטיס, והיא כוללת שותפות עם גופים מוסדיים מובילים: לאומי פרטנרס, הראל ביטוח, מנורה מבטחים ומור ביטוח.

המוסדיים יזרימו את רוב ההון, בעוד שרון יכהן כשותף כללי ומנהל תפעולי ראשי. הוא לא מזרים כסף אישי בשלב זה, אך יקבל אופציות להשתתפות עתידית אם העסקה תצליח. האסטרטגיה של הקבוצה של שרון מבוססת על התייעלות מהירה: הוט מובייל סובלת מרווחי רווח נמוכים עקב תחרות מחירים, אך בעלת בסיס מנויים יציב ותשתיות 5G מתקדמות. הוא מתכנן להגדיל הכנסות דרך שדרוג חבילות משולבות, סלולר, אינטרנט ביתי וטלוויזיה, ולהפחית עלויות תפעוליות ב-20%-30%. אם העסקה תתגבש, שרון יפרוש מתפקידו כיו"ר IBC, מיזם הסיבים האופטיים, כדי למנוע חשש מניגוד אינטרסים, שכן מנורה ומור מחזיקות גם שם.

אלא שפלאפון, זרוע הסלולר של בזק, הגישה הצעה גבוהה בהרבה - 2 מיליארד שקל. השאלה אם הרגולטור יסכים לעסקה כזו שתוביל את החברה הממוזגת לנתח שוק של כ-36%. מיזוג עם הוט מובייל ייצור שחקן עם נתח שוק גדול כשסלקום הבאה בתור עם 28%. 

שרון רכש לפני כ-8 שנים את גולן טלקום יחד עם האחים זלקינד ב-350 מיליון שקל, והפך אותה ממפעילה קטנה לחברה ששווה פי כמה ונמכרה לסלקום במחיר של פי 3. המוסדיים כנראה מאמינים שהוא יעשה זאת שוב בהוט מובייל. 


פטריק דרהי, חובות ומניעים

הפטריוטים, ערוץ 14. קרדיט: אתר C14הפטריוטים, ערוץ 14. קרדיט: אתר C14
רייטינג

האם הפטריוטים היא התכנית היציבה ביותר בטלווזיה?

התחרות העזה בין מהדורות החדשות, הן מבחינת רייטינג והן מבחינת השקפת עולם ממשיכה להתבטא במשך כל רצועות היום; בפריים טיים הצפייה היתה יחסית מאוזנת

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 17% רייטינג ו-442 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 8.5% רייטינג ו-253 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שהצליחה שוב לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.9% רייטינג ו-114 אלף צופים, ובסוף הרשימה היתה המהדורה של כאן11, עם נתונים טובים יחסית לחוסר הפופולריות שלה, עם 107 אלף צופים ו-4% רייטינג.


פריים טיים 

תחרות בפריים טיים זה תמיד טוב, ואמש התחרות היתה יחסית מאוזנת, אם כי "נוטוק" של רועי עידן שמשודרת בקשת היתה בראש עם רייטינג של 12.9% רייטינג ו-337 אלף צופים, אבל הפער בינה ובין אלו שאחריה לא היה גדול, כפי שקורה בשידורי ריאליטי גדולים, ואחריה היתה התכנית העקבית ביותר בטלוויזיה, "הפטריוטים" שמשודרת מדי ערב וזוכה לרייטינג גבוה ולמקום השני כמעט בקביעות, שהונחתה אתמול על ידי יותם זמרי, ועמדה על 8.2% רייטינג עם 233 אלף צופים. במקום השלישי היתה "משחקי השף" ריאליטי אוכל של רשת, שעמד על 8% רייטינג ו-213 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה כאן11 עם ריאליטי האוכל שלהם, שמתעלה מעל לממוצע הרייטינג של התאגיד הציבורי, ועמד על 6.7% רייטינג ו-162 אלף צופים.

תכניות הבוקר והצהריים

מבחינת שאר הרצועות, רצועת הבוקר הולכת ותופסת תאוצה, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה את הרצועה, עם 4.6% ו-100 אלף צופים, במקום השני חלקו ערוץ 13 ורשת, כשמהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עמדה על 2.6% רייטינג ו-48 אלף צופים ואילו העולם הבוקר הייתה עם רייטינג דומה  ו-50 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המספרים ירדו מעט, ומשדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה היה בראש ועמד על רייטינג של 2.5% ו-60 אלף צופים, ואילו אחריו היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.8% רייטינג ו-37 אלף צופים. "על הבוקר" של ערוץ 14 היה אחרון עם 1.1% רייטינג, ו-28 אלף צופים.

בצהריים, האולפן הפתוח של עם בועז גולן היה בראש, עם 2.8% רייטינג ו-58 אלף צופים, אחריו היה 14 בצהריים של חדשות 12, שעמדה על 2.7% ו-66 אלף צופים, אחריה היה , ואת הרשימה סגרה רשת עם "הדוח היומי" שהיה עם 1.7% רייטינג ו-36 אלף צופים בלבד.