עננים חדשים בשמי הפרסום מבשרים: תקופת מיתון היא זמן טוב להתייעלות

קמפיין חדשני של DataPlus, למערכת ניהול משרדי פרסום ומדיה, מציג באנרים מפולחי IP. המסר: הגיע הזמן שתתקדמו (תוכן שיווקי)
תוכן שיווקי |

אם נתקלתם בימים האחרונים בבאנר של DataPlus הפונה למשרד שלכם באופן אישי אתם לא היחידים. עשרות משרדי פרסום ומדיה נחשפו לבאנרים עם פנייה אישית, באמצעות קמפיין מתוחכם שהשתמש בכתובות IP של המשרדים. הקמפיין שעלה באמצעות משרד הפרסום twentythree ממחיש היטב את המסר של DataPlus: הגיע הזמן שתתקדמו.

הקמפיין מציג באופן חדשני את המערכת המתקדמת של DataPlus, הפועלת בטכנולוגיית ענן המספקת מגוון כלים ויכולות שהמערכות הקיימות כיום בשוק אינן מסוגלות לספק. המערכת עובדת על דפדפנים ואינה דורשת התקנה ברמת תחנה - כלומר גם לעובדי הסטודיו והקריאטיב יכולה להיות סוף סוף גישה למערכת הניהול ישירות ממחשבי המקינטוש.

לצד הטכנולוגיה המתקדמת, מספקת החברה מודל שירות חדשני המאפשר ביצוע התאמות תוכנה ללא תוספת תשלום וזאת הודות לשימוש במחולל יישומים מתקדם אשר פותח על ידי החברה המאפשר ביצוע שינויים ללא התערבות בקוד.

תומר ניר, מנכ"ל חברת דאטה פלוס בע"מ: "הערך המוסף העיקרי של התוכנה הינו ניהול כל תהליכי העבודה במערכת אחת (ERP). בנוסף, ניתן להתאים את המערכת לתהליכי העבודה של המשרד, במקום שהמשרד יתאים את עצמו לתוכנה. שילוב המערכת במשרד מאפשר לנהל בצורה מסודרת את הבריפים והמשימות בסטודיו ובקריאטיב, לעקוב אחר תהליכי המכירה והזמנות הרכש, למדוד רווחיות, שעות עבודה ולהשוות בין התכנון לביצוע.

חשוב לציין כי בניגוד למערכות הישנות, השימוש בטכנולוגיית ענן מאפשר גם למשרדים קטנים יחסית לקבל מערכת מתקדמת ללא הוצאות על שרתים ורשיונות".

איך מגיבים הלקוחות?

"ללקוחותינו חשוב לקבל בנוסף לתוכנה טובה, גם שירות טוב ומקצועי. אנו מבצעים תהליכי אפיון מסודרים, הדרכות ומסייעים ללקוחותינו מניסיוננו כיצד לפתור בעיות שצצות במהלך הטמעת המערכת ולאורך תקופת השירות. דווקא בתקופה של מיתון אנו רואים עליה בביקוש לכלי ניהול, בקרה ומדידה שמאפשרים למשרדים התייעלות.

"אנו משרתים היום כ-30 חברות פרסום, מדיה ואינטראקטיב המשתמשות במערכת, חלקן כבר למעלה מ-4 שנים. חלק מהלקוחות השתתפו בסרטון שהפקנו ומתארים את הסיבות שהביאו אותם לבחור בנו ומהי מערכת DataPlus עבורם".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
טלי מורנו וטל ברמן, מגישי מהדורה החדשות המרכזית כאן 11. קרדיט: אתר כאן11טלי מורנו וטל ברמן, מגישי מהדורה החדשות המרכזית כאן 11. קרדיט: אתר כאן11
רייטינג

השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 עם נוכחות רצינית של  204 אלף צופים, שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, שבה צפו 302 אלף איש; חדשות 13 עם 145 אלף צופים ואילו המהדורה המרכזית של כאן 11 נמצאת באופן עקבי על 50 עד 60 צופים וסוגרת את הרשימה עם נתונים חלשים

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

כמו תמיד, רייטינג מהדורות החדשות כמעט ואינו משתנה במהלך השבוע. חדשות 12 של קשת תמיד במקום הראשון ואמש עמדה על 12.9% רייטינג עם 302 אלף צופים, אבל לאחרונה, המגמה היא שבמקום שסך כל המהדורות המתחרות יעמוד על חצי מכמות הצופים של חדשות 12, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עולה לבדה לכ-66% מכמות הצופים, עם 204 אלף צופים ו-6.7% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 6.6% אבל 145 אלף צופים. מעניין מה היו התוצאות לו היו משנים את שיטת הרייטינג. 

עם זאת, סיפור מרכזי לא פחות הוא הסיפור של מהדורת החדשות המרכזית של כאן 11, ולמרות מגישים איכותיים, טלי מורנו וטל ברמן, היא מדשדשת ומציגה תוצאות חלשות מאד, כשאמש כמות הצופים היתה 58 אלף איש בלבד, עם 2.4% רייטינג. 


בפריים טיים, איך לא, הלהיט של רשת, "האח הגדול" מנצח את כולם, עם רייטינג של 16.2% ו-408 אלף צופים, ואחריו "מאסטר שף" היציבה, עם 13.4% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים חוזרת ומזנקת, לאחר תקופה של ירידה, ועומדת על 7.4% רייטינג ו-223 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", זכתה ל-1.3% רייטינג בלבד, עם 26 אלף צופים בסך הכל. השידור הציבורי בבעיית רייטינג קשה. 


בוקר, אמצע היום ולייט נייט 

חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.6% ו-91 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 1.9% רייטינג ו-36 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-37 אלף צופים.

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 3.7% ו-77 אלף צופים, אחריו במקום השני המשדר של ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.9% בלבד ו-43 אלף צופים ואחריהן מאחור נמצא "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.