עננים חדשים בשמי הפרסום מבשרים: תקופת מיתון היא זמן טוב להתייעלות

קמפיין חדשני של DataPlus, למערכת ניהול משרדי פרסום ומדיה, מציג באנרים מפולחי IP. המסר: הגיע הזמן שתתקדמו (תוכן שיווקי)
תוכן שיווקי |

אם נתקלתם בימים האחרונים בבאנר של DataPlus הפונה למשרד שלכם באופן אישי אתם לא היחידים. עשרות משרדי פרסום ומדיה נחשפו לבאנרים עם פנייה אישית, באמצעות קמפיין מתוחכם שהשתמש בכתובות IP של המשרדים. הקמפיין שעלה באמצעות משרד הפרסום twentythree ממחיש היטב את המסר של DataPlus: הגיע הזמן שתתקדמו.

הקמפיין מציג באופן חדשני את המערכת המתקדמת של DataPlus, הפועלת בטכנולוגיית ענן המספקת מגוון כלים ויכולות שהמערכות הקיימות כיום בשוק אינן מסוגלות לספק. המערכת עובדת על דפדפנים ואינה דורשת התקנה ברמת תחנה - כלומר גם לעובדי הסטודיו והקריאטיב יכולה להיות סוף סוף גישה למערכת הניהול ישירות ממחשבי המקינטוש.

לצד הטכנולוגיה המתקדמת, מספקת החברה מודל שירות חדשני המאפשר ביצוע התאמות תוכנה ללא תוספת תשלום וזאת הודות לשימוש במחולל יישומים מתקדם אשר פותח על ידי החברה המאפשר ביצוע שינויים ללא התערבות בקוד.

תומר ניר, מנכ"ל חברת דאטה פלוס בע"מ: "הערך המוסף העיקרי של התוכנה הינו ניהול כל תהליכי העבודה במערכת אחת (ERP). בנוסף, ניתן להתאים את המערכת לתהליכי העבודה של המשרד, במקום שהמשרד יתאים את עצמו לתוכנה. שילוב המערכת במשרד מאפשר לנהל בצורה מסודרת את הבריפים והמשימות בסטודיו ובקריאטיב, לעקוב אחר תהליכי המכירה והזמנות הרכש, למדוד רווחיות, שעות עבודה ולהשוות בין התכנון לביצוע.

חשוב לציין כי בניגוד למערכות הישנות, השימוש בטכנולוגיית ענן מאפשר גם למשרדים קטנים יחסית לקבל מערכת מתקדמת ללא הוצאות על שרתים ורשיונות".

איך מגיבים הלקוחות?

"ללקוחותינו חשוב לקבל בנוסף לתוכנה טובה, גם שירות טוב ומקצועי. אנו מבצעים תהליכי אפיון מסודרים, הדרכות ומסייעים ללקוחותינו מניסיוננו כיצד לפתור בעיות שצצות במהלך הטמעת המערכת ולאורך תקופת השירות. דווקא בתקופה של מיתון אנו רואים עליה בביקוש לכלי ניהול, בקרה ומדידה שמאפשרים למשרדים התייעלות.

"אנו משרתים היום כ-30 חברות פרסום, מדיה ואינטראקטיב המשתמשות במערכת, חלקן כבר למעלה מ-4 שנים. חלק מהלקוחות השתתפו בסרטון שהפקנו ומתארים את הסיבות שהביאו אותם לבחור בנו ומהי מערכת DataPlus עבורם".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -1.49%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -1.49%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״