אחרי הטיסה - האם מניית אייסקיור בדרך לתיקון?

גורביץ' על מהלך העליות במנייה שנבלם בברוטליות; האם מקרה טוגדר יחזור על עצמו?

|
(42)
השמדת גידול בכבד באמצעות מערכת אייסקיור, צילום: יח"צ
עושה כמעשה טוגדר. פרץ העליות של אייסקיור מדיקל +0.7% אייסקיור מד 57.3 +0.7% אייסקיור מדיקל בסיס:56.9 פתיחה:56.9 גבוה:58 נמוך:56.7 תמורה:43,740 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: מזכיר ולא במעט את מה שקרה לטוגדר עליה כתבתי בתקופה האחרונה. מהלך עליות זה נבלם בברוטליות כאשר אתמול רשמה המניה ירידה של 15%. השאלה היא האם מדובר בתיקון או שמא גל העליות תם.
בגרף החודשי
 
הדבר המרכזי בגרף החודשי הוא הפריצה מתקופת הדשדוש הארוכה וזאת בליווי מחזורי מסחר אימתניים. מדובר בנתון מעודד שמשמעותו העקרונית בראייה לטווח ארוך היא שהמניה לא ראתה את השיא האחרון. אלא שיחד עם הפריצה הבוטה נחצתה מעלה גם רצועת בולינגר העליונה, דבר המעיד שבטווח הזמן המיידי צפוי תיקון שלמעשה החל אתמול. 
המסר המרכזי כעת הוא ששיאים חדשים לא יכבשו בעתיד הנראה לעין. לפחות לא עד שהמניה תעבור תיקון משמעותי מטה.

בגרף השבועי
 
ההתנהגות בגרף השבועי אינה שונה מהותית. גם כאן רואים את פרץ העליות שחרג מהרצועה העליונה. המשמעות היא שהרצון המיידי של המניה הוא לתקן מטה.

בגרף היומי
 
נר אדום שכולו מעל לרצועת בולינגר העליונה הוא סימן מכירה. נקודה. לכן, גם המסר בגרף היומי הוא מסר של ירידות לטווח הקרוב.
סיכום ומסקנות
מסקנה זהה כמו לגבי טוגדר לאחר גל העליות. מי שרכש את המניה טרום העליות היא למכור. אם לא את הכל אז לפחות מחצית מההחזקה. למי שמתעקש שלא מומלץ לקבוע רף מסוים וברור שחצייתו כלפי מטה תהווה בסיס לחיסול העסקה. מי שלא קנה שפשוט לא יעז במחירים הללו ובסגנון ההתנהגות הזה.
 
* הגרפים בסקירה זו הופקו באמצעות תוכנת ואתר בורסהגרף לניתוח טכני www.bursagraph.co.il מבית קו מנחה ואייל גורביץ
 
** הערה: כל הזכויות שמורות. אין לשכפל, להעתיק, לתרגם, לצלם, להקליט או להעביר בכל צורה שהיא כל חלק מן החומר אלא באישור מפורש בכתב מן המחבר.
 
*** אין בסקירה זו משום המלצה לקנות או למכור את השוק או מניות ספציפיות. סקירה זו מוגשת כאינפורמציה טכנית נוספת העושה זאת פועל על סמך שיקול דעתו בלבד.
תגובות לכתבה(42):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 32.
    אייסקיור
    חכמת הבורסה 16/05/2018 18:58
    הגב לתגובה זו
    5 1
    לאחר הירידות החדות בימים האחרונים ומנייה זו קרסה עד לפני כשלושה שבועות ב-99%,כל הסיכויים שהיא תעלה לשוויה האמיתי באלפי אחוזים עוד השנה,בכדי להגיע לרמתה,וגם הקריסה.הבורסה חכמה ויודעת לתקן את עצמה.למי שיש את המנייה שלא ימכור ולמי שאין,כדאי לקנות.בכדי להרוויח בבורסה צריך:נחישות,סבלנות,קור רוח,אנדרלין,מעקב ועצבי ברזל.ההצלחה כרוכה הפרמטרים הללו.ההצלחה לכל משקיעי אייסקיור!
    סגור
  • 31.
    זה כבר בדיחה כל הניתוחים האלה
    יוד 10/05/2018 22:07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    נר אדום, רצועת בולינגר, עד שהנסד"ק לא ירד נמוך יותר מ 6,630 נקודות כפי שגורביץ ניתח בניתוח מעמיק בסוף מרץ , לא מאמין לאף מילה .
    סגור
  • 30.
    אני לא אתפלא אם זה מכוון .מאוד מסריח העניין
    אל מגיב 22 10/05/2018 21:36
    הגב לתגובה זו
    1 0
    גורביץ הזה עם אחוזים באתר.אני יודע שלא חפרסמו את זה.יש פה משהו מאוד מסריח עם מה שהוא עושה ובסוף הכל יתגלה.אם יצנזרו את מה שרשמתי זה עוד יותר יוכיח שיש פה קומבינה
    סגור
  • 29.
    הלך לכם הכסף (ל"ת)
    זהירות מגורביץ 10/05/2018 18:24
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 28.
    כותרת מפוצצת ובפנים כלום למה?
    דוד 10/05/2018 18:01
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אתה יכול לדחוף את כל הניתוחים שלך אתה יודע לאן לך תשנה מקצוע יש הכשרה מקצועית בביטוח לאומי
    סגור
  • 27.
    גורביץ גורם נזקים כספיים.צריך לבדוק את הנושא (ל"ת)
    האם ניתן לתבוע? 10/05/2018 16:44
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 26.
    או שמטעה בכוונה או שהוא גרוע.אל תעשו מה שאומר (ל"ת)
    פשוט אל תקשיבו לו 10/05/2018 13:10
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור
  • 25.
    גורביץ לאאא.הוא יגמור לכם תכסף (ל"ת)
    פשוט אל תקשיבו לו 10/05/2018 13:09
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 24.
    אייסקיור
    שימי 10/05/2018 10:33
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אייסקיור משהו יכול לתת לי כיוון למה היא יורדת למרות שהניסוי היה הצלחה גדולה
    סגור
  • 23.
    לא יאומן כמה אתה חרטטן!
    ברוקר 09/05/2018 21:03
    הגב לתגובה זו
    5 0
    אחי תפסיק לחרטט אותנו פה!! תהיה מקצוען ובלי נסיונות לשחק עם המניות
    סגור
  • וגם לא כדאי לך .הוא קטסטרופה (ל"ת)
    הוא לא אחיך 10/05/2018 16:41
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 22.
    אני אשם, לא גורביץ
    רן רוזן 09/05/2018 20:49
    הגב לתגובה זו
    5 0
    30 פעם הוליך אותי שולל עם הגרפים שלו חסרי התועלת, שליחיד שאולי זה מועיל זה לגורביץ עצמו (כפי שהוא עצמו אמר לי באחת מהרצאותיו בה השתתפתי בבית ספר "מגמות: שנוהל בזמנו על ידי מר מנדלוביץ ז"ל), שאולי עדיין מצליח למכור אותו לתמימים. 30 פעם הפסדתי כבר עשרות אלפי דולרים. נשבעתי לעצמי שהפעם ה 31 אני עושה הפוך. והינה באה הפעם ה 31. אבל, אמרתי לעצמי, מה ההסתברות ששוב גורביץ טועה אחרי 30 טעויות רצופות? ודאי שואפת לאפס. גורביץ אומר השוק האמריקאי קורס, כל עליה הזדמנות לצאת, פעלתי לפי זה, ושוב הפסדתי, 3000 דולר הפעם. המסקנה שלי היא: 1. או שהוא אימבאציל, או 2, הוא בכוונה מטעה כדי איכשהו להרוויח על חשבוננו. אבל מי שבאמת אשם, מי שבאמת האידיוט, זה כאמור רק אני.
    סגור
  • 21.
    אל תריצי פה מניות ואל תדברי מפוזיציה.שקוף (ל"ת)
    כוכבה היקרה 09/05/2018 16:37
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • אייסקיור ומדיוי
    כוכבה 09/05/2018 17:56
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אני לא מריצה מניות וגם לא ניתן להריץ מניות בתגובות,אלא רק בבורסה עצמה.כל תגובותיי ניזונים ממאמרים כלכליים ומכתבות כלכליות.גם לכתבים כלכליים,אתה מגיב שהם כותבים מתוך פוזיציה?אני מגיבה וכל אחד יעשה כרצונו.אנו במדינה דמוקרטית ומותר לכל אחד להביע דעתו,בכל נושא.עד היום בכל מה שכתבתי-צדקתי.לבורסה צריך סבלנות,מעקב ועצבי ברזל.בהצלחה לכל המשקיעים!
    סגור
  • 20.
    התנהלות המניה בשש השנים האחרונות
    י. 09/05/2018 14:52
    הגב לתגובה זו
    1 0
    המניה הורצה לשער של 70. אח"כ בוצע דילול וערך המניה ירד לאחוז אחד עד לפני שבועיים. מישהו פגע במשקיעים והרשות לא עשתה כלום. האם תפקיד הרשות לשתף פעולה עם הנוכלים ? כדאי שתפרסם זאת.
    סגור
  • 19.
    לשמוע לעצת חכמים
    לשמוע לעצת חכמים 09/05/2018 14:41
    הגב לתגובה זו
    1 3
    צהרים טובים לכל המרווחים 200 אחוז ומעלה ניתוח טכני הוא כלי עזר לקבל החלטות מעבר לזה יש עוד שיקולים כמו שהיזכרה גב כוכבה
    סגור
  • טען עוד
  • תקשיב לגורביץ.יפיל אותך (ל"ת)
    רוצה להפסיד כסף???? 10/05/2018 18:13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • זוג טמבלים.לא חכמים (ל"ת)
    אתה וכוכבה 09/05/2018 17:53
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • צהרים טובים לכל המופסדים ניתוח טכני שווה לניחוש פרוע (ל"ת)
    1 09/05/2018 16:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • ניתוח טכני שווה חרטה ואתם שניכם אדיוטים (ל"ת)
    העורב הלבן 09/05/2018 16:38
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 18.
    אייסקיור ומדיוי
    כוכבה המשקיענית 09/05/2018 12:42
    הגב לתגובה זו
    3 2
    אייסקיור ייצרה מכשיר רפואי לטיפול בסרטן.עד לפני כשבוע אייסקיור קרסה ב-99%,כך שהפוטנציאל שלה לעלות באלפי אחוזים ולהגיע לשווי שהיה לה,לפני הקריסה,הוא גבוה ועצום.מי שרוצה להרוויח ובגדול,שיקנה את המנייה ויתאזר בסבלנות.למי שיש את אייסקיור,לא למכור.ההתעשרות בדרך.בהצלחה לכל המשקיעים! לגבי מדיוי-הודעה חשובה ומעניינת,שמעידה שלמדיוי פוטנציאל עצום,בתחום הקאנביס.הרווחים וההתעשרות בדרך.בהצלחה לכל המשקיעים!
    סגור
  • 17.
    בושה... עובד בשירות השורטיסטים
    איציק 09/05/2018 11:06
    הגב לתגובה זו
    4 0
    ניתוח זבל.. ירדה 99% עלתה יומיים וכבר בא לנתח אותה. . בקיצור. הפוך גוטה .. הפוך
    סגור
  • 16.
    מה שגורביץ אומר מומלץ לעשות הפוך
    בולינגר שמולינגר 09/05/2018 10:51
    הגב לתגובה זו
    8 0
    הפרשנים לא קובעים איך השוק יראה כמו בתקשורת הם מפרשנים והשוק מתנהל איך שבא לו
    סגור
  • 15.
    אתה בכוונה מטעה את הקוראים או בתמימות זה קורה (ל"ת)
    מר גורביץ 09/05/2018 10:37
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 14.
    וכרגיל הגורביץ שוב טעה.מחלה כרונית אצלו (ל"ת)
    והנה היא עולה 09/05/2018 10:36
    הגב לתגובה זו
    8 0
    סגור
  • 13.
    שריר וקיים
    דוד 09/05/2018 10:31
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מניה שווה מילארדים
    סגור
  • 12.
    אייסקיור שווה 400נקודות לפחות (ל"ת)
    דוד 09/05/2018 10:31
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור
  • 11.
    וכרגיל הגורביץ שוב טעה.מחלה כרונית אצלו (ל"ת)
    והנה היא עולה 09/05/2018 10:30
    הגב לתגובה זו
    9 0
    סגור
  • 10.
    הרצון המיידי שלי זה לרדת.חחחחח (ל"ת)
    מניה 09/05/2018 10:21
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 9.
    גורביץ אולי תקרא למניה סינדרלה .מה דעתך ? (ל"ת)
    כתבה הזויה 09/05/2018 10:20
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • 8.
    איבדת כל לגיטימציה פה.אתה פשוט בעל מניות באתר
    מר גורביץ 09/05/2018 10:04
    הגב לתגובה זו
    7 0
    ולכן יש לך פה במה .מה שאתה עושה זה עובד על אנשים בעיניים.ההמלצות שלך לא קולעות כבר שנים.אתה עולה לקוראים על העצבים .זה פשוט מגוחך כבר .לא לצנזר אותי בבקשה כי הגיע הזמן שהקוראים יעשו בחירה נכונה ולא יפסידו את כספם בגלל רשלנות זחיחות וחוסר מקצועיות
    סגור
  • 7.
    מניה שווה זהב
    גיל 09/05/2018 09:55
    הגב לתגובה זו
    10 0
    כמו טאואר לפני 8 שנים.הייתה שווה באזור דולר היום 24.
    סגור
  • 6.
    גורביץ תקרא
    גיל 09/05/2018 09:44
    הגב לתגובה זו
    6 0
    ניתוח חובבני לעניות דעתי.לא רואה מי שיזרוק את המניה עכשיו למעט ספקולנטים.אין הרבה מניות הרוב מוחזק ע"י בעל שליטה.כל מי שקנה עד עכשיו מחזיק תמיכה טכנית כמו שאתה אומר באזור 150.המניות שוות זהב מוגנות פטנט.בוא נראה...
    סגור
  • 5.
    היום אני קונה הלוא הכול הפוף אצלך מר בולינגר גורביץ (ל"ת)
    דבי 09/05/2018 09:41
    הגב לתגובה זו
    10 0
    סגור
  • 4.
    "הרצון המיידי של המניה הוא לתקן מטה..." פה כבר איבדת
    יוסי 09/05/2018 09:19
    הגב לתגובה זו
    12 0
    אותי.... למניה אין רצון, היא איננה בעל חיים
    סגור
  • הוא מתייחס לזה כאילו חברה שלו.זה מצחיק (ל"ת)
    נכון 09/05/2018 10:05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 3.
    וכרגיל ההיפך היום תעלה (ל"ת)
    רפי 09/05/2018 08:55
    הגב לתגובה זו
    10 0
    סגור
  • 2.
    אייסקור חברה מדהימה
    אייסקיורלייקר 09/05/2018 08:45
    הגב לתגובה זו
    5 0
    זו מניה שפשוט צריך להחזיק, לא לשחק. אנחנו עוד רחוקים מהמחיר המקסימלי שלה, כרגע היא פשוט בגרושים לערך לאנושות.
    סגור
  • 1.
    שאלה לאייל גורביץ דקס
    שאלה לאייל מדד דקס 09/05/2018 08:42
    הגב לתגובה זו
    0 4
    הדקס פרץ רמת התנגדות 12800. המחזור גדול. לדעתך צפויים לשבור שיאים?
    סגור
  • אתה עיוור? (ל"ת)
    אורן 09/05/2018 09:59
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • כמו כל המעריצים של גורו גורביץ (ל"ת)
    הוא עיוור 09/05/2018 10:37
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • הוא לא עיוור הוא יודע לנחש בדיוק כמו כל אחד אחר ...