אפליקצית ספץ spetz
צילום: spetz

חיפוש בעלי מקצוע בעזרת בינה מלאכותית: זה כאן, וזה עובד

אפליקציה ישראלית מהפכנית מביאה חיים חדשים לתחום ותיק

החיפוש אחר בעל המקצוע המתאים בזמן ובמקום הנכון עלול להיות עניין מתיש ומסורבל, הכרוך במקרה הטוב בבילוי זמן ארוך בטלפון, ובמקרה הגרוע בתקלה שלא תוקנה ובמפח נפש.

Spetz, אפליקציה ישראלית חדשה וחכמה, מנצלת את יתרונות הבינה המלאכותית כדי להבטיח למשתמשיה את בעל המקצועי הטוב והזמין עבורם תוך 30 שניות בלבד. האפליקציה, עובדת ורווחית, כבר ניהלה מעל 400,00 קריאות לתיקון תקלות, והיא נמצאת בעיצומה של חדירה לשווקי חו"ל עתירי פוטנציאל.

סבב גיוס ראשון שערכה החברה דרך פלטפורמות ההשקעה החברתית פיפלביז הניב מעל 1,200,000 שקלים. כעת, לקראת השקה רחבה בשוק הבריטי, החברה יוצאת לסבב גיוס שני, ומזמינה משקיעים לקנות מניות בחברה ולהיות שותפים להצלחה העתידית של Spetz, שראשיה אינם מהססים להשוות אותה לUber  ו Waze

לפרטים והשקעה בספץ >> 

100,000 חיפושי "אינסטלטור" בגוגל

שוק החיפוש המקוון של בעלי המקצוע עושה את צעדיו הראשונים בישראל, וגם בעולם, כשטרם נרשמה ההצלחה הבינלאומית הגדולה בתחום. ב Spetz מסבירים שהשיטה הקיימת, שבה חיפוש בעלי מקצוע ברשת מוביל לרשימה שאינה מציגה דירוג של בעלי מקצוע, אינה יעילה עבור מי שרוצים לוודא שהם פונים לבעל מקצוע אמין ומקצועי.

נוסף לאפשרות לדרג את בעל המקצוע, לפתרון של Spetz יתרונות נוספים על פני המתחרים בשוק, כמו כיסוי מאות אנשי מקצוע רלבנטיים מכל תחום, ניטור אנשי מקצוע מומלצים בזמן אמת, אפשרות לתזמון עתידי להזמנת תיקון התקלה ואפשרות לקבלת מספר הצעות מחיר לתיקון התקלה תוך 30 שניות.

 

הזדמנות השקעה אטרקטיבית

באופן שלא תמיד מאפיין מיזמים בשלבי גיוס הון, Spetz מציגה מודל פעיל ורווחי העומד בפני התרחבות משמעותית לשווקים חדשים. בחברה אומרים כי הפטנט הייחודי שלהם, הבונה על ההיגיון של ענקיות איתור אחרות כמו אובר או ווייז, מחבר בין בינה מלאכותית לחכמת ההמונים ומצליח להיות הראשון בשוק בינלאומי בעל פוטנציאל עצום. עד כמה עצום? תחום המנעולנות הנישתי בארה"ב רשם הכנסות של כשני מיליארד דולר בשנה שעברה.

קיראו עוד ב"פיפלביז"

כשמוסיפים לרשימה חשמלאים, טכנאים, מתקני מזגנים ומכשירים שונים, הפוטנציאל העסקי של מנוע חיפוש דומיננטי בשוק בעלי המקצוע העולמי נותן משנה תוקף להערכות של מובילי Spetz.

הפטנט הטכנולוגי של החברה רשום ומוגן, והרוכשים מניות יזכו לשותפות מלאה בפעילות הבינלאומית של החברה. הפעילות הזו כבר רוקמת עור וגידים, עם פעילות להקמתה של Spetz UK, שתממומן מכספי הגיוס החדש.

 

השקעה חברתית: ההייטק פתוח לכולם    

המיזם Spetz מציע מניות לרכישה באמצעות הפלטפורמה הייעודית של פיפלביז, שמאפשרת לציבור הרחב להשקיע בחברות הייטק ישראליות צעירות. פיפלביז, הראשונה לקבל מעמד חוקי של "רכז הצעה" בשוק ההשקעה החברתית בישראל, פועלת מ 2018, ועד כה גוייסו באמצעותה למעלה מ 47 מיליון שקלים עבור שורת חברות הזנק כחול לבן.

עבור חברת Spetz, זהו סבב הגיוס השני בהשקעה חברתית, לאחר סבב גיוס ראשוני מוצלח. לפני פריצה לשוק הבריטי, הנחשב ידידותי במיוחד להשקעות זרות (במיוחד כאלה המגובות ברישום פטנטים מקומיים), ניתנת כעת הזדמנות למשקיעים לקנות מניות ולהפוך לשותפים מלאים באפליקציה ישראלית פורצת דרך.

לפרטים והשקעה בספץ >> 

 

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    יוסי 02/07/2019 17:38
    הגב לתגובה זו
    כל אלגוריתם הפך לבינה מלאכותית.
וולביט
צילום: פיפלביז

חברות תוכנה וטיפול רפואי מרחוק בוחרות ב-Well-Beat כדי לשפר את האינטראקציות עם למעלה מ-500,000 מטופלים

שלוש חברות בארה"ב משלבות את מערכת הפניית המטופלים הניתנת להתאמה דינמית של Well-Beat והתערבויות מותאמות אישית כדי לשפר את ההקפדה על תוכנית הבריאות, היעילות התפעולית והכנסות CPT. בימים אלו Well-Beat מאפשרת להצטרף אליה כבעלי מניות החל  מ-100,000 שקל.

נושאים בכתבה פיפלביז

סטארט-אפ ישראלי שמביא AI התנהגותי לטיפול שוטף של חולים, נבחר על ידי שלושה ספקי ניטור מטופלים מרחוק (RPM) חדשניים וספקי שירות וירטואלי כדי לעזור להם להתאים אישית אינטראקציות עם למעלה מ-500,000 מטופלים. בנוסף לשיפור המעורבות ועמידה בתוכניות הטיפול, החברות בארה"ב שואפות להפחית עלויות ולהגדיל את ההכנסות נטו על ידי שילוב ההנחיות הרב-ערוציות של Well-Beat בתקשורת עם המטופלים. לפרטים והשקעה ב-Well-Beat החל מ-100,000 שקל >> Well-Beat מספקת לשותפיה החדשים המלצות ותסריטים ספציפיים למטופל עבור אינטראקציות טלפונית ובריאות טלפונית, כמו גם התראות מותאמות אישית לתזכורות דיגיטליות אוטומטיות. על ידי התאמת התקשורת לאישיותו, הדמוגרפיה, תוכנית הטיפול וערוץ התקשורת של כל מטופל. הפתרון הידידותי למשתמש מאפשר לרכזי טיפול ב-RPM ובחברות טיפול וירטואלי לספק תמיכה שוטפת יעילה יותר. הפתרון של Well-Beat תומך בצורה חלקה בזרימה היומית בקנה מידה גדול של אינטראקציות RPM ו-Telehealth עם התראות והמלצות פרו-אקטיביות ואוטומטיות לחלוטין. כתוצאה מכך, ללא קשר למספר האנשים שהם משרתים, ספקי שירותי הבריאות יכולים לשלוח תקשורת אישית למטופלים והדרכה למטפל בדיוק מתי ואיפה הם נחוצים. בנוסף, הרכזים, האחיות וספקי הרפואה הטלפונית מקבלים הדרכה בזמן אמת והדרכה מתמשכת על שילוב התובנות החזקות של Well-Beat בשגרת יומם. ד"ר דיוויד נאש, דיקן מייסד אמריטוס ממכללת ג'פרסון לבריאות האוכלוסין, עורך ראשי של ניהול בריאות האוכלוסייה וחבר במועצת הייעוץ העולמית של Well-Beat, הסביר, "טיפול נכון בחולה הוא הרבה יותר מסתם הבנת מידע קליני . זה להבין את המטופל. Well-Beat נותנת ל-RPM ולספקי שירותי בריאות וירטואליים את הכלים שהם צריכים לעשות בדיוק את זה. העתיד עוסק בסוגים אלה של שיתופי פעולה, המשלבים טכנולוגיה, נתונים ואנשים לקבלת טיפול יעיל יותר". עבור שותפים בארה"ב, תאימות מוגברת של המטופלים למשטרי בריאות והיענות להפניות ימקסמו את ההכנסה מקודי CPT. בנוסף, זה יקטין את ההוצאות הכרוכות במאמצים הקודמים, גוזלים יותר זמן ומשאבים, בעידוד היענות של מטופלים. ייעול והתאמה אישית של זרימות העבודה של תקשורת שירותי בריאות עם אוטומציה של Well-Beat משפרת את היעילות הכוללת ואת יעילות הטיפול, מגדילה את שיעורי שימור העובדים והורדת עלויות הטיפול הכוללות. לפרטים והשקעה ב-Well-Beat החל מ-100,000 שקל >> "אנו נרגשים מאוד להרחיב את מעגל השותפים שלנו בהוספת מגע אנושי לבריאות", אמרה רוית רם בר דעה, מנכ"לית ומייסדת שותפה ב-Well-Beat. "מעורבות אינטליגנטית של מטופלים הופכת יותר ויותר קריטית, לאור הדרישה הגוברת לגישה לשירותי בריאות, התקדמות בתחום הטלקומוניקציה והחיסכון הברור הקשור לבריאות טלפונית ולניטור מטופלים מרחוק." על פי מחקר חדש שפורסם על ידי ResearchandMarkets™, שוק ה-RPM העולמי צפוי להגיע ל-175.2 מיליארד דולר עד 2027 לעומת 53.6 מיליארד דולר ב-2022. Well-Beat משתמשת למידת מכונה כדי לנתח באופן הוליסטי כל מטופל, בהתבסס על נתונים אנונימיים לחלוטין (כגון עוקבה, רמת סיכון, הסתברות לנטישת טיפול, דבקות, דפוסי אורח חיים וסטטיסטיקות חיוניות), ומפתחת תובנות דינמיות ומסתגלות לאינטראקציה מיטבית. תוצאות. ההתאמה האישית של המטופלים כוללת תקשורת עקבית ומאוחדת בין ערוצים ומטפלים, בכל קנה מידה, עם אינטגרציה מלאה במערכות שבהן משתמש כל ספק שירותי בריאות. על Well-Beat Well-Beat מביאה את האנושות לבריאות עם פתרון לשינוי התנהגותי של הדור הבא המאפשר לארגוני בריאות להגביר באופן דרמטי את מעורבות המטופלים ודבקות במשטר הטיפול בכל קנה מידה. עם הבנה עמוקה של אינטראקציות בריאות וטכנולוגיה קניינית מונעת נתונים, Well-Beat מספקת התאמה אישית דינמית לפגישות פנים אל פנים יעילות יותר עם מטופלים, התערבויות דיגיטליות חכמות ותובנה לגבי תוכנית הבריאות המתאימה ביותר לכל מטופל. ארגוני בריאות המשתפים פעולה עם Well-Beat מגבירים את היעילות התפעולית שלהם, מגדילים את ההכנסות ומפחיתים עלויות ארוכות טווח, תוך שיפור חווית המטופל והבטחת תקני הטיפול שלהם. החברה מגייסת באמצעות הסכם השקעה SAFE כך שלמצטרפים תינתן הנחה משמעותית בהמרה למניות בסבב העתידי. לפרטים והשקעה ב-Well-Beat החל מ-100,000 שקל >>