קיה תשמור על המקום השני בשוק הרכב הישראלי
קיה פורטה"את המסע הארוך שלנו עם קיה התחלנו ב-2008 עם השקת הסיד. זו הייתה המכונית החדשה הראשונה שהשקנו ומאז עברנו דרך ארוכה. ולכן נקודת הציון הזו היא רבת משמעות עבורנו". אומר גדי אונגר, מנכ"ל טלקאר. "אנחנו מסתכלים אחורה עם הרבה סיפוק אבל ברור לכולנו שמכאן ואילך יהיה לא פחות מאתגר לשמור על הכמויות והמעמד שלנו. ואנחנו מספיק שנים בענף כדי לקשור את המדליות האלה לחזה של היצרנית".
"בסיכום הרבעון הראשון של 2013," ממשיך אונגר, "קיה הייתה שנייה בארץ רק ליונדאי עם נתח שוק של 10%. אנחנו רעבים לשמור על המקום השני ונעשה כל מה שצריך כדי לגדול ולפרוח ולשמור על נתח השוק הזה."
אבל אונגר מסביר שאחד המחסומים שעומדים בפני קיה ישראל הוא כמות המכוניות שהיא יכולה לקבל מהיצרנית. "אנחנו לא מצליחים לקבל יותר מ-20,000 מכוניות לשנה ואנחנו לא יכולים לשחק עם זה יותר מדי. אנחנו מרגישים שאנו לא ממצים את הפוטנציאל שלנו בשוק המקומי".
אונגר צופה שבעזרת השילוב בין הסיד החדשה והפורטה תצליח קיה לממש בצורה טובה יותר את הפוטנציאל שלה גם בתחום המשפחתי החשוב בשוק הישראלי ולהגיע גם שם לנתח של 10% מהמכירות. זה אומר 7,000-7,500 מכוניות במשותף. ייתכן שלצורך הגשמת החזון הזה יגיעו עוד מספר גרסאות של הסיד והפורטה בעתיד.
- 2.שמעון 21/05/2013 14:38הגב לתגובה זועם דגמים כמו הסיד והפורטה החדשים והמוצלחים שהביאו לשוק.
- 1.יקיר 21/05/2013 12:18הגב לתגובה זואין ספק שהיא מתקדמת ומשתדרגת כל הזמן. גם בארץ אפשר לראות יותר ויותר מכוניות שלה על הכביש, כנראה שמשהו שם עובד טוב.