אינפיניטי Q50: דור חדש ל-G וידאו
אינפיניטי Q50
העיצוב של אינפיניטי Q50 החדשה ממשיך להציג את הקווים המזוהים של המותג ושל המכונית היוצאת. זה אומר קווים סולידיים למדי אך נאים (ה-G עדיין נראית טוב על הכביש), כשעיקר המהפכה מתרכז בחזית (וכמובן במה שבפנים). באינפיניטי מציינים השראה ממכוניות הקונספט של החברה שהוצגו בתערוכת ז'נבה לפני 4 שנים (בשם Essence) ובשנה שעברה (Emerg-E) ואנחנו יכולים לזהות מוקדי השראה נוספים כמו מכוניות של חברות אחרות.
אמנם מדובר במכונית חדשה לגמרי (כך אינפיניטי), אך בסיס הגלגלים של ה-Q50 נותר ללא שינוי ביחס לדגם היוצא – 285 ס"מ. היא זוכה לתוספת קטנה של כסנטימטר לאורך עם 478.2 ס"מ סך הכל. היא צמחה בכ-5 ס"מ לרוחב עם 182.4 ס"מ ונשארה כמעט אותו הדבר לגובה עם 144.3 ס"מ.
את ההבדל המהותי ניתן לראות בתא הנוסעים, שזכה לעיצוב חדש לחלוטין, רענן ומודרני יותר. אנשי אינפיניטי גם מדברים על שלל שילובי עור, חומרים רכים ואף גימורי אלומיניום "כמיטב מסורת הסמוראים, המזכירה את טכניקות הצביעה של המאה ה-16".

מתחת למכסה המנוע נמצאת מהדורה מעודכנת של ה-V6 בנפח 3.7 ליטר, המספק כאן כ-328 כ"ס ("כ-" כדברי אינפיניטי) וכ-37.2 קג"מ ללא ציון סל"ד. כמו כן תוצע גרסת כלאיים המשלבת מנוע V6 בנפח 3.5 ליטר עם מנוע חשמלי, כאשר בייחד הם מייצרים 354 כ"ס ו-27.5 קג"מ. חשוב לציין שאלו הם הנתונים של הגרסאות האמריקניות, שכן המכונית מוצגת בתערוכת דטרויט, וסביר שישתנו קלות לקראת השיווק באירופה ובאזורים אחרים. בהמשך הדרך צפויים להצטרף גם מנועים נוספים להיצע, כאשר אצלנו שווקה גרסת ה-3.7 ליטר עד כה.
שני המנועים משודכים לתיבת 7 הילוכים אוטומטית, כאשר בשניהם ניתן לבחור בין גרסת הנעה אחורית לגרסת הנעה כפולה.
את נתוני הביצועים, צריכת הדלק ופליטת המזהמים משאירה אינפיניטי לעצמה, נכון לרגע זה.