מי אמר שלא קונים תוכן באינטרנט? 50% מהאמריקאים רכשו מוצר וירטואלי

סקר של Pew קובע כי האמריקאים מתייחסים לתוכן מקוון כמוצר לכל דבר. ורופרט מרדוק ירצה לדעת כמה מהנשאלים מוכנים לשלם על גישה לחדשות
הראל עילם - אתר 140 |

חברת המחקר Pew Internet פרסמה היום (יום ה') מחקר מקיף על הרגלי הרכישה של משתמשים באינטרנט בארה"ב. לפי סקר טלפוני שנערך בסוף אוקטובר האחרון בקרב 1,003 אמריקאים בגילאי 18 ומעלה עולה, ש-65% מכל האמריקאים בעלי חיבור אינטרנט ו-51% מכל האמריקאים רכשו מוצר וירטואלי, כגון מוזיקה דיגיטלית, תוכנה, וידאו, פורנו, רינגטונים, אפליקציות, ספרים דיגיטליים, משחקים, סחורה וירטואלית וחדשות.

הסקר מצביע על מגמה מעניינת - אמריקאים מתייחסים לתוכן מקוון כמוצר לכל דבר. אחוז המשתמשים שדיווחו שרכשו מוצר פיזי דרך אתר מקוון זהה לאחוז המשתמשים שביצעו רכישה למוצר דיגיטלי. אלו חדשות טובות לארגוני זכויות היוצרים הנלחמים לתת לתוכן משקל זהה למוצרים פיזיים.

בנוסף, חברת Pew פירסמה נתון שבוודאי ישמח את רופרט מרדוק - 18% מהנשאלים שילמו על גישה לחדשות.

לכתבה המלאה באתר 140 - לחצו כאן

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה