הקמפיין החדש של קונאן או'בריין: טוויטר, פורסקוור וספינת אוויר כתומה

הקומיקאי חתם על הסכם שת"פ עם הרשת החברתית מבוססת המיקום, כדי לקדם את התוכנית החדשה שלו ברשת TBS, חודש לפני שתעלה לאוויר
הראל עילם - אתר 140 |

הגימיק החברתי החדש של קונאן או'בריין? קמפיין בפורסקוור: לקראת השקת תוכנית הטלוויזיה החדשה 'קונאן' ברשת TBS של טיים-וורנר, הקומיקאי האמריקאי חתם על הסכם שיתוף פעולה עם הרשת החברתית מבוססת המיקום.

במסגרת הקמפיין, ספינת אוויר הנושאת את הלוגו הכתום של קונאן תשוט ברחבי ארה"ב במהלך החודש הקרוב, עד לעליית התוכנית לשידור ב-9 לנובמבר. משתמשים באזור ספינת האוויר יוכלו לבצע צ'ק-אין ולזכות במדליה. ניתן לעקוב אחרי הספינה באתר Team Coco וברגע זה היא בניו ג'רסי.

זאת לא הפעם הראשונה שאו'בריין משתמש במדיה החברתית. למרות שיצא בזמן הנחיית תוכנית הלייט נייט שלו כנגד ציוצי מפורסמים, הוא פתח בפברואר האחרון חשבון טוויטר וצבר עד כה 1.7 מיליון עוקבים.

לכתבה המלאה באתר 140 - לחצו כאן

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה