נוסעים לשוק הצ'כי: אייס אוטו דיפו תקים במזרח אירופה רשת קמעונאית למוצרי רכב

קובי מויסה, מנכ"ל אוטו דיפו: "מזרח אירופה מהווה הזדמנות עסקית מצוינת עבור מוצרי הרכב"
משה בנימין |

אייס אוטו דיפו שהוננפקה לפני כחודשיים וחצי, וגייסה 196 מיליון שקל במניות ובאג"ח, מדווחת היום (א') שחתמה על מכתב כוונות להקמת רשת קמעונאית תחת המותג "אוטו דיפו" עם שותף מקומי בצ'כיה.

לדברי קובי מויסה, מנכ"ל אייס אוטו דיפו, "הכניסה לפעילות קמעונאית בתחום המוצרים לרכב במזרח אירופה מהווה הזדמנות עסקית מצוינת להתרחבות עבור אייס אוטו דיפו. מדינות אלה מתאפיינות ברמת חיים הולכת ועולה ובגידולי צמיחה מרשימים. אייס אוטו דיפו רואה בשיתוף פעולה זה תוספת סינרגטית לפעילותה, והיא תמשיך לבחון הזדמנויות נוספות בישראל ובחו"ל, מתוך מטרה ליצור את מנועי הצמיחה העתידיים". אייס אוטו דיפו סיימה את תשעת החודשים הראשונים של שנת 2007 עם גידול של כ-18% בהכנסותיה לרמה של כ-507 מיליון שקל. הרווח התפעולי של החברה, בנטרול הקצאת אופציות לעובדים שבוצעה ב-2007, עלה בתקופה זו בכ-88% לרמה של כ-30.4 מיליון שקל, ואילו הרווח לפני מס הסתכם בכ-25 מיליון שקל.

יוזכר, כי בחודשים האחרונים רכשה אייס אוטו דיפו את היפר רוזנפלד ורשת נרות בשנקין.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה